gezinsuitbreiding 2010/2011/2012

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    meiden ik heb een nieuw topic geopend zodat we weer lekker kunnen kletsen met ons eigen clubje!
    ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat!

xxx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als iedereen weer de moeite neemt om te lezen/ schrijven dan wil ik wel weer komen kletsen.

Vond in het vorige topic dat het op het laatst helemaal niet meer leuk was en iedereen alleen maar van zich af schreef ipv kletsen. Bedoel het niet verkeerd maar dat was de reden dat ik afhaakte...

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dan zal ik maar gelijk van wal steken..

Hier gaat het op de laatste loodjes klachten na goed hoor. Feestdagen zijn druk maar gezellig geweest! Oud&Nieuw gaan we waarschijnlijk weg maar dat ligt eraan hoe ik me voel. Verder is de babykamer sinds vandaag klaar. Ondertussen ben ik lekker van mn verlof aan het genieten, vindt het echt heerlijk om thuis te zijn.

Hoe gaat het met jullie meiden?

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee girls!

nou lt je hebt wel gelijk hoor! het was echt een beetje een ego topic geworden hhaha met af een toe een hoe is het ertussendoor!

nou hoe is het hahaha nee hoor! lekker dat de babykamer klaar is! toch een rustig gevoel he? en hoe voel je je verder? voor jou duurt het ook niet lang meer met hoeveel weken kwam J?

@ won; hoe is het met jou zwangerschap? al een lekker buikje zag ik op hyves...

here; vanmid bij de vk geweest, A is gelukkig lekker 2 weken thuis (met af en toe een dagje weg) dus het mag nu echt wel komen.. we vroegen of ze me kon strippen toen zei ze nou dat heeft pas nut vanaf 41 weken, toen gevraagd of ze wel ff wilde voelen of er al wat gebeurd was want had afgelopen 2 dagen savonds wel veel krampen enzo.. en ja hoor 1 a 2 cm... dus ze zei ik kan je toch wel proberen te strippen als je wil.. toen heeft ze er 2 cm van gemaakt haha en het is wel echt aant rommelen!

ben benieuwd...

kunnen we hon/nik/san en evt anderen ook uitnodigen voor dit topic weet iemand hoe het werkt?

xxx

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heey meiden,

Leuk dat we weer een nieuw topic hebben! Heb jullie wel gemist hoor!

Won: hoe is het bij jullie? Super mooie foto had je op Hyves staan trouwens!

LT: Super dat jullie babykamer af is! Heb je al foto's gemaakt, ben super benieuwd! Slaapt Jaimy al in haar grote bed? En hoe is het met je zwager die uitgezonden is?

Gien: Je loopt al over tijd zie ik! Jeetje, wat is het snel gegaan. Hoop voor je dat het nu echt begonnen is.

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Nog steeds een erg ondeugend meisje met een eigen wil hihi. Ze heeft nu weer iets nieuws: als ze het ergens niet mee eens is, gaat ze je negeren. Ze kijkt dan echt de andere kant op voor de eerste paar minuten haha.

En hoe gaat het met de rest?

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Alles goed hier?? :D

Gien; Spannende tijd voor je zeg! alles nog goed?

Lt; Wat fijn dat de kamer van hem klaar is! welke kleuren heb je? :) spannend zeg je bent alweer bijna uitgeteld! het is vlug gegaan! waar ga je heen met O&N?

won; buikje lekker aan 't groeien?:)

Ben wel benieuwd na een foto van jullie buikjes! :D

Angel; haha zal op sommige momenten wel moeilijk zijn je lach in houden ;)

Hier ook alles goed! druk met revalideren, maar we gaan in kleine sprongen vooruit! gelukkig! :) Esmée is echt boevig.. phoe! Eten is een drama, ze eet wel maar draait iedere x weg, iemand tips?? ;)

blij dat er weer een topic voor "ons" is hoor!! :D heb jullie gemist! hihi

liefs XX

7. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    #7 moedervan6, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Verkeerde topic:)

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hon; je heb me buikkie op hyves misg wel gezien? tis nu fix aant rommelen na de strippoging vanmid, ben benieuwd of het wat gaat doen, nou en verder is nadine alweer 2 en een heerlijke meid al zeg ik het zelf hihihi fijn dat het een beetje de goede kant op gaat met je revalidatie! goed op jezelf letten hoor!

mamavan6; verkeerder topic denk ik ;)

angel; dus G is ook nog steeds lekker ondeugend hihi kriebelt het bij jullie nog niet?

9. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Echt waar?Ik dacht alle moeders die in 2012 een kind krijgen mogen hier reageren.Dan laat ik jullie maar met rust,sorry.

