Hoi, Misschien dat ik me teveel druk maak om niets maar vroeg me dit af... Soms lig ik op mijn zij ofzo en als ik dan beweeg of ineens hard lach voel ik ineens een flinke steek, lijkt een beetje of er iets scheurt ( maar ook weer niet) T is altijd maar eventjes en dan is t weer over maar vind t toch wel een beetje eng. Ik heb aankomende maandag mijn 1e echo en ben echt superbang dat er iets niet goed is. Herkenbaar? Die stekende scheurende steek zo ineens. De rest van de dag heb ik nergens last van ( tenminste op de moeheid en misselijkheid na, maar die neem ik op de koop toe) Debby
ik heb ook zoiets maar ik denk dat het bij mij bandenpijn is of dat bij jou al zou kunnen weet ik niet maar ik heb er weleens van gehoord dat dat heel vroeg kan beginnen. ik heb het vooral als ik op m'n rug lig en m'n benen wil streken. dus misschien dat dat het is?
Ik kom net bij de vk weg en... HET IS BANDENPIJN hihihi Wat de meeste hier ook al roepen vaak. Je kan dat zeker nu al hebben hoor! Je baarmoeder groeit ook nu al dus ook de banden kunnen nu al zeer doen. Is een goed teken zegt de vk jammer dat het zo gevoelig (lees zeer) kan zijn. Fijne zwangerschap!
Oh, gelukkig maar. Dat stelt me toch wel gerust. Ik spring er elke keer weer even van op, zo'n steek is het. Jullie ook allemaal een fijne zwangerschap toegewenst! Debby
Ja, ik wilde net nog een koekie van tafel pakken en bats...daar was ie weer. Moet er nu wel om grinniken...ondanks de auw!...er groeit een frummeltje in mij...*denk ik dan lachend*
Jaa, heb ik ook.... het is niet zo vaak maar bij bepaalde bewegingen... Elmo, je stelt ons weer gerust. bedankt