hoihoi zoals de titel al zegt ben ik eigenlijk wel benieuwd of hier ook meiden zijn die uit tilburg en omgeving komen? lijkt me wel leuk om te kletsen liefs cakeje
hier een moeder uit Tilburg. Hen een dochter van 5, zoontje van 1,5 jaar en dochter van 2 weken... Hen een stiefdochter van 16 die ook bij ons woont en een zoontje dat in nov. 7 jaar zou zijn geworden, maar die helaas is overleden.... ben 34 jaar...
Ik ben 33... Heftig hoor sandrasv! Wij hebben wel een pleegdochter van 12 jaar voor weekenden en vakanties. We gaan haar vanmiddag weer ophalen. Gaan we leuke dingen doen het weekend! Maar nu eerst opruimen en schoonmaken. Vanmiddag nog ff naar een winkek met 2e hands kleding. Heb nog veel nodig dus daar lekker snuffelen...
Nou dan ben je toch ook moeder marjolinos? Hoop dat jullie daarnaast ook snel een eigen wondertje mogen begroeten!
marjolinos mag ik zo brutaal zijn te vragen waarom het niet verstandig zou zijn nu? Hoop dat jullie een heel leuk weekend hebben met je pleegdochter. Geniet ervan!
Oh ja hoor dat mag je vragen. Heb vorig jaar in maart een gastric bypass gekregen ben daardoor veel afgevallen maar dat gaat op het moment niet zo denderend. Heb nu een voedingssonde omdat ik mezekf niet stabiel kan houde qua gewicht...
klinkt heftig! Dan hoop ik dat het zich snel stabillisseerd en dat je je weer beter voelt! Zijn er nog meer (a.s) mama's uit deze omgeving?
ja dat hoop ik ook! heb jij nog iets leuks gedaan het weekend? ik ben vandaag aan mijn laatste werkweek begonnen! ook heel spannend eigenlijk!
Was het topic ff kwijtgeraakt maar weer gevonden! Zijn het weekend naar truckrun wezen kijken. Was even wennen, manlief weer naar het voetbal dus voor het eerst alleen met de 3 jongste, maar ben niemand kwijtgeraakt dus dat scheelt alweer Hoe wwas jullie weekend? Idd spannend zo'n laatste werkweek heb je een andere baan?
nee helaas geen andere baan. Ga nu de ziekte wet in omdat ik ook nog niet volledig mijn uren kan maken. Maar als mijn sonde eruit is wel eens gaan kijken wat ik straks wil gaan doen! Mijn weekend was lekker rustig! We hadden onze pleegdochter en dat was gezellig! komend weekend hebben we een drukke zaterdag voor de boeg! eerst de verjaardag van mijn vader en daarna van een goede vriend. zondag denk ik lekker naar de efteling! lekker ontspannen! en jij?
oh leuk naar de efteling!!! Hier op kraamvisite bij mijn broer, de dag erna krijgen we zelf kraamvisite en zondagmiddag moet manlief naar het voetbal dus ben ik alleen met de 2 kleinste want dochterlief is naar haar vader toe... Verder weinig bijzonders....
Haha woon ook vlakbij stappegoor, in de blaak.... Kom eigenlijk uit eindhoven dus helemaal goed op de hoogte van wat waar is weet ik nog steeds niet Malaak dan ben je idd een eindje op weg al! Het aftellen kan beginnen!
Dan kan ik je de hand schudden want ik kom uit geldrop... tenminste daar heb ik het langste gewoond. Ik woon in een zijstraat van de trouwlaan. Daar waar de action zit... @malaak, je bent idd een behoorlijk eind op weg, gaat het allemaal goed?
Kijk de action weet ik dan wel dan weet ik een beetje waar ik het zoeken moet Veel plezier in de efteling vandaag! Heb even rust, dochterlief is naar haar vader, stiefdochter met manlief mee naar het voetbal, en beide minimonstertjes in ruste, hoewel de kleinste zo wel wat te eten zal willen, schijnen ze soms nodig te hebben