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee! nee joh zo bedoel ik het niet haha natuurlijk mag je meekletsen!

ik had het gewoon verkeerd begrepen ;) misschien kun je wat over jezelf vertellen? (wij kennen elkaar verder al een beetje ;))

liefs gien

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wonder wat leuk dat je een nieuw topic hebt geopend!! Het oude topic was in mijn ogen een beetje "vervuild" door de ego-berichten en meiden die mee kwamen kletsen maar waar niet echt een klik mee was..

Ik vind het leuk om gewoon weer met ons kleine vertrouwde clubje te kletsen!!

Ik heb mooie buikjes van je voorbij zien komen op hyves en ook een prachtig wieg, maar jeetje wat word Gelani groot zeg :) Knap kereltje is het..

LT uuuhh wij hebben zoveel contact gehad tussendoor dat ik eigenlijk overal al op heb gereageerd via what's-app ;) :)

Gien ooeeh spannend zeg :D 2cm al.. Ik hoop echt voor je dat het snel opschiet en jullie kleintje snel bij jullie in de armen ligt!!
    Hoe is het met Nadine??

Angel ik vind het wel grappig hoor dat Gabrielle zo reageert als ze boos is, maar het lijkt me ook wel moeilijk.. hihi, succes ;)
    Nog geen 2e kindje in de planning??

Honey fijn dat het revalideren met stapjes vooruit gaat.. Ik las op facebook dat je jezelf vandaag goed verwend had met de nieuwe H&M collectie.. Wat hebben ze leuke dingen voor het voorjaar he?! Ik heb ook echt SUPER leuke dingetjes voor Naud gezien.. Dus dat word shoppennnnn :D Hihi

Oud&nieuw LT jullie waarschijnlijk weg dus, gezellig :) Waar willen jullie heen?? Hebben de andere meiden al plannen??
    R. moet helaas werken, die komt 1 januari pas om 7.30uur thuis dus die zie ik helaas niet :( Ga het bij mijn moeder vieren, mijn zusje en haar vriend komen vanuit zeeland en mijn nicht met haar man en 2 kids zijn er ook.... Word dus vast wel gezellig!!

Hier nou heb het gevoel dat ik jullie echt super veel te vertellen heb maar niet weet waar ik moet beginnen :p

Naud is echt een vrolijk kereltje maar met MEGA veel temperament..
    Hij is nog geen 10maanden maar heeft nu al "driftbuien".. Als er iets gebeurd wat hij niet wil gooit hij zich achterover en begint heel hard nee te knikken..

Daarbij is hij op het moment erg gefrustreerd want hij wil allemaal dingen die eigenlijk nog niet bij zijn leeftijd horen en slaat heel veel dingen over die hij wel zou moeten kunnen. Een voorbeeld:
    * Hij tijgert/kruipt nog niet, maar gaat wel al zelfstandig van de bank af en draait zich dan om naar de salontafel......

Nu is het natuurlijk niet erg als hij het kruipen overslaat en meteen gaat lopen, maar hij moet wel leren om van de ene houden (lig bijvoorbeeld) naar de andere houding te komen (zit of staan bijvoorbeeld) en dat lukt hem echt nog voor geen meter dus dan kan hij erg boos worden!!!

En dan hebben we nog een eet/drinkprobleem.. In principe eet hij goed:
    7.00 = fles 210+7
    11.00 = 2 boterhammen & fles 120+4
    13.00 = koekje (rijstewafel, lange vinger, nijntje koekje)
    15.00 = fruithapje
    17.00 = groentenhapje en soms een toetje
    19.30 = fles 210+7

Maar dat fruithapje en groentenhapje zijn nog steeds potjes van 6maanden.. Bij de potjes van 8maanden gaat hij heel erg overgeven!! Zo vreemd omdat hij wel gewoon brood en koekjes eet.. En iets anders drinken dan melk doet hij dus ook niet, ik heb al vanalles geprobeerd: tuitbeker, gewone beker, rietjesbeker, .. Sap, water, thee, sterk verdunde melk.... NIETS WIL HIJ!!!!

Nja zo heb ik jullie wel al ver op de hoogte gebracht geloof ik :D

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dan nog maar even een spam (niet schrikken, de hand die je op de foto ziet is van R. om Naud tegen te houden) .. Als jullie dn ook een foto spammen van de knappe kindjes dan zijn we weer helemaal bij ;)

13. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    hoi hoi meiden.

Hoe is het hier??
    Lekkere kerstdagen gehad??
    Ik zal een beetje vertellen over mij :D
    Ben moeder van 22 en heb nu een zoontje van 5 maanden:D

Hier gaat alles verders goed wel blij dat de kerstdagen over zijn :p hahaha

@gien, jeey 2 cm al nog even en dan mag je je kindje lekker knuffelen en alles egt leuk :D

14. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Hon: moet je met revalideren vaak oefeningen doen? Ga je dan ook nog wel eens zwemmen, want dat lijkt me ook wel een fijne manier om oefeningen te doen.

