Besloten fb groep is inderdaad leuk! Ik kan er zometeen wel even naar kijken of ik er een kan aanmaken
Ik vind besloten/geheime fb groep handiger.. Ook omdat je dan wat preciezer weet wie waar vandaan komt en dan is een afspreekpunt ook wat makkelijker te bepalen... Plus ik ben over t algemeen veeel meer op fb te vinden haha!
Ooh ik sluit me graag aan als t mag! Ik ben 21, woon samen met mn vriend in Dordrecht.. We hebben nog geen kindjes, maar dat duurt hopelijk niet lang meer Lijkt me heel erg leuk om met wat leuke meiden in contact te komen, ik mis echt wel de gezelligheid in de omgeving! Mn vriendinnen wonen allemaal verder weg en dan ga je niet 'even' gezellig langs..
Ik heb wel meteen een vraag eigenlijk.. Brutaal misschien omdat ik me er net bijvoeg hihi.. Maar bijna niemand in mijn omgeving weet nog dat wij zo bewust bezig zijn met zwanger worden! En mijn schoonfamilie gaat echt flippen als ze het weten.. Dus zou de groep dan wel een naam kunnen krijgen zonder 'moeders' of 'baby's' of wat dan ook?
Ik maak dan een geheime groep met de naam zp groep.. Als jullie mij een pb'tje sturen met jullie naam dan voeg ik jullie toe. Volgens mij moet ik jullie dan wel eerst persoonlijk als vriend toevoegen voordat ik jullie in de groep kan plaatsen!
Hij is aangemaakt en diegene die een PB hadden gestuurd zijn al uitgenodigd.. Hopelijk komen er meer dames bij..!
Bij een geheime groep kunnen alleen members zien hoe de groep heet en wie er in zit enzo. Je hoeft je dus geen zorgen te maken Donya ik ga je pben!
Mag ik me ook nog aansluiten? Ben 31 (hárstikke jong toch ) en heb een zoontje van 2,5 en en dochtertje van 2 maanden, wonen vlakbij Rotterdam. Ik ga ff pb'en voor de fb groep!
Leuk! Mag ik ook met jullie meekletsen? Kom uit omgeving Rotterdam, 23 jaar, afstuderende en ons eerste kindje op komst. Ik ga je ook een pb'je sturen voor de fb groep!
Meiden die geen zin hebben ik een fb groep, kunnen hier toch gewoon verder kletsen. Er zijn er genoeg die zich (nog) niet hebben aangemeld. Een fb groep is ook een stuk persoonlijker dus ik snap het wel.
hoiii 26 jaar uit omgeving Rdam met een dochtertje van (ca.) 11 maanden ik werk in delft als projectadministrateur voor 24 uur in de week. daarnaast ben ik hobbyfotograaf ik sluit me graag aan op fb, SDonya ik stuur je een pb