Hallo meiden! Ik zou ook graag bij dit leuke topicje willen toevoegen. Ik ben Laura, 21 jaar en ben sinds 4 maanden getrouwd met mijn grote liefde. Wij willen heel graag een kindje en gaan voor de 4de ronde. Ik zie dat veel van jullie zwanger zijn of al een kindje hebben, zover ben ik helaas nog niet. Maar ik hoop dat het snel gaat gebeuren Hebben jullie iets gedaan voordat je zwanger was? Iets van bepaalde vitamine slikken of ovutesten/temperaturen? Liefs Laura
Ik heb ook babymassage gedaan en nu babyzwemmen. Vind het beide wel erg leuk. Verder niets, heb nog niets leuks gevonden wat ze ook zou kunnen... Mijn dochtertje gaat op de dagen dat ik werk en mijn man ook (komt niet zo heel vaak voor) naar mijn oma toe (die is 70). Gelukkig is die nog fit genoeg. Mijn schoonouders wonen te ver weg naar mijn zin en mijn ouders wonen in Bali, dus dat schiet ook niet op. Wel brengen we haar 1 dag in de week naar de kinderopvang, vind ze zelf ook erg leuk omdat daar een hoop andere kindjes zijn natuurlijk.
@ Troetel; hier ook bezig met een webshopje . Heb al wat contact gehad met leveranciers dus hoop dat ik binnenkort online kan. Wat voor webshopje zou je willen? Wel balen dat je moeder zo ver weg woont, hoop dat ze snel iets vindt! @ Joyce; ik kon hier ook niets vinden voor gym. Denk dat ik dan nog een paar maanden moet wachten. Wel jammer eigenlijk! @ Babywens; topic gevonden ! Ik heb alleen foliumzuur geslikt en toen ik zwanger was had ik tabletten van davitamon. Hoop dat je snel mama mag worden..
@ Laura, welkom! spannend zeg! Ik heb niets aparts gedaan, had me al voorbereid dat het wel lang zou kunnen duren en wij hebben er uiteindelijk 6 maanden over gedaan. We al die tijd vitamine geslikt (met extra foliumzuur). Heel veel succes en ik duim voor je!
@ MamaX; wat mooi dat je oma dat nog kan zeg! Je ouders in Bali, aan de ene kant balen dat ze niet in de buurt zijn maar dan zullen jullie ook wel heerlijke vakanties hebben denk ik? Hier heeft ze een nichtje dat 1 maandje ouder is en dat vindt ze ook wel erg leuk. Laatst een vriendin geweest met een kleine van 6 maanden en dan zie je toch dat ze erop reageren. Misschien weet 1 van de mama's (in spe) of er iets leuks te doen is naast zwemmen of massage?
Dank jullie wel.. wat lief! Ik hoop ook dat ik snel mama mag worden, maar je hebt het zelf helaas niet voor het zeggen he? Ik las wat over webshopjes? Wie heeft dat en welke producten verkoop je? Ik ben zelf ook bezig om er eentje te maken, althans mijn man dan Ik maak zelf sieraden en wil die ook graag verkopen, mijn man maakt websites voor zijn werk, dus dat is dan lekker makkelijk Ben benieuwd naar jullie webshops! Oké, ja ik ga dan binnenkort ook maar vitamines en vooral foliumzuur aanschaffen. Bedankt voor de tips!
@ lt, ja we hebben heerlijke vakanties! toen Xayla 2 maanden was zaten wij al in Bali! Maar aan de andere kant ook wel jammer, af en toe heb je toch behoefte aan je ouders, al is het maar om even te klagen Ik ben ook wel benieuwd of er meer te doen is ja! Zou het zelf wel erg leuk vinden. Zeker omdat mijn dochtertje het heerlijk vind met andere kindjes om zich heen.
@ Babywens; ik ga ermee beginnen . Babykamer aankleding en decoratie. Dus ik ga bijv. lakentjes van een bepaald merk verkopen en dan maak ik er passende accesoires bij. Hoop dat het gaat lukken! Leuk dat je sieraden maakt. Denk dat je daar ook wel een leuk webshopje mee kan beginnen. En inderdaad handig als je vriend een website kan maken. Heb hier via het werk een cursus voor gehad dus dat is wel makkelijk. @ MamaX; aaah heerlijk zeg! Ben ook wel toe aan vakantie maar het zal dit jaar denk ik een vakantiehuisje in NL worden. We willen de badkamer verbouwen dus alle spaarcentjes gaan daar heen. Maar kan begrijpen dat het ook een nadeel is, mijn moeder woont op 10 minuutjes rijden en dat is ook wel fijn dat je zo binnen kan vallen. Kom je ook uit Nb of niet?
