Heb sinds vanmorgen superpijnlijke borsen (wat ik anders nooit heb) Moet dodnerdag of vrijdag ongesteld worden. Om valentijn een extraatje te geven (vieren het anders nooit). Zou ik al willen testen. Is dit mogelijk? Zo ja met welke test eht ebste. Heb al altijd clearblue genomen, maar nooit voor nod getest. Liefs Kitty
Ze zeggen altijd dat je niet moet testen voor je NOD, maar je kan het natuurlijk altijd proberen! Nee heb je, Ja kun je krijgen! Hoop dat het raak is voor je!
LandaS: ik zie dat hummel voor je heeft gependeld en dat je voertijd bent... Reeds getest? Liefs Kitty
Ik ben al sinds 26 oktober niet meer ongesteld geweest, dus let maar niet op mijn banner! Ik had een tijdje geleden een posi ovulatietest, dus daar is ie nu op gebaseerd! Ik heb een dikke week geleden negatief getest, dus wil morgen nog een testje wagen! Als die negatief is, dan ga ik de dokter maar weer eens bellen.. Word er zo gek van dat ik niet ongesteld word.. Maar heb je al besloten? Ga je morgen testen?
Nu zie ik het in je odnerschrift.. Sorry! Ook morgen testen omdat het valentijn is of heeft het er neits mee te maken? Testen: Als ik het aan mijn borsten vraag, dan zeggen die luidkeels ja! Ik weet het nog niet goed. Tis zo'n geldverspilling als eht negatief is. Ik koop wel altijd de dubbele, dus als ie negatief is kan ik misschien zondag nog eens. of ik moest ongesteld zijn natuurlijk... Kitty
Hoi Kitty, Ik moest destijds woensdag ongesteld worden en heb ivm sinterklaas toen ook de dag ervoor al getest omdat ik mijn man een verrassing in z'n schoen wou geven en ik had een positieve test dus ik zou ook zeggen probeer het gewoon in dit geval! Ik had overigens de normale van CB. Succes!
Ik denk dat ik er straks toch maar eentje haal en dan morgenvroeg test. Ochtendurine is het best zeker? Pff, ik ga er gewoon voor! Kitty
Je urine moet geconcentreerd zijn en dat is 'smorgens dus het meest natuurlijk. Maar ik heb 1 dag voor mijn NOD getest 's avonds met 4 uurtjes niet gedronken en niet geplast en had direct een duidelijk resultaat! Succes en ik hou het in de gaten!
Spannend! Je kan ook overdag testen hoor, alleen dan vier uur ervoor niet plassen en niet overdreven veel drinken. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD positief met een digitale van Clear Blue. Die hebben wel veel HCG nodig, maar zelfs overdag testte ik toen dus positief! Houd je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd! Liefs, Marijn
Ik ben benieuwd Kitty! Hoop dat het raak is en dat je het morgen meteen op je test zult zien! Want een beter valentijnscadeau kun je hem niet geven toch?! Succes!
ik heb ook 4 dagen voor nod getest en kreeg meteen een dikke streep ik had de testen van sensitest ik zou het gewoon proberen ik hoop dat het raak is
Ik heb in België nog niet gehoord van sensitest. Ik denk dat ik maar terug voor clearblue ga. 17euro voor een dubbele verpakking. Heb ik meteen een tweede bij de hand. Kitty
Veel succes! Ik wil eigenlijk ook al wel, maar ik heb getempt en daar komt uit dat ik nog maar net mijn ovulatie heb gehad! Dus wordt toch nog even wachten...
GEFELICIFLAPSTEERD! Prachtige banner hoor! Staat je goed! maarreh...officieel ben je waarschijnlijk wel langer zwanger hoor! (Je krijgt altijd 2 weken gratis he ) Heel veel plezier met valentijnsdag morgen!