Zijn hier nog meer jonge moeders met 2 kinderen? Mijn dochter kreeg ik op mijn 18e en mijn zoon op mijn 20ste, 2 maanden terug. Hoe bevalt jullie dit? Welke reactie's kregen jullie?
Ik ben wel iets ouder. Ik kreeg mijn dochter op mn 22ste en ben nu zwanger van de 2e, die zal geboren worden als ik 23 ben. Ik krijg veel positieve reacties. maar ben natuurlijk wel iets ouder en ook al getrouwd. Hoe waren jou reacties?
Bij mijn dochter leuke en minder leuke reactie's gehad, zij was niet gepland maar wel gewenst. Bij de zwangerschap van mijn zoon alleen maar leuke reactie's gehad. We waren toen ook getrouwd en hadden het iets beter voor mekaar.
ik was 17 toen mijn zoontje werd geboren en 22 is mijn dochter geboren , ja er waren zeker negatieve reacties maar het maakte mij toch niks uit ik wist het wel beter, ze hadden zelfs wat te zeuren toen ik met mijn 22 ben bevallen van mijn dochter en een zoontje van 5 had mensen hebben altijd hun mening klaar staan
Hoi ik was 21 toen onze oudste kwam in middels 30 en zwanger van de 5 de!! Ons 4 de is een vlinder kindje!! Zou het zo weer overdoen helemaal geweldig jong moeder en jullie?
Ik was 20 toen ik beviel van mijn zoontje.. nu zwanger van nr 2 en ben 21 als ik ga bevallen.. Heb ook mindere reacties gekregen maar goed ik trek me er niet meer zoveel van aan
Hier al wel ouder, ben 28 en heb nu drie kinderen. Toen ik 23 was voor het eerst zwanger. Had toen al een eigen huis, fulltime baan en woonde samen dus heb nooit rare reacties gekregen. Nu kijken mensen me wel raar aan als ik zeg 3 kinderen te hebben, ze geloven me dan niet of denken dat ik geen leven meer heb ofzo
Hier op mijn 22 ste mijn eerste kindje, 24 mijn 2e kindje en nu zwanger van mijn 3e. Ben 28 jaar oud en vind mezelf met 3 kids daalijk nog wel onder de jonge moeders vallen
Ik was 23 toen ik de eerste kreeg en 24 de tweede en nu zwanger van de derde en ben 29. Ik vind zelf dat ik ook nog wel een jonge moeder ben. En de reacties van anderen interreseren me echt helemaal niks. Ik heb meestal al me mening klaar. Het is onze keus dat wij 3 kinderen nemen en niet die van een ander.. Gelukkig nooit echt negatieve reacties, wel altijd zovaak de vraag.. oww gepland of een ongelukje?
Ik was 19 toen m'n oudste geboren is, 21 toen de 2e geboren is en 23 toen de 3e geboren is, hij is nu 3 weken oud! Ik vind het heerlijk!
18 bij de 1e en 20 bij de 2e... 2e is best n moeilijke baby. wil alleen bij mama zijn. als n minder bekende al tegen praten wanneer ik haar niet op de arm heb word ze al hysterisch. soms dus erg zwaar maar over het algemeen vind ik t heerlijk!
Ik was 23 toen onze 1e kreeg 25 de tweede en 28 de derde.. Maar ik zie er ook niet uit als 28 ... Veel mensen denken dat ik pas 24ben of zo ( hoe irri) als ik dat tegen de mensen zeg dak drie kids heb kinken ze me heel gek aa .. Hoezo meteen bevooroordeeld en ik zou het zo weer doen
Ik was met 18 jaar ongepland en dwars door de anticonceptie heen zwanger van onze tweelingdochtertjes. Toen inderdaad reacties gehad varierend van 'laat ze weghalen, dit verpest je leven' tot 'meid wat geweldig een tweeling geniet ervan.' Ik wilde toen ze 2 waren heel graag een derde en laatste kindje, en totdat vriendlief overstag ging (die ziet wat meer beren op de weg dan ik) heb ik het er veel met collegas en vrienden over gehad. Hij ging overstag toen onze meiden 3 jaar en 3 maanden waren, zo van dan zitten ze in ieder geval op school als het komt. Dus toen ik vorig jaar oktober vertelde dat ik zwanger was heb ik overweldigend veel positieve reacties gehad En wat hebben we er een heerlijk jochie bij! Alles wat bij de meiden gestresst was omdat ze met zn tweeen waren, daar kunnen we nu van genieten, ik vind ons gezinnetje perfect zo
Hier gepland zwanger van de eerste toen ik net 19 was,bevallen met 19 Gepland zwanger van de tweede toen ik 20 was en net 21 toen ze geboren werd Gepland zwanger van de derde op leeftijd van 23, ik ben net 24 geworden en ben dus 24 als de derde geboren is. Hier nog van niemand negatieve reacties gehad, ze reageren wel oh dat zal druk worden ofzo maarja dat zal het ook vast wel haha
Hoi hoi Ik ben 22 en zwanger van de 3de Hebben Dochter van 2 Zoontje van 1 Ik geniet vollop van het moederschap , ik was 19 als ik getrouwd ben en ook zwanger werd en net 20 toen ik beviel Ik krijg veel commentazr uit de omgeving maar dat gaat het ene oor in en het andere uit
Hoii, Ik heb een mk gehad met 20, In mei 2008 is mijn oudste zoon geboren toen was ik 22 In november 2012 is mijn jongste zoon geboren toen was ik 26. (Inmiddels ben ik al 27) De eerste zwangerschap was niet gepland maar wel gewenst, helaas ging het toen mis, de andere zwangerschappen waren gepland, en ik heb er geen moment spijt van dat ik niet heb gewacht tot ik ouder was. Niks is er mooier dan mama zijn, en hopelijk komt er over een aantal jaar nog een broertje of zusje bij. XxXx
Ik was net 20 toen de oudste werd geboren bijna 22 toen de 2e werd geboren en 23 toen de jongste werd geboren. Ben nu 24 en vrij klein en tenger van postuur dat se meeste mensen het niet geloven dat ze alledrie van mij zijn. Vaak ook reacties zoala je ben nu wel klaar toch je heb zelf geen leven etc.. Ben 10 jaar samen met mijn vriend waarvan we bijna 5 jaar samen wonen.
ik was 19 toen ik voor het eerst zwanger raakte. helaas heb ik toen 2x een miskraam gehad. ik was 20 toen ik zwanger raakte van onze dochter, ik was 21 toen ze werd geboren. ik was 21 toen ik zwanger raakte van onze zoon. en was 22 toen hij werd geboren.
Hier ook jong mama! 1ste is een vlindertje toen ik 17 was. 2de is geboren toen ik 20 was 3de toen ik net 2 dagen 22 was 4de toen ik 23 was en 5 is nu geheel onverwachts onderweg De eerste zwangerschap is niet bekend hier in de buurt. Bij de 2de zwangerschap woonde ik al samen en omdat ik in een omgeving woont waar veel gelovige mensen wonen is 20 nog niet zo jong hier.