Hoi meiden, Omdat de topics Shopaholics en Wat draagt je kind met de vaste kliek naar Facebook zijn gegaan, zou ik graag een nieuw topic willen openen. Ik heb zelf een zoontje van 1,5. Vindt het een uitdaging om hem leuk te kleden voor weinig. Sla dus veel mijn slag op MP, koop merkkleding in de sale en wissel het af met Zara, Hema en V&D. Wie komt er hier gezellig meekletsen? Laat bijvoorbeeld je aankopen zien, show je kind in zijn/haar outfit en ik hoop dat we elkaar helpen bij het zoeken naar leuke dingen. Groetjes, Ingrid
Laat ik gelijk zelf starten... Heb afgelopen week tijdens de Sale bij Woods.nl wat leuke shirts ingeslagen voor D. Trui en longsleeve van Vingino:
En ook nog twee shirts van Tumble & Dry. Heerlijke mooie kwaliteit stof zijn die. En ze vallen ook mooi smal. De longsleeves:
En tot slot nog supergave grijs leren All Stars. Nu is mijn budget weer even op . Komende weken dus geen nieuwe aankopen, maar hopelijk wel wat outfits om te showen!
Leuke dingen gekocht! Ik heb een dochter van 2,5 en een zoontje van 1,5. Ik vind het voor mijn zoontje veel moeilijker om te slagen voor iets leuks. Ik heb vandaag een nieuwe Vingino-jeans binnen gekregen. Gekocht op Marktplaats, nieuw vind ik ze veel te duur. Bijna weer KBS , ik heb al een paar leuke jurkjes bij King Louie gezien voor mijn dochter.
Leuk Amethist, je zoontje is ongeveer even oud als die van mij. In welke maat zit hij nu? Vanaf 92 krijg je ineens veel meer keus! King Louie is voor meiden idd erg leuk! Of voor ons zelf .
Mijn zoontje is van 27 juni. Het is maar een klein ventje en zit nu in maat 80, bovenkleding soms 86, maar dan zijn de mouwen vaak nog te lang . Ja, KL is erg leuk!
Die van mij is van 4 juli, maar wat groter dan gemiddeld. Draagt nu maat 86 en heel soms 92 (qua bovenkleding). Ben benieuwd naar je shopsels van KL!
Leuk, een nieuw topic! En leuke dingen gekocht ook! Ik heb twee dochters, één van bijna 10 maanden en één van ruim 3,5. Ik heb de afgelopen tijd heel weinig kleding gekocht, want ze hebben genoeg. Afgelopen maand alleen voor de jongste twee pyjama´s van Name it en voor de oudste één van de AH van de Gouden boekjes. Met name de oudste begint nu uit veel dingen een beetje eruit te groeien, maar ik vind het zo zonde om nu nog heel veel kleding te gaan kopen...wacht dan liever nog even tot vlak voor het voorjaar om dan leuke dingen te kopen... Of te maken, want dat doe ik ook wel eens. Staat ook nog één 'winterjurk' op het programma om te maken. Het meeste wat er tot nog toe online staat van de zomercollecties vind ik niet heel fantastisch...ik houd meer van wat fellere kleuren...
Welke maat heeft jouw oudste, NiekeKris? Mijn dochtertje wordt over 2 maanden vier jaar. Ze draagt nu 110-116 en 122 (afhankelijk van het merk).
Het wisselt erg, maar bovenkleding meestal 110-116, broeken meestal 104, maar dat wordt soms wel wat aan de korte kant. Ze draagt veel rokjes en jurken, broeken zitten heel vaak niet mooi.
Welkom Nieke en Miss T! Ben zelf ook niet zo weg van de pastelkleurtjes voor de zomer. Maakt blonde koppies vaak zo bleek. Ga dus ook voor de fellere kleuren. Vandaag lekker in de uitverkoop shoppen voor mezelf.
Hier het voordeel dat ze niet zo heel licht zijn...met name de oudste is wat 'donkerder' (heeft ook in de winter een klein beetje een tintje en heeft in de zomer dus snel een lekker kleurtje), maar ook bij haar vind ik die pastelkleurtjes niet zo geweldig... Voor mezelf heb ik de afgelopen maand wel flink geshopt...was wel nodig ook, want ik had sinds de zwangerschap van de jongste amper meer wat gekocht...
Leuk ik heb 2 dochters een van 3 jaar en een van 10 maanden. Ik koop heel veel 2e hands via een 2e hands kledingbeurs waar ik ook vrijwilliger ben. En ik maak ook veel kleertjes zelf. Alle twee in een zelf gemaakt jurkje. View attachment 295136 View attachment 295138
@ NiekeKris: Oh ja, jij had toch zo'n mooie verjaardagsjurk voor je oudste gemaakt? @ Miron: jij maakt ook zelf kleren dus. Leuk zeg. En knap hoor. Ik heb de afgelopen tijd ook niks voor de kids gekocht. Ze hebben genoeg en de KBS was op en ik gebruik alleen de KBS om kleren voor ze van te kopen.
Leuk een nieuw topic! Las altijd mee op het oude topic en was al aan het afkicken Zal proberen mee te gaan schrijven Mijn jongens zijn bijna 3 en net 1 geworden. Ben helemaal kleding verslaafd maar moet zeggen dat ik het de laatste tijd wel prima vind ze hebben namelijk echt genoeg. Ik ben gek op merken als z8 , tumble and dry en vingino maar koop ook veel bij de H&M of just small. Koop 2e hands en nieuw dus eigenlijk van alles wat als ik het maar leuk vind.
Knap hoor!! Tegenwoordig zijn er zulke leuke patronen (liep vroeger vaak in zelfgemaakte kleding en het was afschuwelijk, vond ik dan hè?! )
he leuk.. Heb een tijdje op het oude topic geschreven, maar kon het niet bijhouden... Ik heb 2 jongens van 3 en 1. Ik zie mezelf als koopjes jager.. Als er ergens een sale is ben ik er snel bij... Ik heb onlangs chaos en order, scotch en schrunk, xs funky etc... Ben niet zo van foto's van de kinderen op internet.. Zal meer kleding plaatsen dan... even zoeken..