Jonge moeders Gelderland

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door chadee, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Leuk, de economische richting!
    Fijn dat je in juni wellicht klaar bent. Weet je al wat je precies in het bedrijfsleven wilt gaan doen? Neem aan dat je er verschillende richtingen mee uit kan?

Balen, op welke cyclusdag zit je nu?

2. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    Ik hoop bij het bedrijf waar ik nu werk een baan te krijgen (is me al min of meer toegezegd :) ) organisatieadviezen in combinatie met paarden! echt leuk!

Ik zit nu op dag 29 maar meestal word ik op dag 27 of 28 al ongi... dus hoop dat het snel komt...

3. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt erg leuk! Een kantoorbaan combineren met paarden!
    Rijd je zelf ook paard? Ik heb het in het verleden altijd gedaan.

Nou hopelijk komt het inderdaad snel. Ben je aan de pil geweest hiervoor?

4. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    Ja rijd zelf ook paard... nu even niets, maar dit weekend kijken voor een nieuw paard om te gaan rijden! :) Wat leuk dat je ook hebt gereden? Ben je gestopt vanwege je zwangerschap?

Ik ben al heel lang van de pil af, al paar jaar.. dat scheelt een hoop :) Dus hopelijk is het dan snel raak!

5. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    #45 chadee, 8 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2011
    Even een paar dagen niet gekeken en het is gelijk drukjes hier!

@makamba. Ze groeit verder wel goed ja! Ze moest alleen een keer extra gewogen worden en dat zat ook allemaal goed ;)

Verder is Jazlynn afgelopen vrijdag gewogen, ons meisje weegt nu 4000 gram en was 53 cm! Nog steeds een kleintje dus maar groeit echt super!! 2 weken terug pas de flesvoeding verhoogt, maar zoals het er nu na uitziet mag het deze week alweer! Helemaal niet erg, aangezien ze, volgens de richtlijnen, ietsje achterloopt met de voeding, zolang ze maar goed groeit is er verder niets aan de hand! Verder hebben wij een leuk, maar druk weekend gehad, dus had gister nog wel even een dagje nodig om bij te tanken hoor! Ik ga nu ook nog eventjes verder in huis, anders blijft het zo liggen!

Liefs Chadee

6. wendyie

wendyie Lid

11 okt 2010
    41
    0
    0
    HOi Iedereen,
    ik ben ook een jonge mama uit gelderland.
    Ik ben 24 en heb een zoontje van 2 en vandaag posi getest!!

7. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Gefeliciteerd wendyie! Geniet lekker van de zwangerschap!

8. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    heb hier een tijdje terug al even geschreven, maar ben de laatste 3 weken zo beroerd van de zwangerschap dat het er niet meer van kwam.. hadden afgelopen donderdag 1e echo alles zag er goed uit en 1 december mogen we nog keertje kijken:)

er zijn er alweer wat bijgekomen, gelukkig maar was hier zo rustig!

chadee: je meisje doet het goed, fijn als alles meteen goed loopt is weer stress minder..

9. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    MamavanR, wat vervelend zeg dat je er zo beroerd van was, gaat het nu allemaal wat beter?
    Fijn, dat alles goed was met de echo! & wat een bofkont dat je nog eentje krijgt! Ik heb alleen met 9 weken en 20 weken een echo gehad bij de verloskundige, toen ik op controle na het ziekenhuis moest wel meer, maar anders had ik er maar twee gehad.

Verder nog een ander nieuwtje, ons meisje slaapt sinds van de week snachts door!! Zo super blij en trots, en dat met 8 weken al!! Soms hoor je beter, soms hoor je erger, niks te klagen vanaf deze kant!

Met de rest ook alles goed?

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    zo.. ook erg late reactie vanaf hier.

allereerst gefeliciteerd wendyie! Gaat alles goed?

Chadee, wat fijn dat ze doorslaapt 's nachts! Kun je zelf ook goeie nachten maken!

