Hoi allemaal, binnenkort ga ik naar Wildlands in Emmen. Ik kwam al mijn hele leven in het oude park en ging daar ook regelmatig met de trein naar toe. Voor het nieuwe gedeelte moest je altijd door het centrum wandelen. Ik wil deze keer ook met de trein(mijn dochter wil dat zo graag, en het is voor ons maar een korte reis). Maar ik vraag me af of er nu fatsoenlijke bewegwijzering is vanaf het centrum tot aan het park. Dit was namelijk niet zo toen de bouw bezig was en ze het centrum van Emmen ook aan het opknappen waren. Dus wie is toevallig met de trein geweest? En oja, voor ik toch besluit met de auto te gaan, is de bewegwijzering naar het grote parkeerterrein vlakbij Wildlands nu ook fatsoenlijk aangegeven? was namelijk de laatste keer dat ik er was ook niet zo, en als ik ergens een hekel aan heb met de auto!:x PS; ik kom met de auto vanaf de N34
Ik volg. Wij willen er ook naar toe, vanafdr huttenheugte. Nu twijfelen over, parkeren, of met de trein gaan...
Ik vind het nog een behoorlijk eind lopen vanaf het station. Tel daarbij op dat je óók nog in het (grote!) park moet rondlopen, dan zou ik het niet doen. Daarnaast zou ik niet bij de Q Park Wildlands parkeren. Als je langer dan een half uur of een uur parkeert, dan betaal je 10 euro. Ik zou kijken voor de parkeerplaats/-garage naast/onder het Raadhuisplein (Willinkplein). Niet alleen goedkoper (tenzij je er langer dan 6 a 7 uur wilt staan), maar ook nog eens dichterbij
Is helemaal niet ver van het station om te lopen. Wij hadden zoiets van huh we zijn er al. Is ietsjes verder dan het oude park lopen, hooguit 5 minuutjes. Vanaf de huttenheugte zijn we met de fiets naar station coevorden gegaan en daar de trein gepakt. Ging prima!
Er is nu een aanbieding bij de NS. Trein + toegang voor 35,- Dat vroeg je niet, maar dacht ik zeg het even, haha
Tis echt maar een kleinnstukje verder dan het oude park! Als je vanaf het station komt is het na de Hema niet aan je linker kant maar aan de rechter kant.. Als je bij de Hema staat zie je een kerk... Als je daar langs kijkt zie je het gemeente huis. Daar loop je naartoe. Dan zie je achter de ziengs een heel mooi groot plein met beplanting en een mooie speeltuin. Als je op het plein staat zie je aangrenzend aan het plein een gebouw met een golvend dak met gras erop... Tadaaa je bent er.
En pak anders gewoon ff je telefoon erbij en voer het in op je route planner.. Ook lopend heel makkelijk. En de mensen in Emmen zijn zo kwaad nog niet hoor, die willen best de weg wijzen