Jonge moeders ervaringen delen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxrianxx, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midushi

midushi Niet meer actief

positief blijven
    wie weet ook een cupmaat groter :D na die tijd
    ga je nu wel proberen om bv te geven?

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    ga je nu wel proberen om bv te geven?

@Heb bij mijn dochter ook bv gegeven, maar 4 weken.
    Probeer het zeker weer!
    je hebt ze niet voor jan...

jessica

3. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Mijn borsten zijn ook nooit grooter gebleven als normaal haha was het maar zo..
    Nu zin ze wat grooter door de zwangerschap.. en omdat ik wat flinker ben als vroeger...
    Maar ik heb nooit borstvoeding gegeven aan mijn kinderen ... durf het eigenlijk niet zo goed ben best bang dat ik veel pijn ga krijgen door stuwingen enzo vind het een eng idee lijk me wel iets moois :)
    Ook nu gaan ze weer aan de fles haha...
    Maar mijn bh's worden ook grooter door de omvang :O heb nu 90c maar me borsten vind ik nou niet echt grooter voor me zwangerschap had me borsten 85b en nu 90c dan denk ik waar zijn die dan hahaha

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Oooo vooral de 4de dag na de bevalling :rolleyes: was net pamela.
    En deed me zeer :( maar verder geen problemen gehad, het is zo mooi je kindje drinkt bij jou, en groeit van jouw melk...
    Hoop deze x langer te kunnen geven, m'n dochter bleef huilen, met kolven zag ik toen dat het ''blauwig'' was, zat dus geen voeding meer in helaas.

jessica

5. midushi

midushi Niet meer actief

bij mij ook net pamela anderson weet eindelijk wat ze bedoelen met siliconen en geen beweging want ik moest het kolven doordat mijn zoontje te vroeg was maar had eerst geen goeie kolf ik heb het geweten
    :) maar nu kolf ik volledig en veel ook

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    zei al tegen mijn man, wilde zowiezo nooit geen silliconen maar nu helemaal niet!
    Als het zo voeld als die beruchte 4de dag, en die stuwing bleh nee hoor, dan maar thee zakjes hahaha

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ga ook bv geven ,althans ik ben van plan om te geven...
    ligt eraan of het lukt, maar ga zeker niet opgeven voordat ik het niet geprobeerd heb...

lijkt me het mooiste wat ik me kindje kan geven..
    en misschien mamavanbrenda kan je het eerst proberen, en als het niet lukt ga je gewoon weer over op fles..

ach ja ik kan lullen wat ik wil maar ja je moet er natuurlijk 100% achter staan :oops: dus niet gemeen bedoeld hoor! ;)

8. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    lijkt me het mooiste wat ik me kindje kan geven..
    en misschien mamavanbrenda kan je het eerst proberen, en als het niet lukt ga je gewoon weer over op fles..

@ wilde ik ook zeggen.
    Wilde het ook inderdaad eerst proberen, helaas maar 4weken, maar vond het een mooie tijd!
    Lukt het niet hup fles ;)

jessica

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Vond het wel lastig als ik aan het winkelen was, want je kan nergens met je kindje ergens zitten om te voeden :(
    Teminste bij ons niet, heb een keer in het pashokje van prenatal gevoed, moeten ze eigelijk gewoon overal doen!
    Tegenwoordeig handige voedings t-shirts.

jessica

10. midushi

midushi Niet meer actief

als je gaat voeden je kan nog in een hoekje gaan zitten ik kolf fultime dus ik ga niet in een restaurant zitten borsten eruit kolf aan en kolven maar want ik kolf dubbel en elelctrisch zou ik enkel en handmatig kolven dan zou ik het nog wel in een restuaurant kunnen doen want dan doe je het gewoon onder de trui.
    als hij direct van mij zou krijgen zou ik overal gaan zitten is een stuk makkelijker denk ik
    ik moet op zoek naar een hok waar ik kan kolven was laatst in amsterdam en vroeg of ik bij de ca kon kolven op invalide toilet dat kon wel maar wanneer iemand dan naar de wc moet dan moest ik er maar even uit
    heb toen bij de bijenkorf gekolfd in de babyroom en daar sta je dan te kolven hihi
    maar je moet er wat voor over hebben

11. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder

Nee ik snap je wel hoor meid maar ik weet het niet ik durf het gewoon niet :oops: :oops: ...
    Ben echt bang dat als ik het doe steeds last van stuwingen ga krijgen ofzo klinkt vast heel kinderachtig :(
    Maar zal er maar eens ove rna denken :)

Groetejs Brenda

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ach ja joh je moet je er zelf wel prettig bij vinden hoor!

en idd zit me ook te bedenken hahaha zit je ergens op het terrasje en dan moet je bv geven , ach ja wie het niet wil zien houdt zijn ogen dicht! ;)

Deel Deze Pagina