speelgroepje regio Bergen op Zoom

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door LBlue, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hallo mama's,

Sinds 24 februari dit jaar ben ik de dolgelukkige moeder van mijn dochtertje, maar... nu ons draakje kruipt, vraagt ze ook bijzonder veel aandacht. Dat is allemaal natuurlijk ontzettend leuk, maar ik denk dat het voor zowel mijzelf als haar wel erg leuk zou zijn wat te kunnen spelen met andere baby's/jonge kinderen. Als we bij mensen met kinderen fleurt ze helemaal op! Daarbij leren kinderen natuurlijk veel meer van elkaar, dan van hun mama :)

Dus ik dacht, laat ik eens kijken of hier nog mama's zijn die het ook leuk vinden om eens in de zoveel tijd, (om de week ofzo) met onze kleintje iets leuks toen doen, waardoor we onze ukkies zien genieten van elkaar... En niet onbelangrijk, wij lekker kunnen kleppen, tips aan elkaar geven, en ons geluk delen. Uiteraard zijn ook de broers en zussen welkom!

Misschien nog leuk om iets over mezelf te vertellen, ik ben dus Lblue (hou het even zo, want wie weet wie er mee leest). Ik ben 25 jaar, en ben nu 9 jaar samen met mijn man, waarvan 2 jaar getrouwd. Sinds mei dit jaar ben ik mijn eigen praktijk gestart in de kinder- en jeugdpsychologie. Hier ben ik voornamelijk op dinsdag mee in de weer. Binnenkort ga ik op maandag en op vrijdag nog op vrijwillige basis bij een instelling werken. Ik geniet enorm van de tijd met mijn meisje, maar zou soms wel wat meer activiteiten met haar ondernemen, en daarbij zelf ook andere mama's treffen.

Ik hoop binnenkort af te kunnen spreken en die kleintje lekker laten spelen!

2. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hier geen kleintje nog en al helemaal niet uit die regio.
    Wil toch even zeggen dat ik het een erg leuk idee vind :D
    Succes en ik hoop dat je mama's in de buurt vind

3. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    He wat een leuk idee.. ik heb een zoontje van 4 februari ben zelf 28 en ben ook 2 jaar getrouwd met mijn man van 26..

4. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Leuk!
    Ik zal nog even een oproepje plaatsen bij de 'mama's' zelf, want het hoeven natuurlijk niet alleen 'jonge mama's' te zijn... en dan kunnen we kijken of we eens kunnen afspreken.

Deel Deze Pagina