Ik ben 20 en ruim 16 weken zwanger van mijn 1e kindje. Mijn (nu nog)-vriend heeft al 2 zoontjes bij zijn ex. Hij is 23. Ik ben straks 21 als ik beval! En ik vind jong moeder zijn juist helemaal geweldig! Ik kan niet wachten totdat hij of zij er is
Ik kan me ook hierbij aansluiten, tenminste ik vind mezelf ook een jonge moeder! Ben 23 en mijn vriend 25 jaar en onze uk kan ieder moment geboren worden! De zwangerschap was niet gepland, maar was natuurlijk wel hartstikke welkom en we waren ook vanaf het moment dat we erachter kwamen dolgelukkig ermee! We woonde toen we erachter kwamen al een jaar samen dat scheelde ook... Woonde toen wel in een 1 persoonsappartementje en zijn vlak na de 1e echo verhuisd naar een eensgezinswoning!
hoi dames mag k ook mee doen? k wordt 24 en mijn vriend wordt 37 k heb vorig jaar september een dochtertje gekregen was nog niet gepland maar zeker welkom k kwam er pas na 8 weken achter k geloofde het niet eens mijn vriend zei volgens mij ben je zwanger k zeg neej dat kan niet ben gewoon ongetsled geweest was wel erg moe en veel hoofdpijn maar we zijn er heel erg blij mee
Ik ben 21 (bijna 22) en kreeg mn dochter toen ik 19 was en mn zoontje is vorige maand geboren. Beide erg gewenst en voor zover mogelijk gepland. Om de eerste keer zwanger te raken zijn we ook de mmm in gegaan omdat het eerst niet lukte. Mn man en ik zijn al 7 jaar samen waarvan ruim 4 jaar samenwonend. Misschien een kleine tip er is ook een speciaal forum voor moeders onder de 25
[ Misschien een kleine tip er is ook een speciaal forum voor moeders onder de 25 [/quote] Waar staat ie?
ik ben nu net 23 geworden en bewust gekozen om zwanger te worden. mijn vriend en ik waren er echt aan toe na 7 jaar verkering
Ik was 19 toen ik zwanger was van mijn eerste zoontje en 20 toen ik beviel! Nu ben ik 24 jaar en zwanger van mijn tweede zoontje!
ik ben 22 en zwanger van de eerste ben 23 als ik bevallen ben! mannetje (2B) is 30, en deze is zeer gewenst! maar waar blijven de ervaringen dan? ik zie alleen moeders die zich tot nu toe voorstellen ik wil ervaringen zien ik krijg bv heel vaak naar me hoofd geslingerd, redden jullie het wel, en stappen kan niet meer he die tijd ligt al achter me en stappen is niet alleen maar disco. ik geniet al heel erg van een bioscoopje of terrasje, en een goed boek doet mij ook goed familie was in eerste instantie niet echt happy, maar mijn tante is helemaal omgeslagen en tja mijn moeder ach ja laten we daar niet beginnen ik ben een trotse moeder en ik geniet er nu al van laat staan als hij er al is! kijk even op mijn site en als jullie willen een berichtje achter laten ( zouden we heel leuk vinden) tot snel jonge mama's!
hallo (aanstaande)moeders! Ik heb nog geen ervaring maar ben wel zwanger van de eerste. Ik ben nu 21 en zal 22 zijn als ik beval. Mijn vriend is nu 30 en zal 31 zijn tegen die tijd.. We hebben er voor gekozen en we zijn dolgelukkig! Liefs Denise
Dan moet je nog eens een alleenstaande mama bij zijn ook! Hoeveel commentaar ik al gekregen heb zeg! Je gaat da nie kunnen, je zal nooit meer van je leven kunnen profiteren, je gaat financiële problemen krijgen, je zal nooit geen man meer ontmoeten doordat je niet op stap kan gaan enz.. Och, ik laat ze allemaal zeggen, maar soms krijg ik het wel eens moeilijk en trek ik het mij wel aan!
Moet je kijken straks als het geboren is dan wil iedereen het wel opeens zien. En dan hebben ze geen commetaar meer. En dan kan je ook laten zien dat je het wel kan! Sterkte!
Hallo jonge moeders. Ik ben 24 (iets ouder als de meeste van jullie) en zwanger van de eerste. Het was een bewuste keuze. Mijn man (26) en ik zijn bijna 9 jaar bij elkaar waarvan 1,5 maand getrouwd. In het begin was ik wel een beetje bang voor de reacties van mijn omgeving maar iedereen was heel positief. Een enkele die vroeg of het een foutje was, maar de meeste hadden het wel verwacht van ons. We hebben alles in orde thuis, Huisje boompje beestje het enige wat nog ontbrak was een beebje. Groetjes Chantal
pfff leen das ook niet vrolijk zeg... en idd wanneer de kleine er is wil iedereen het zien en vasthouden.. laat ze maar lekker lullen , jij weet hoe sterk jezelf bent! en laat niemand je van de wijs brengen hooor! kus nachtvliinder
tuurlijk mag je dat vragen. Omdat ze me erg jong vonden om nu al moeder te worden. 1 collegaatje vroeg zelfs hoe ik er achter was gekomen dat ik zwanger was of ik opeens niet meer ongi werd
Ik ben 20 en mijn vriend 23, ook jonge ouders to be dus! Het is voor ons een bewuste keuze om zwanger te worden. We zijn al een tijd bij elkaar en willen heel graag een kindje! Ik vind het alleen enorm jammer dat mensen in onze omgeving in eerste instantie niet positief reageren. Mijn vriend heeft een goede vaste baan en ik studeer communicatiewetenschappen aan de universiteit. Mensen denken dan meteen dat ik een huismoeder ga worden of e.d. terwijl ik straks als ik klaar ben ook een goede baan wil en een mooie carrière, maar dan mèt kindje! Kan me er nogal kwaad om maken.. Als je vroeg voor een kindje kiest, wil dat niet meteen zeggen dat je je hele leven meteen stil zet. Meer chicks with brains die dit ervaren?
Hi Stomme reactie's krijg je soms he. Zo dom.. Maarre even een ander vraagje tussendoor. Ik wete niet of het uitmaakt of je jong of oud ben, maar als je borstvoeding geeft krijg je dan theezakjes? Vaak is dat wel zo hoor ik. Ongeacht de theezakjes of niet, wil ik graag borstvoeding geven alleen vind ik het toch niet heel leuk om 21 te zijn met hangzakjes
Als je vroeg voor een kindje kiest, wil dat niet meteen zeggen dat je je hele leven meteen stil zet. Meer chicks with brains die dit ervaren?[/quote] Precies ben ik helemaal met je eens! Ik zie meer voordelen dan nadelen van het jong moeder worden. Mijn moeder was 21 toen ze de eerste kreeg en 24 toen ze mij kreeg. Ik heb het altijd geweldig gevonden om zo'n jonge moeder te hebben. Nu is ze 49 en wordt al oma. Ze vind het dan ook hartstikke leuk dat ze voor haar 50 ste oma wordt (had ze altijd al gehoopt)
Leuk dat je moeder positief reageerd! De mijne kan niet aan het idee wennen en probeert het de hele tijd uit mijn hoofd te praten! Heel jammer.. Ik denk wel, als het eenmaal zo ver is, dat ze wel bijdraaid hoor..