Leuk !! gefeliciteerd, !! dan heb je er denk ik ongeveer evenveel maanden tussen zitten straks als mij, ik heb er 18 maand tussen ziten, mijn dochter is trouwens ook van aug. 2010 !!!
He wat leuk zeg! Gefeliciteerd!! Mejojo: Klopt ook, ene kind zal drukker en 'moeilijker' zijn dan de ander. En zeker krijg je het drukker als kindje gaat lopen en ontdekken, maar dat hoeft dan nog niet perse zwaar te zijn/te worden. Zwaar vind ik beetje groot woord.
en het speelt natuurlijk ook mee hoe de 2 met elkaar om gaan, hoe reageert de oudste op de jongste, Hier zijn ze echt 2 handen op 1 buik, en kunnen met elkaar zo 1,5 uur spelen terwijl ik even iets anders doe
Ik ben 21 en heb een zoontje van 22 maanden en een dochter van 7 weken. Was 18 toen ik zwanger werd, 19 toen ik ben bevallen en 20 toen ik zwanger was en 21 toen ik was bevallen. Ik vind het prima zo, zit 15 maanden tussen deze 2 en hoop dat ze straks lekker samen kunnen spelen
hey allemaal.. ik denk dat ik ook wel in dit forum thuis hoor. Ikzelf ben bijna 21 en mn vriend bijna 24.. we zijn nu bezig voor ons eerste kindje. helaas nog niet gelukt. Eerst was ik wel bang voor de reacties van anderen maarja we wonen al 1,5 jaar samen en zijn al 3,5 jaar samen en ik vind gewoon dat we er klaar voor zijn. Dusja wat de anderen denken moeten zij zelf maar weten want wij weten dat het bewust geplant is.
hey hey ik ben nu 22 en mijn dochtertje is 2 jaar en we gaan nu langzaam voor een 2e en moet zeggen dat jong moeder zijn heerlijk is! sommige mensen vinden het vreemd ik hoor uit te gaan en te zuipen..enz nou mij niet gezien ik geniet voor de 100% van mn kleine meisje en zou dit voor geen goud willen missen!
Hallo daar! Ik ben ook een "jonge" moeder! Mijn dochter kreeg ik toen ik bijna 20 was.. Ik moet zeggen dit was niet bewust maar nu ben ik bijna 22 (2 augustus ) en zitten we na te denken over een 2e.. We wonen samen,Mijn dochter is tegen die tijd 3 en ik ben dan net klaar met een opleiding! Wat wil je nog meer? Alleen heb ik soms nog wel mijn twijfel momenten hoor.. zoals vragen wil ik hierna nog een HBO opleiding doen of wil ik dat doen als mijn kinderen ouder zijn. Het is ook een beetje het beeld wat nu word neer gezet dat je pas met je 30e kinderen krijgt. Eerst carriere en dan kindje..(dit geld natuurlijk niet altijd) maar wat het is .. wat heb je aan die carriere als je 80 bent en er geen kinderen langs kunnen en misschien wel kleinkinderen komen? Dan zijn die kinderen toch veel belangrijker? Ik heb liever dat als ik 40 ben, dat mijn dochter 20 is dan dat ik dan nog aan een kleine moet beginnen! Dan kan ik ook nog gaan reizen als ik wil.. dan ben je nog ft genoeg( daar gaan we gewoon vanuit!) Zo heb ik ook even mijn zegje gedaan haha !
Hier ook een jonge mama in spe. Ben nu net 7 weken zwanger van de eerste. Ik wordt volgende maand 20 en mijn vriend is 34. We wonen nu 2 jaar samen zo'n beetje en we zijn 2 en half jaar bij elkaar. Toen ik 18 was wilden we bewust voor een kindje gaan maar duurde in totaal 15 maanden, nu dus eindelijk zwanger! Mijn schoonmoeder was 19 bij de eerste, mijn oma was 19 bij de eerste, mijn moeder was 20 bij de eerste, mijn zus was 21 bij de eerste dus die zullen het er helemaal niet moeilijk mee hebben dat ik jong moeder wordt. Ook heeft mijn vriend al een dochtertje van 6, die hij helaas al 2 jaar niet meer heeft gezien, dus mijn schoonouders zullen het maar al te leuk vinden dat ze weer opa en oma worden, omdat ze nu tenminste wel echt opa en oma voor hun aanstaande kleinkind kunnen zijn. Liefs De Nageltjes.
Hier nog een jonge aanstaande mama van 21 Ik ben 24 weken zwanger en 10 maanden getrouwd met mijn lieve man. Velen vinden mij ook erg jong, maar ik ben er trots op dat ik zwanger ben Krijg ook wel veel vragen blikken als ik over straat loop en ze naar mijn buik kijken, maar dat kan mij ook niks schelen hoor! haha ik loop juist lekker met mijn buikje te pronken
Ik ben eind mei 22 geworden, manlief is in juli 23 geworden en Mira is zoals jullie zien 3 maanden Ik was 21 dat ik zwanger raakte!
@BLoemm Ohh leuk.. dan lopen wij ongeveer gelijk. Ik ben nu nog 21 en manlief is 23.. OVer 14 weekjes hopen we papa en mama te zijn van een zoontje En hoe bevalt het om zo 'jong' moeder te zijn