hoi hoi, Ik ben kimberley 23 jaar, bijna 24! heb 2 meiden (tweeling) van alweer bijna 5!! ben inmiddels ruim 24 weken zwanger van nummer 3!! gelukkig getrouwd... en ben benieuwd of er meer jonge mama's in de buurt zijn met kleine kids! om lekker mee te kletsen!! hoop op een reactie!
Hoi kimmy87, Ook ik word een jonge mama uit omgeving tilburg maar ik moet nog even geheim houden wie ik ben voordat er bekende van me ook op dit forum zitten ahhaha. Ik ben 23 jaar en ben vandaag 5 weekjes zwanger. Ik woon samen met mijn vriend, en we wilden ook bewust aan kindjes beginnen En ik hoop dat ik nu een plakbeeb heb want 2 maanden geleden hebben we een vmk gehad . Over een week of 7 kan ik meer vertellen over mij want dan hebben we iedereen ingelicht ahhahah Nou geniet nog van je zwangerschap, en van je 2 meiden. Groetjes
heee ik ben 20 en woon samen met mijn vriend in tilburg. 24 januari ben ik uitgerekend van ons 1e kindje.. xx
leuk nog twee jonge mama uit tilburg 2be!! ik ben 26jan. uitgerekend van ons 3e kindje!!! ik woon in centrum, jullie?
ahahh ja ik voel me tot nu toe nog wel goed. Alleen heb ik zo is een paar keer op een dag een ongesteldgevoel in mijn buik waardoor ik weer 20 keer naar de wc ren om te kijken dat ik toch echt niet weer ongesteld ben geworden En een beetje gevoelige borsten, opgeblazen buik en sávonds niet kunnen slapen en overdag ben ik doodop ahhhaha. Maar eigenlijk valt het dus allemaal nog mee hier Ja ik vind een juni kindje helemaal geweldig !! maar ja dat had ik misschien bij elke maand wel gevonden... En jij, veel klachten of valt het allemaal nog mee? Kuss
heel herkenbaar!! heb ik ook de eerste 3 maanden gedaan!!! je moet het echt proberen van je af te zeggen anders wordt helemaal gek!! ben nu dan 25 weken en nog onzeker... ik heb nu last van maagzuur!!! en veel harde buiken... heb met 20 weken wat bloedverlies gehad! helemaal in paniek.. was gelukkig niks... maar moet het wel wat rustiger aan doen!! xx
Nou gelukkig is het zo herkenbaar zeg Ik ben gewoon nog erg bang. Ik weet zeker dat als ik mijn eerste echo heb gehad dat ik dan pas echt kan gaan genieten want dan weet ik dat er echt al een kindje in me groeid hahahha. ow dat is wel even schrikken geweest als je een bloeding hebt gehad zeg nou gelukkig as het niks engs dus maar zit het kindje goed daar binnen... En maagzuur dat is ook best vervelend, is dat bij ales wat je eet of vooral bij bepaalde dingen? Kuss
hehe, ik ben nog steeds onzeker na mn eerste echo ook... 2e echo... 20tig weken echo... ben blij als het eind jan. is!!!!! hahaa.. maagzuur heb ik echt bij alles... plat liggen gaat niet want dan is het echt te erg!!!! maja.. tis voor een heeeeeel goed doel!!! weet jij al wanneer je je eerste echo hebt??/spannend he!! xx
Heey dat is wel balen ja maar voor een goed doel inderdaad Ik heb 9 nov (8 weken) mijn eerste echo en daarna 29 nov (11 weken) de 2de echo En als die beide goed zijn dan gaan we het na die 2de echo vertellen tegen iedereen. Echt al spannend hahah Kuss
Hoi Kimmy, Dat ik ook uit Tilburg kom hoef ik jou niet te vertellen denk ik Ik ben 2 dagen nadat mijn dochter geboren was 22 geworden. Chanelle, ik denk dat ik ook wel weet welk dorp je bedoeld. Misschien ken ik jou wel!
hahah dat zou inderdaad zomaar kunnen Als ik iedereen na de 2de echo heb verteld over onze zwangerschap dan kan ik jullie ook even inlichten uit welk dorp ik nu kom Leuk zeg, meer jonge moeders ahahah
Hey blondi, leuk!! Heb je dat grijze tshirt van mamalicous nog? Ik d8 al dat jij ook nog vrij jong bent! Idd gezellie al die jonge mammies uit tilburg en omstreken! Wie weet ooit eens meeten als alle babys er zijn ofzo!
hee meiden! mag omg. den bosch ook nog?? (A)..hihi na 13 maanden was ik eindelijk zwanger en ben 11 nov, na een redelijk goede bevalling, (vana 28 wkn ziekenhuis in en uit) bevallen van een dochter Esmée! ben nu 23! kimmetje; maagzuur bah! ik dacht dat er wel een grootmoeders tip was tegen maagzuur!! ik had het alleen bij koffie en cola.. spannend allemaal weer zeg die eerste echo's! weet zels de mijne nog hihi ik hoop dus dat omg. den bosch ook nog mee mag kletsen! hihi Xx
Nou honeyy.. eigenlijk kan dat gewoon niet hé. Uit de buurt van Den Bosch en dan meekletsen. Kimmy, ik heb dat shirt nog ja. De andere dame die interesse had wilde de eerste echo afwachten. Als hij er dan nog was wilde ze hem kopen maar weg=weg! Hij is leuk hé! Ik vond die glinstertjes zo mooi... Chanelle, misschien weet jij ook wel wie wij zijn! Je weet maar nooit..
blondi, wat wil je er voor hebben? hij is echt leuk ja!!! honey, ja hoor gezellie als je mee praat!!! wij hebben hier nu een heerlijk luie joggingbroek zondag heeeeeeeeeerlijk!!
hee, ik woon ook in tilburg centrum. vervelend he dat maagzuur, heb ik ook veel last van deze week 3d/4d echo echt zin in!!
`hey! haha mssn wonen we heel dicht bij elkaar haha maagzuur is echt vervelend ja... leuk!!!!!!! 3/4d echo!!!! deze zwangerschaap hebben wij die niet!!!.. bij me meiden wel gehad.... liefs xx