Hier alles goed, geen bijzonderheden eigenlijk. Finn is nu logeren bij de ouders van mn ex, dus een weekendje alleen. Had allerlei dingen bedacht om te gaan doen, maar nu heb ik echt helemaal nergens zin in! haha

11. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat het hier zo stil is en weinig gekletst word, had wel gehoopt op een gezellig klets topic!

Met Jazlynn gaat t redelijk. Straks na de kinderfysio omdat ze een erge voorkeurshouding heeft. Verder slaapt ze al flink door van 20,30 tot 07,30 in de ochtend, heerlijk!

Verder hier ook met iedereen alles goed?

Liefs Chadee

12. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Iedereen prettige feestdagen toegewenst!!

13. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat het hier zo stil is en weinig gekletst word, had wel gehoopt op een gezellig klets topic! Wat zeggen jullie, gaan we het in 2012 proberen er een gezellig kletstopic van te maken? :)

Verder hier ook met iedereen alles goed?
    Leuke feestdagen gehad?
    Nog goede voornemens voor 2012?

Liefs Chadee

14. Zinzzy

Zinzzy Lid

5 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

ik ben 24jaar en nu 18weken zwanger van mijn eerste... best spannend allemaal, kom uit Arnhem...
    Zijn er nog meer dames uit Arnhem? ik ben de eerste in mijn vriendenkring die een kind krijgt dus beetje moeilijk om ervaringen te delen.. En jullie snappen natuurlijk dat ik niet constant naar mijn moeder wil luisteren over hoe het 24 jaaar geleden was haha...

groetjes

15. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Hoi Zinzzy ik woon in Arnhem en ben net bevallen van mijn eerste... een zoon! Ben 23 jaar en zit helemaal op een blauwe wolk. Als je wil kletsen mag dat natuurlijk! :)

16. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    @Zinzzy Hoe gaat het met de zwangerschap? Veel last van kwaaltjes?
    @Lailiejloe Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Leuke naam ook. Alles goed gegaan? Hoe is de eerste week met de kleine man gegaan?

17. Zinzzy

Zinzzy Lid

5 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lailiejloe, gefeliciteerd!! alles goed verlopen??
    @Chadee...met de zwangerschap gaat het redelijk, eerste 3 maanden heel misselijk alleen fruit kunnen eten en onwijs moe.. nu kan ik alweer normaal eten en ben zo blij van die vermoeidheid af te zijn, alleen lijkt het of het omgekeerd is, kom niet in slaap doe er ook echt 2 a 3 uur over om in slaap te komen en ben dan standaard 4,5 uur later weer klaar wakker. snap er niets van...
    Anyway's zometeen naar de HA, heb denk ik een nierbekkenontsteking door een verwaarloosde blaasontsteking.. ben natuurlijk geen docter maar dit eerder gehad en voelt precies hetzelfde....

dus laat jullie nog wel weten....

groetjes

18. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

@chadee dankje! Alles is goed gegaan. Vond de bevalling heel zwaar en heftig, maar toen ik mijn kleine vent in mijn handen had was ik alles alweer vergeten. Wat een bijzonder gevoel. Ben zo gelukkig!
    De eerste week is goed gegaan. Moest 1 nacht in ziekenhuis blijven omdat mijn vliezen lang waren gebroken, maar gelukkig was alles goed. Gisteren was de kraamzorg voor het laatst en vandaag doen we het voor het eerst alleen. Spannend, maar tot nu toe gaat het perfect! Max doet het fantastisch. Hij is echt een klein wondertje!

@Zinzzy Vervelend die misselijkheid he! Fijn dat je nu weer normaal kan eten.
    Ik hoop niet dat je nierbekenontsteking hebt. Veel succes bij de dokter!

19. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
  20. wendyie

wendyie Lid

11 okt 2010
    41
    0
    0
    zie dat het al een paar dagen rustig is hier, tog wil ik me ff aanmelden hier.
    Ik kom uit arnhem en ben 24, heb een zoontje van 2.5jaar en ben nu zwanger van ons tweede wondertje!!
    ook mij lijkt het leuk om met andere jonge moeders te kletsen.
    groetjes

Deel Deze Pagina