Jonge moeders Assen e.o?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Klein poppetje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He :) ik deed hbo en ben er een jaartje tussenuit gegaan omdat ik even klaar was met studeren en graag een kindje wilde, ik heb al een stiefzoontje van 5 jaar. Ik doe nu vanaf september mijn laatste jaar hbo en moet zeggen dat het me alles mee is gevallen :D. Was goed te doen en te combineren! Ik had 1 7 voor de rest 2 8-en 2 x 8,5 3x 9,5 en 2 x 10 ;)... Wel grappig want iedereen zei tegen me als je nu stopt begin je nooit meer etc. maar ik had juist door mijn dochter de motivatie om wel weer te beginnen en mn best te doen :D. Hier alleen maar positieve verhalen! Vond het wel moeilijk hoor aan het begin toen was ze 7 maanden, maar was ook fijn om te ontdekken dat je een leven naast een baby kunt hebben ;). Ben nu bezig met mijn afstudeerstage lekker dicht bij huis 4 dagen in de week maar tot nu toe ook heel leuk en goed te combineren ;). 4 jaar lang een studie doen lijkt me wel zwaarder.

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Fee, blij een positief verhaal te horen over studeren met kindjes!
    Ik moet dan wel nog aan een hbo beginnen, maar ik wil absoluut graag nu een kindje, het verlangen is zo groot!
    En de situatie laat het toe, dus kan daardoor echt niet meer wachten..
    Maar wil daarna graag wel studeren gaan! Een vriendinnetje van me doet het ook, die gaat straks beginnen aan dr hbo :)

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wel spannend :D ik had hetzelfde wij wilden ook zo ontzettend graag een kindje :d en alles valt toch wel op zn plaats soms is het een beetje moeilijk, maar dat maakt je alleen maar sterker! ;)

4. Linana

Linana Niet meer actief

@Fee en Hilse
    Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben haha
    Ik heb me aangemeld voor een hbo studie inmiddels, bedrijfseconomie. Niet het meest simpele geloof ik als ik mijn omgeving mag geloven, maar we zullen zien wat ik ervan bak....
    Gelukkig heb ik een vriend die goed helpt met de beeb (ook nog student). Maar wat al gezegd is door Fee, het valt wel op zijn plaats en dat denk ik inderdaad ook.
    En er zijn best veel voorzieningen voor studerende ouders met betrekking tot kinderopvangkosten etc. Dus dat moet goed komen :D
    Ben benieuwd! Bedankt voor je positieve verhaal :D

Deel Deze Pagina