Vrouwen uit Zeeland ( zwangeren en niet-zwangeren)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mommysince13, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi!

Ik had eerder al een topic geopend voor zwangeren uit Zeeland, maar hierbij een topic waar gewoon alle Dames uit zeeland gezellig kletsen :)

Ik ben wel zwanger :) woon in Middelburg en ben uitgerekend op 19 aug

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hoi Nathalja, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben Stitch, woon op Walcheren en ben trotse mama van een zoon en een dochter.
    Leuk om te kletsen met andere dames in Zeeland :D

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het is wel verbazingwekkend om te zien hoeveel zwangeren/ex-zwangeren er op walcheren wonen en dat je die niet kent

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    :D leuk toch om elkaar op deze manier te 'ontmoeten'?

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja absoluut :)

Wij waren afgelopen weekend naar de babydump in Roosendaal geweest voor een kinderwagen, en toen kregen we een bon die we dan aan iemand moesten geven die ook zwanger is en dan als die iets kochten dan krijg je zo'n grote teddybeer. Maar ik ken helemaal niemand die ook een kindje verwacht :p

6. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Gezellig! Ik klets mee. Ik woon op zuid-beveland. En heb een dochtertje van 8 maanden.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Waar hebben jullie je baby aankopen gedaan??

8. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Wij zijn toen ook naar de babydump in Roosendaal geweest. En in Vlissingen bij Van Belle baby. Maar ook bij de Prenatal in Goes heb ik veel gekocht. En nog loop ik daar regelmatig binnen :) .
    Ook waren we nog bij baby planet in Breda geweest maar daar vond ik niet veel aan.
    Van markplaats/prikbord hebben we ook een aantal spulletjes.
    Ik ben wel pas gaan kopen toen we wisten dat we een meisje kregen. Ik hou van Roze! :D

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wij zijn bij baby en tiener geweest erbij van Belle. Eerlijk gezegd ben ik nog nooit bij de babydump geweest:)

Welkom Noa!

10. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Ik vond de babydump ook niet heel erg leuk hoor. En echt goedkoop ook niet. Zou er voor een 2e niet meer speciaal heen gaan...
    Dan liever de Prenatal :)

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hihi, prenatal... Wat een nare winkel is dat! In Vlissingen zijn ze altijd drukker met elkaar dan dat ze komen helpen en verkopen:cool: Kom daar nooit voor mijn plezier zullen we maar zeggen ;)

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb er altijd een hekel aan als je binnen komt en er een verkoopster gelijk op je tenen staat :p
    Maar ik heb toevallig kortingsbonnen bij Wij jonge ouders magazine gekregen, dus wilde even kijken.. Anders vind ik het ook een veeel te dure winkel..
    Ik heb sowieso nog meegroei BH's nodig ik pas niet meer in mijn eigen bh's (nu al niet meer :$)

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Inderdaad met kortingsbonnen is het al een stuk voordeliger shoppen bij Prenatal.
    Ik had bij de eerste zwangerschap ook al snel dat mijn bh's niet meer pasten. Was van een B naar een D cup gegaan, die ik nu nog steeds heb :D

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb normaal een kleine a zit nu denk ik al wel op een b

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Dat vind ik het mooie bijkomende voordeel van zwanger zijn:D
    Heb je geen last van kwaaltjes?

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb vanaf 6 weken heel erg last gehad van misselijkheid op nieuwjaarsdag ben ik bijna opgenomen ivm uitdroging, had al 3 dagen niks binnengehouden..
    Nu alleen 's ochtends nog maar opstart problemen :) maar manlief maakt altijd ontbijtje op bed voor me.
    De eerste blaasontsteking ook al achter de rug en heb last van obstipatie..
    Nog ongeveer 29 weken te gaan :p

17. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ach, wat zijn nou 29 weken;)
    Best heftig dus die eerste weken voor jou, maar wel super van je man dat hij elke dag ontbijt op bed voor je klaarmaakt!
    Ik hoop dat je na de 14 weken geen last meer hebt van misselijkheid en spugen!
    Heb je last van bepaalde geurtjes of etenswaren? Ik had het met menthol, mint, kauwgom, tandpasta en thee. Ow en in de eerste weken ook nog met ei en koffie.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Alleen koffie kan ik niet verdragen..
    Ik merk wel dat ik vooral moet spugen als ik de avond er voor laat naar bed ben gegaan..
    Gister laat naar bed gegaan en heb vanmorgen weer moeten spugen.. Naja toch maar opletten optijd naar bed te gaan

19. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Vervelend Nathalja al die kwaaltjes. Gelukkig weet je dat het over gaat. En heel fijn zo'n man :)

Ik heb zelf bijna nergens last van gehad tijdens de zwangerschap. Alleen de laatste weken last van maagzuur. En dan alleen in de avond.

Bh's. Pas mijn oude nog steeds niet. Geef borstvoeding en borsten zijn nog steeds groter dan dat ze waren...

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ga geen borstvoeding geven, ik weet dat m'n zus van een b naar een D is gegaan. Toen ze stopte met borstvoeding zijn ze heel snel weer terug naar een b gegaan.. Ik ga geen borstvoeding geven omdat bij ons in de familie de borstvoeding na een maand er al mee ophoudt mijn oma heeft bij de eerste 2 borstvoeding gegeven en de 2 daarna gewoon koemelk.. Mijn moeder heeft alleen bij de 1e borstvoeding gegeven en mijn zus heeft de eerste maand borstvoeding gegeven maar daarna kwam er alleen nog maar water uit.. Dus vandaar dat ik het niet ga geven.
    Mijn moeder die is na 3 kinderen op de D blijven hangen (begon bij een a)

Deel Deze Pagina