Het is inderdaad moeilijk om m'n lach in te houden als ze weer de drama-queen uithangt. Maar nu hebben we afgesproken dat we er echt niet meer om lachen, want ze doet het nu echt super vaak... En qua eten is het wel heel herkenbaar. Sinds Gabrielle een jaar is geworden, is ze echt wat moeilijker geworden met eten. De ene keer eet ze een heel bord binnen een paar minuten leeg, en de andere keer wil ze maar een paar hapjes. En soms wil ze alles zelf doen, maar dan zit ze gewoon met de lepel erin te slaan (viespeuken dus) en dat vind ik niet zo haha. Maar ik maak me er niet meer druk om, ze drinkt gewoon goed en ze is netjes op gewicht. Maar misschien dat je bij Esmée kan proberen of ze het zelf wil doen?

Nik: super leuke foto en wat is hij groot worden zeg! Is dat tijdens jullie vakantie bij het Meerdal? Je verhaal klinkt wel echt super herkenbaar. Hier ook zo'n "pittig geval". Maar wel echt super hoe je er mee om gaat, want je wordt af en toe wel op de proef gesteld. Heb je wel het idee dat de fysio helpt?

Het is gewoon zo jammer dat ze zo veel willen. Gabrielle huilt nu ook meer dan normaal. Waarschijnlijk omdat ze gefrustreerd is omdat ze nog niet zoveel kan praten. Maar je kunt er zo weinig aan doen, behalve stimuleren, maar ja.. En qua potjes heeft Gabrielle dat ook gehad dat ze de stap van 6 naar 8 maanden wat moeilijk vond. Vooral omdat het dan wat grover is, en ook wat minder zoet (denk ik). Maar als hij de 6 maanden potjes wel lekker vindt, is dat ook goed, toch?

Gien: en.... Is het nog steeds aan het "borrelen"? Spannend........... :D

Wij komen net terug van de schietvereniging, zit de kleine meid bij de oppas op schoot te dutten. Er waren van die rotjongens die super hard vuurwerk hadden afgestoken en daar was ze helemaal overstuur van. Maar ze ligt nu weer lekker te slapen, dus hoop dat ze wegblijven (ook voor die jongens als L. ze ziet.. ;))

15. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh ja Wonder.. Bij de Sligro hebben ze nu de Callebaut chocolade in de aanbieding, scheelt echt veel! En ze hebben nu een heleboel extra producten, ook choco-crisps en fondue chocolade. Dacht zal het even delen.. ;)

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jeej gezellig meiden! :D

Lt fijn hoor gaan jullie dan met z'n drietjes weg? En waar willen jullie heen?
    Je bent ook echt al weer op het laatst! Wat is de tijd gevlogen hè!! Ben heel benieuwd naar je mannetjes kamertje dus als je wil dan wil ik wel foto's zien :p
    En hoe zit het met je huwelijksplannen? :p wij hebben het er eergister over gehad en denk dat het niet lang duurt na de bevalling :D:D

Gien fijn dat je man nu 2 weken thuis is! Dat de baby maar gauw komt! Heb vanacht gedroomd dat jullie het andere geslacht kregen hahaha ofja dat die nu dus geboren was :p
    Zwaar zo overtijd? Je klaagt helemaal niet ;p

Hon lees af en toe over je revalidatie en dat het idd met kleine stapjes vooruit gaat, das fijn hè, ook al zijn het kleine stapjes maar vooruit is goed!! Je hebt in januari weer gesprek ofniet?

Angel haha wat een ondeugend meisje! :D ik zie haar gezichtje al helemaal voor me :p wij spreken mekaar ook regelmatig dus ben wat betreft jou helemaal bij :p

Nik nou wat een verhaal :D Naud is zo'n knap ventje ook! En hij doet het dus super zo te lezen! Wel moeilijk voor jullie die driftbuien om daar altijd goed op te reageren denk ik ofniet?
    Wil hij wel gewone melk of alleen echt 'babymelk'? Want dat is idd moeilijk, wat zeggen ze op het bureau? In fruit enzo zit ook veel water dus hij krijgt daar ook al veel mee binnen hè..

Oud en nieuw wordt vast gezellig maar nooit fijn als je niet compleet bent hè.. En dan ook nog heel de nacht weg, en de volgende ochtend moet ie natuurlijk naar bed..

Die potjes zou ik me ook niet druk over maken, zit genoeg in maar het is wel vreemd dat hij dan wel stukjes eet maar niet wil in zijn voeding van savonds hè. Krijgt hij ook ooit vers want dan kun je dat makkelijker van dun naar grof krijgen.. Straks gaat dat in 1 keer denk ik wel goed! Hoor ik tenminste van anderen ;)

Angel komt gewoon dat Gabrielle zo'n wijs meisje is en dat het praten dan niet lukt is ook erg frustrerend! Kan ze zich ook helemaal niet uitdrukken wat ze bedoelt?

