Hier was ik 21 bij de eerste en nu net bevallen van mijn tweede dochter met 23 jaar. Ik krijg eigenlijk geen negatieve reacties, bij beide niet. In ieder geval niet in mijn gezicht. Wel de vraag of het gepland was en op straat dacht ik af en toe wel een afgunstige blik te zien. Maar daar heb ik verder geen boodschap aan..
Ik was 19 bij de eerste en 21 bij de 2e. Ik vind jong moeder worden horen bij onder de 25 jaar. 28 jaar vind ik niet heel jong meer.. Mijn wens was altijd al om jong moeder te worden. De eerste was alleen niet gepland, we woonden net een paar maand samen. Maar wel alles voor elkaar en de reacties van familie en vrienden waren positief, maar in het openbaar weleens reacties gehad en raar aangekeken worden. Denk dat ze me ook jonger schatten.
Hier ook 19 met de eerste en 21 met de tweede. Ben nu 23 en de oudste mag al zo naar school! Gaat zo hard! Ik ben gastouder/thuismoeder zodat ik optimaal van ze kan genieten en ze kan zien opgroeien.
Ik was 21 toen ik de eerste kreeg en 22 toen nummertje twee kwam, vind het alleen maar fantastisch om zo jong moeder te zijn. Dan ben je het kind in jezelf nog langer niet kwijt Dus zodra we in een speeltuin zijn doe je zelf ook lekker gek mee. Alleen ons gezinnetje is nog langer niet compleet