Hallo meiden! Ik heb een vriendin die graag in contact wil komen met jonge alleenstaande (evt. weduwe) moeders. Ze heeft pas haar man verloren en heeft een kindje van een jaar. Ik hoor het graag als je in ongeveer dezelfde situatie zit of hebt gezeten. Liefs
wat verschrikkelijk voor haar zeg hoe jong is jong trouwens? er zitten hier namelijk genoeg alleenstaande moeders en ook enkelen van 20 of er iets onder / boven voor zover ik weet. echter de meesten hier zijn niet alleenstaand doordat man is overleden. Al denk ik dat het verdriet van het verliezen van je partner door overlijden of door het weggaan allebei erg is. bij overlijden omdat je iemand nog graag bij je had willen hebben en dit niet had mogen gebeuren bij het weggaan van de man / uitmaken enz. is dit vaak in eerste instantie niet veel anders en had je ook een ander plaatje in je hoofd en alhoewel die nog wel bestaat hebben velen van ons geen of nauwelijks contact, loopt het moeizaam of is er juist wel nog contact maar is dan ook het loslaten nog zo moeilijk. wellicht kan ze zich hier op het forum aanmelden je of zij mag me pb-en hoor ik ben geen echt jonge moeder. wel alleenstaand. ex is weggegaan met 6 mnd zwangerschap en bij beiden zijn er nog gevoelens maar terug naar elkaar kan nu gewoon niet. Mijn kind is ook 1 jaar net. wens haarmaar veel sterkte iig
ik wel wel een mama die erg vroeg haar partner is verloren door een dodelijk ongeval op het werk. dit is nu z'n 6 maanden geleden en weet niet of ze de puf al heeft om er over te praten. ikweet wel dat ze het allemaal erg moeilijk vind en zeker de momenten dat haar zoontje om papa vraagt. haar zoontje is nu 2 en besefte dus al erg veel wat betreft papa en het feit dat hij nu weg is. zij is nu 22. ik zal der voorzichtig vragen of ze hier eventueel behoefte aan heeft
Wat verdrietig. Herkenbaar vanuit onze vroegere situatie. Mijn vader overleed erg vroeg. Mijn broertje was nog maar 5, zusje 9 en ik 12 jaar. Mijn moeder net zo oud als ik nu. Heel veel sterkte voor haar.
Hier is nog een topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/143099-zwanger-weduwe.html Het is inmiddels gesloten, maar misschien zou je de ts kunnen pm-en? En heel veel sterkte natuurlijk voor je vriendin!