Gien ik hoop zo dat je kindje er nu is en dat alles goed gegaan is!!

Hier: gaat alles goed! Me buik groeit hard op het moment, heb er dus ook af en toe wel last van maar dat hoort erbij hè ;)
    Gelani doet het super! Hij zingt gewoon al in de manenschijn mee (in de mane... Zingt ie dan en dan dikkedikkedikke haha doet hij zo met die armpjes, zo schattig!) en ook ik neem je mee neem je mee op reis enz enz zingt ie steeds mee mee op reis en dan lacht ie!
    Verder kan kan ventje zich wel goed uitdrukken, hij kan al heel veel zeggen waar ik me soms over verbaas van hee dat woord kent hij ook alweer! En dan ook gewoon hele kleine zinnetjes dus dat is voor ons heel makkelijk!

Laatst ging hij zelf uit de kast wegwerp schoonmaakdoekjes halen en de tafel poetsen hahaha

Hij is natuurlijk ook wel stout en ondeugend maar dat hoort erbij.. Hij is heel handig en makkelijk dus ik ben ergggg benieuwd naar de tweede schat ;) dat snappen jullie haha

Angel ik moet eens kijken voor die chocola! Thnx voor de tip!! Jij daar al geweest dus?

Oh ik ga zometeen op de laptop Ff foto's van me buik en van gelani uploaden maar helaas kan dat niet op me iPhone!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    #17 wonderbaby1, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Oh lt weet jij al wat je wilt gaan doen trouwens? Bv of fv?

Nieuwjaar: wij doen met vrienden (van dat kindje van de koelkast ;)) en 3 jongens zonder vriendin, gezellig voor ons haha 1 daarvan wordt peetoom van de baby. En me zusje.. Haar vriend gaat naar een groot feest en is dan pas heel laat/vroeg thuis en me zusje moet om half 10 beginnen met werken op 1 Jan.
    We gaan gourmetten, altijd leuk hè ;) en nog niet gedaan met kerst ofzo..

Wel vind ik het moeilijk en ben benieuwd hoe jullie het zouden doen.
    PapaP (kindje noemen we P en mama is mamaA) heeft zich niet netjes gedragen na het ongeluk en gewoon niks van zich laten weten steeds. Toen hebben papaP en mamaA ook een break gehad (Papa ging vreemd bij het leven enz enz) heel dorp weet het en zo dus ook de 'roddel' volgens mamaA..
    Die geloofde dat niet, nou is het weer goed tussen hen maar ik snap niet dat je zo naïf kunt zijn!!
    Het is niet alleen dat maargoed das al heel duidelijk hè.. Nooit liet papaP wat van zich horen, een enkele keer maar. Heb ook duidelijk laten weten dat ik het een grote l*l vond..

Nou horen we nog niks van ze, ja ik ga niet steeds aanstalten maken voor afspraken maken enzo als het van ons uit moet komen.

Maargoed nou het dilema, we deden dus weer nieuwjaar met dezelfde als afgelopen jaren en nog 1 jongen.
    Daar was papaP het niet mee eens en die belt mij ipv toon :S
    Belt toon hem terug en zegt ie ja we zouden alleen met jullie doen en toen kwamen R en À erbij dat wou ik al niet want dat zijn nog halve vrienden (nou R staat altijd klaar voor ze ook als ze ruzie hebben of wat dan ook) maargoed dat doen we dan maar en nu ook nog J erbij daar heb ik niks mee, kan ik net zo goed 30 vrienden uitnodigen waar jullie niks mee hebben..
    (nou hij heeft dus echt géén vrienden meer met z'n gelieg en opscheppen)

Dus zei toon dan doen we wel bij ons, nee hoefde niet, ja zei toon dan doen we wel niet meer want ik bel m'n vrienden niet af die ik veel zie..

Nou uiteindelijk doen we dan toch maar ik wil niet meer, heb er geen zin meer in in dat kinderachtige gedoe steeds. Wil gewoon met vrienden waar we wel wat aan hebben doen en dan lekker daarna naar bed pfff

Sorry voor m'n verhaal maar ik weet dus niet wat ik ermee aan moet, kan dus niet meer 'leuk' doen met mamaA want ik vind haar voort naïf en snap haar niet meer zo.. Dat ze alles pikt..

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oeh sann ik ben Ook benieuwd naar jou! Hoe het gaat en of jullie weten wat het wordt :D

Oehhhhh en heb je baby nieuws? Haha

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier de foto's

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010