Sinds afgelopen vrijdagavond ligt mijn hubbie in het ziekenhuis. Hij heeft een verwaarloosde longontsteking en zijn longvlies in ontstoken. Op zich wel "lekker" dat hij in het ziekenhuis ligt, dat geeft hier met 3 kids rust in huis, maar ik word zo moe van dat heen en weer gevlieg. Ook kan ik (nou ja, Mijn oudste zoon) een oproep krijgen voor een operstie aan zijn oor waardoor hij een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. Het is hier dus wel rustig, maar ik merk aan mezelf dat ik het wel rustig aan moet doen ('savonds ben ik echt bekaf), terwijl mijn hoofd zegt dat ik vooral bezig moet zijn/blijven. Zo, dat is eruit. niet dat het oplucht, maar ik ben het hier kwijt. groetjes, brenda
He bah, dat zijn weer mindere leuke dingen zeg. kan me voorstellen dat je in je hoofd geen rust krijgt, maar luister wel goed naar je lichaam, als die zegt ho! dat je dat dan ook doet. Ook al is dat lastig met kids om je heen Spui maar lekker je verhaal en ik wens je man veel beterschap en jij heel veel sterkte Liefs Ikke
Nou dat is toch niet niks allemaal hoor! Heel veel beterschap voor je man en ik hoop dat ie snel mag opknappen. En doe jij vooral ook een beetje rustig aan he..
beh, ben vanmiddag weer bij hem geweest en hij moet iig tot woensdag blijven, dan maken ze longfoto's en kijken ze verder.
thanks, lag gisteravond om 22.oo uur al op bed. Was bekaf. Niets voor mij want ik ben een avond mens. Was gister ook licht/ wat zweverig in het hoofd en raar. Teken om rustig aan te doen dus