Heey Allemaal... Wat leuk dat er toch zoveel jonge mama's op dit forum. Ook ik ben er 1 van Ik was 16 toen ik zwanger raakte, en 17 toen ik mijn eerste kindje kreeg, en 20 toen ik mijn 2e kindje kreeg. Nu ben ik 26 jaar , en heb nu een zoon van ruim 8 en bijna 6. Altijd leuk om met andere jonge moeders te kletsen.. Groetjes Ber85
Hoi hoi...! Hier een "jonge" mama uit de omgeving Breda (zie ander topic)... Ik ben 23 jaar en heb een zoon van 3.5 (januari 2008) en ben zwanger van nummer 2 ! Leuk hoor, op je 26e al bijna pubers te hebben Sommigen denken nog niet eens over kinderen na op die leeftijd (they're missing out! ) Groetjes, Sanne
Heey, Wat leuk zeg dat je zwanger bent van je 2e kindje. Wij komen uit Waalwijk. En is inderdaad super leuk nu al een bijna Puber zoon te hebben. Nou spreek je miss weer. Groetjes Ber85
Hey dames, wel grappig...waalwijk...omgeving van Breda...beiden dus in de buurt van ons. Wij wonen nu namelijk in Geertruidenberg. Ben zelf 24 en heb een kleine van nu 9 maanden. Mijn man is ook pas bijna 25 en wij vinden het ook jong. Klopt...jullie waren wel jonger bij de eerste, maar toch... hebben jullie veel reacties gekregen om de leeftijd?? groetjes marijke
Leuk, uit Waalwijk... de familie van mijn ex (vader van mijn zoontje) woont daar! Ik kom uit Oosterhout, dus is inderdaad niet ver weg Marijke En 24 is ook nog hartstikke jong toch?! Ik wordt dit jaar 24 en beschouw mezelf niet echt als oud Wel veel reacties gekregen... vooral bij de eerste... Mijn familie is er inmiddels aan gewend en stond bij de 2e niet echt raar te kijken... Maar wildvreemde mensen die aankwamen in de stad en vroegen "Hoe oud ben jij wel niet?" Nee, dat ging er niet helemaal lekker in Hoe was dat bij jou??? Groetjes, Sanne
Hoi hoi! Hier een jonge mama uit Eindhoven. Ik was 23 toen ik zwanger raakt en 24 toen hij geboren werd. @Ber85; Jij kunt straks lekker met je kindjes mee op stap! Liefs..
hier ook een jongen mama ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en ben zelf 22 jaar. wij wonen in Uden
Heey Jonge mama's! Hier nog een jonge mama uit zeeland, langs uden! Ik werd zwanger op mijn 18 en beviel van een zoon op mijn 19. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn vriend 12 jaar ouder is en dat maakte de stap gemakkelijker (financieel gezien ook). We hopen nog eens een tweede te mogen verwelkomen... Groetjes!
Hey Jonge mama's Hier ook nog een jonge mama, ik heb een zoontje van 2 en half en ben zelf 23, mijn vriend is wel 9 jaar ouder. Over een jaartje of 2 a 3 willen we voor een 2de kindje gaan. Kom uit Tilburg