@Lt20 Ohh dat is ook super gaaf.. haha ik hou je in gedachten, voor als het zover is Hoe kom je op dat idee joh? Nou ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! En dan natuurlijk hopen dat het lekker gaat lopen, zou wel heel gaaf zijn he?
@LT, ja ik kom ook uit NB. Jij uit Vlijmen, begreep ik dat goed? Ik kan er natuurlijk niet onderuit naar Bali te gaan. Plus het is ook wel heel makkelijk, zo'n vakantie. Ik hoef niets mee te nemen! een bedje, luiers, speelgoed... alles staat al klaar. Plus ze hebben daar een nogal groot huis, dus een hotel hoef ook niet. Het zijn gelukkig alleen de ticketkosten voor ons. Dus ik denk niet dat het voor ons goedkoper zou zijn om in NL te blijven! Ben benieuwd naar jullie webshopjes, laat maar weten als ze klaar zijn!
@ Babywens; kon tijdens mijn eigen zwangerschap helemaal geen leuke accesoires vinden dus ben toen alles zelf gaan maken. Heb een vogelhuisje gemaakt met daarin een muziekdoosje. De verzorgingsmandjes heb ik zelf bekleed met stof en heb een paar fotolijstjes gemaakt. Dus zo op het idee gekomen om zelf iets te beginnen en ik denk/ hoop dat de combi met aankleding het voor mensen aantrekkelijk maakt om alles in 1 set te kopen.. @ MamaX; Ja ik kom uit Vlijmen, voorheen heb ik in Den Bosch gewoond. Woon je ver uit de buurt? Nou je het zegt, wel ideaal als je op vakantie gaat. Ik zat hier al te bedenken dat waarschijnlijk niet alles in mijn auto past als we een weekje weggaan ofzo. Ik zal een gil geven als die online is, mogen jullie mij helpen promoten
@ LT, niet ver uit de buurt, ik woon in Veghel, dus valt wel mee. Mijn schoonouders wonen in Berlicum en schoonbroer en zus in Den Bosch. Wel een super leuk idee, om zelf de dingen te maken. Ik heb het ook geprobeert met de klamboe, ik vond geen een klamboe echt mooi, dus toen zelf maar versiert. Ook voor de babykamer vanalles maar bij elkaar gezocht. Dus wie weet voor een volgende! Nu heb ik weer een nieuwe hobby, ben aan het proberen zelf taarten te maken en versieren, erg leuk om te doen! Kan ik vast oefenen voor Xayla's eerste verjaardag!
Goedemiddag dames, Ik sluit me ook bij jullie aan. Ben 23, mijn vriend 28 en zijn zwanger van ons eerste kindje! 10 weken inmiddels. Op het moment zijn we druk bezig met verhuizen naar een huisje met tuin en aan het oriënteren op baby spulletjes. Gaat iemand van jullie ook naar de 9 maanden beurs?
@ MamaX; ik dacht al dat je het verteld had maar door al die Brabanders was ik het even kwijt . Taarten maken lijkt me ook erg leuk! Oefen jij er maar op los, die dochter van me is in augustus jarig... @ Desii; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ga er dit jaar niet heen, ben er vorig jaar wel heen geweest.
Haha, ik doe mijn best! Zondag weer een nieuwe poging! Maar augustus, dan heb ik nog tijd genoeg om te oefenen! @ Desii, leuk dat je erbij bent! 9 maanden beurs ga ik (tot nu toe) nog niet naartoe.
@ MamaX; je zult de site wel kennen maar op deleukstetaarten.nl kun je heel veel informatie lezen en spulletjes kopen... Wat heb je tot nu allemaal gemaakt?
Tot nu toe allemaal heel simpel, gewone vierkante vormen en bekleden met marsepein en fondant. In april ga ik een workshop doen, eens kijken wat er nog meer mogelijk is!
Je moet ergens beginnen toch? Had laatst ook gekeken voor een worskhop maar schrok van de prijzen, las allemaal bedragen rond de 70,00 euro..
@ LT, in den bosch zit een winkeltje wat de workshops doet (taartwinkel.nl) hier is de basisworkshop 42,50 geloof ik. Ik ga begin april samen met een vriendin!