@Lt20: Is een beetje zingen, dansen en muziek maken met je baby. Weet het ook niet precies (gegoogled: Stichting De Muzerije - Muziek op schoot. ) @Troetelbeer: Groot gelijk dat je een klacht hebt ingediend. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen! Zwangerschapskilo's: Ik was ook aardig was aangekomen tijdens m'n zwangerschap. Stoppen met roken, meer eten, vocht vasthouden. Was net een barbapapa @Joyce: Wij gaan naar Kroatie. Ben benieuwd, ben niet zo'n camping europa vakantie mens . Maar denk dat het voor kinderen heerlijk is daar Fotoalbum: Ik ben echt schandalig, heb alleen een album van de eerste 10 weken. Maar bedacht toen dat ik een echt album met ingeplakte foto's toch leuker vond en daarmee ben ik pas bij 3 maanden.... @Lautjuhhh: Beterschap voor je meisje! Wij hadden vandaag allebei zin om weer eens een weekendje weg te gaan. Heb vanmiddag geboekt en morgen gaan we al, lekker weekendje naar Port Zélande .
@ Flutterby, heel veel plezier op je weekendje! Ben jaloers, mijn mannetje heeft dit weekend nachtdienst
Goedemorgen meiden; Wat is er veel gekletst!! @ blaasontsteking: Tja heb gisteren die assistente effe flink laten horen hoe fijn het is dat de VK nitriet (bacterie) vindt in je urine en dat de HA beweert dat hij schoon is. Dat ik vervolgens al 2 weken om de 10 minuten naar de wc loop en zelfs al ben ik onderweg naar de wc als ik dan nies, pies ik mijn hele broek nat.. Ik sloot af met: DAT IS TOCH NIET NORMAAL OF WEL? Nou ze beweerde dat zij de telefoon had aangenomen en niemand iets over een kuurtje had gezegd.. (ja alsof ik dat verzin, ik ben medicijnjunk nou goed.. Kom nou.. Mag dan wel zwanger zijn maar niet dement!) Maargoed zometeen urine op kweek laten zetten bij het laboratorium en ben benieuwd! @ VK; Die nam mij gelukkig wel serieus. Dinsdagavond had in controle en heeft ze me a.d.v. mijn klachten helemaal onderzocht. Incl. een heerlijk inwendig onderzoek(ahum) en urineonderzoek. Toen ik woensdag door de HA niet verder was geholpen heeft ze me nogmaals langs laten komen om mijn verhaal kwijt te kunnen en me nogmaals van top tot teen onderzocht. Dus die twijfelen niet aan je eigen gevoel en nemen je wel serieus.. Dat is wel fijn geboortekaartje; Hihi wat een gedoe he Gravid? Hier verandert het ook steeds, echt dramatisch! Gravid; Veel plezier op de 9 mnd beurs vandaag @ Joyce; De zomer gaan we niet op vakantie (dan is kleintje er net hihi) maar misschien in de nazomer een weekje weg in NL. Lekker goedkoop gewoon even ontspannen. Misschien gewoon naar mijn moeder in Zeeland; altijd leuk met een kleine Volgend jaar gaan we trouwen en dan ook luxe op vakantie, eerst een paar dagen met kleintje en dan een weekje met zijn tweetjes als het goed is. Dus daar gaat het spaargeld heen! @ lautjuhhh; Beterschap met de kleine meid! @flutterby; Heerlijk zo spontaan een weekendje weg! Veel plezier Nou ik ga me maar eens klaar maken om zo op de fiets te stappen naar het lab.. (heel charmant in mijn joggingsbroek.. Echt waar ik had dus 2 zw. Broeken in de was zitten, pies ik gisteren de laatste onder.. En geen is nog droog!!!! Nouja eentje vanavond misschien. Heb ik morgen weer een fatsoenlijke broek!! )
@ Troetel, wel vervelend dat ze je niet serieus nemen! Hopelijk wordt je wijzer door de kweek! Het is hier wel vrij rustig vandaag...
@ Troetelbeer En al iets gehoord of gekregen van de ha? @MAmax ow heerlijk naar Bali!! Wel lang vliegen met een kleintje. Hier zijn we er nog steeds niet uit met de vakantie! MIsschien wordt het nu wel luxemburg, niet te ver weg maar toch lekker weg. Wij krijgen dalijk nog " kraambezoek". Collega's van mijn vriend! Haha lekker laat Nikki is vandaag precies 6 maanden. En vrijdagavond hadden we ook nog kraambezoek. Achja is wel gezellig!
@Joyce: Nu nog kraamvisite, dat is bijtijds Wij zijn weer terug van ons weekendje CP! Was heerlijk . Zoë was zo lief en gezellig, vond alles leuk en wij dus ook