jonge moeders in Utrecht

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door VrouwtjeRomy, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik woon sinds kort samen in Utrecht maar heb altijd in kleine dorpjes gewoond dus het is heel erg wennen nu zo'n grote stad!

Ik ben geen tienermoeder want ik was 20 toen ik beviel van mijn dochter maar toch is het erg jong. Ik had altijd vriendinnen met kinderen maar nu ik zover weg woon verwaterd het en zoek ik ze nog wel regelmatig op maar "zomaar" even langs gaan werkt dus niet meer.

Dus nu zoek ik gezellige jonge moeders die het leuk vinden om gezellig dingen te doen.

Ik bedoel ook echt met de kids, niet het uitgaan ofzo. (ben niet echt een uitgaanstypje) Oh en mijn dochter word in September 2.

Leuke gezellige dames uit Utrecht, laat je even horen 8):D

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Je bedoelt dus de stad Utrecht niet de provincie? Ik zie dat je in Overberg heb gewoont of niet? dat staat nog in je profiel. Ik kom uit Veenendaal :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  4. VrouwtjeRomy

ja haha daar heb ik inderdaad gewoont ja overberg. Das naast veenendaal ;) Ik heb nog bij de ING gewerkt in v'daal op de wolweg maar verder kwam ik er nooit.

Ik zal eens een kijkje gaan nemen bij de September mamma's!

Nog meer mensen in Utrecht? En dan bedoel ik inderdaad de stad Utrecht, niet de provincie al is dat ook gezellig kletsen! Alleen lastiger afspreken ;)

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ha, hier een jonge moeder uit de stad Utrecht. Mijn zoontje is net 1 geworden, dus wel iets jonger dan jou dochtertje:) Ik was nog net geen 21 toen ik beviel van me manneke.

6. VrouwtjeRomy

Leuk! Waar woon je ongeveer??

Ik was net 20 toen ik beviel van mn dochter.

7. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    :) Ik woon vlakbij de veemarkt! En jij?

8. VrouwtjeRomy

9. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier helaas geen utrecht mama meer :( woon sinds 3 jaar nu in zeist ook niet ver van utrecht af me ouders wonen er ook en ga er vaak lekker even langs!

Ik was 19 toen ik beviel van ons zoontje en ben inmiddels trotse
    moeder van 3 kinderen Kaye wordt 2 september 4 Yahro is 1 juli 2 geworden en onze dochter nu inmiddel alweer 8 maanden.

Deel Deze Pagina