Mmmmmhhhhhh op deze site bij geslachtskalender zou ik een meisje krijgen (was 24 toen ik zwanger raakte en in de maand dec) Bij zwangerschapsstartpagina bij bij de chinese voorspel tabel, zou ik ook een meisje krijgen. Bij babystartpagina ook een chinese voorspel tabel (peng) zou ik een jongen krijgen..... grappig he, ben echt benieuwd wat ik nu krijg, bij mijn dochter klopte het namelijk Hopelijk zien ze het met de 20 weken echo, want mn dochter had dr beentjes ervoor, en zagen dus niks. Bij wie klopte zo'n voorspelling of gevoel ook? jessica
Ik geloof niet zo in voorspellingen, wel in gevoel! Mijn gevoel zei bij Lotte dat ik een meisje droeg en dit keer zegt mijn gevoel hetzelfde.. Heb een sterke intuitie en durf daar ook op te vertrouwen..
De chinese kalender klopt bij mij niet. Ook het idee wat ik zelf had (net voor ik zwanger werd welteverstaan) klopte ook niet. Sinds ik wist dat ik zwanger was had ik ook geen sterk gevoel meer van het zal wel een jongen/meisje worden. Mijn vriend had het wel goed!
Kan er geen pijl op trekken; bij bevruchting op 30 november is het een jongen, op 1 december een meisje.. Tja.. dan zal ik aan de hand van het geslacht zien op welke datum ik bevrucht ben denk ik..
Kan er nu ook geen wijs uit, volgens twee tabellen dus een meid, en volgens een ander weer een jongen... En m'n gevoel laat me dit x in de steek, zou het niet weten haha.
bij mij klopte die voorspelling ook niet, daar kwam naar voren dat we een jongen zouden krijgen, maar dat klopt dus niet want vorige week bij de 20 weken echo blijkt het duidelijk een meisje te zijn!
Ik zou een meisje krijgen volgens die berekeningen... Ben benieuwd of het klopt. Maar ik moet nog even wachten tot ik een echo krijg waar je het op kunt zien
Ik zou een meisje krijgen volgens die berekeningen... Ben benieuwd of het klopt. Maar ik moet nog even wachten tot ik een echo krijg waar je het op kunt zien
De chinese geslachtskalender zegt dat ik een meisje krijg, maar ik wacht gewoon af tot de 28e dan weten we het hopelijk
De Chinese tabel klopte bij mij alle 3 de keren. Bij een kennis die zwanger is van nummer 11 (maak dat mee!) klopte het ook elke keer
ik heb bijdeze altijd sterk het gevoel gehad dat het een jongetje zou worden, de chinese tabel zei het ook maar die geloof ik niet.
Bij mij klopt het ook niet. Zou volgens de kalender een jongentje moeten krijgen maar het wordt een meisje. Melanie
Wel grappig, bij veel klopt de voorspelling en bij anderen weer hun gevoel Ik zie het 26 april wel...