Goedemiddag, Mijn naam is Aapje22. Ik ben 22 jaar en momenteel heel pril 5 weken zwanger. Ik ben uitgerekend op 22 Januari. Ik heb weinig meiden van mijn leeftijd die zwanger zijn. Dus heb wel behoefte aan contact. Groetjes
Niet zwanger, wel een zoontje Ben 21, zit redelijk dichtbij. Elk weekend zit ik in Hoofddorp bij mijn nieuwe vriend. Heb alles in principe in mijn uppie gedaan; zwangerschap, bevalling met alleen mijn ouders erbij, borstvoeding liep niet zoals het hoort.. Daarnaast is de biologische vader totaal niet meer in beeld. Woon niet samen dus de verzorging van mijn zoontje komt volledig op mij aan, 24 uur per dag want ik zit (helaas zonder baan..) thuis. Mocht je willen mailen; stuur me gerust een pb'tje! groetjes, Anouk
Hoi! Ik ben 25 ( 26 als ik moet bevallen ). Ik ben 19 januari uitgerekend. Ik woon momenteel in Utrecht, maar mijn ouders in Hoofddorp, dus ben daar ook regelmatig te vinden. Ik mis eigenlijk ook wel een beetje het 'contact' met iemand in een vergelijkbare situatie. Dus als je het leuk vind om te kletsen, stuur me een pb!
Ik ben Denise, ik ben 25 jaar. Ik ben in september bevallen van een meisje. We wonen nu in Haarlem maar gaan in september verhuizen hoofddorp