Ooh mooi uitzicht!! Bevalt het daar een beetje? Mis je nl niet? Oh dat is wel handig een au pair. Verder allmeaal een leuk weekend gehad? Hier prima. Zaterdag boodschappen gedaan en gister waren we uitgenodigd om ergens te komen eten. Alleen ben ik daarna ziek geworden. Echt vreselijk dus ben nu een dag thuis. Moest eigenlijk werken maar doei ik heb alles uitgekotst.
Ik klets ook mee als ik t niet steeds vergeet tenminste, .. (Marieke ken ik al van groepje op whatsapp ofniet dan ) Hier een vrij geplande zwangerschap, tenminste we gebruikten niks en vonden t ook niet erg als ik zwanger zou raken maar slechts 1 maand samen dus ook niet geheel gepland. Ik ben 20 maar vriend is wel al 30
ik heb morgen mijn 20 weken echo dus vind het wel heel spannend. Mijn schoonzus is ook zwanger, zij is 3 weken verder dan ik en hoorde vandaag bij de controle dat het hartje steeds oversloeg. Van zulke dingen word ik alleen maar zenuwachtiger..
Spannend!! Heel veel succes meid laat he het even weten? En wat naar van je schoonzus zeg is het iets ernstigs ?
Spannend, hopelijk is de baby helemaal gezond! Zal ik trouwens een lijstje maken met uitgerekende data en de geboortedatum van de kindjes? Vind ik altijd wel lekker overzichtelijk
Strandbal. Vind het meestal super leuk om hier te wonen. London is echt zo'n leuke stad! Maar heb wel regelmatig heimwee naar m'n familie en vrienden. Gelukkig gaan we regelmatig op bezoek. Wat stom dat je zoek bent geworden, iets verkeerds gegeten denk je? Veera. Gezellig! Hier een lekker weekend gehad. Wezen zwemmen met vriend en de kindjes, ze vonden het zo leuk!
Ja leuk een lijstje Rowan en Twan beide 07-10-2015 😄 Hier donderdag weer ziekenhuis ben benieuwd gisteren de 3e prikken gehad zijn ze best ziek van geweest erg sneu, vandaag rust dag en ach morgen nog 1 hihi Jullie nog wat leuks in de planning dames? We kunnen ook een app groepje maken das ook leuk!
Ze moeten het bij mn schoonzus nog onderzoeken. Nou alles was helemaal perfect!! Het wordt een kleine meid in ieder geval, maar dat was ook wel te verwachten want ik ben ook maar klein hihi. En ja goed idee Marieke een app groepje! Toch wat makkelijker
Hoi meiden, mag ik ook gezellig mee komen kletsen? Ik vind mezelf ook nog een jonge moeder Ik ben 26 en in juni van afgelopen jaar moeder geworden van een zoon, dus hij is nu bijna 8 maanden!
@boterbloem. Wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd! Hopelijk is het bij je schoonzus niet ernstig. @boomm, fijn dat je het wel naar je zin hebt en dat je regelmatig op bezoek kan. Gelukkig is londen niet aan de andere kant van de wereld. Maar wat ik toen had begrepen is het vor tijdelijk toch of is het inmiddels voor vast? Ja ik voel me gelukkig alweer goed alleen nu is m'n man aan de beurt. Eerst Semih toen ik en nu hij... @marieke, ah gos altijd sneu die prikken. Gaat het al beter met ze? @zus welkom @ Annelie, gezellig . En voor het lijstje: Semih, 06-12-2013 Elif, 21-06-2015
Oh en een apart groepje/clubje mag ook hoor. Is misschien ook beter want hier is toch alles openbaar.
Marieke. Wat sneu dat ze zoveel last hebben gehad van hun prikjes.. Slapen ze wel goed? Boterbloempje. Wat fijn dat alles goed was! En wat leuk, een meisje! Heftig van je schoonzus... Zus9. Gezellig! Leuk, 8 maanden. Gaat alles goed? Strandbal. Klopt, is tijdelijk. Sowieso tot 2020 en daarna misschien verlenging. Als we willen. Dus dat zien we tegen die tijd wel. Fijn dat je weer beter bent. Wel vervelend voor je vriend.
♥ Kindjes ♥ Strandbal (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 December 2013 Boommm (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 1013 Boommm (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 Zus9 (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ ?. ♥ op 12 Juni 2015 Strandbal (23 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 21 Juni 2015 Marieke24 (24 jaar) eerste kindjes Geboren: ♥ R&T. ♥ op 07 Oktober 2015 ♥ Zwanger ♥ Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
Tuurlijk mag je mee kletsen .. Als we een app groepje willen mag je wel privé je nr sturen dan maak ik een groepje ✌🏻️
Welkom zus en annelie!! Gezellig dat jullie ook meekletsen. Marieke ik zal je alvast mijn nummer even sturen dan! Dan zie ik t groepje wel verschijnen hihi.
Mag ik ook ff komen binnen vallen? ben 2 maanden bevallen van dochtertje A en wauw ik geniet heel erg van t moederschap vind t geweldig. Natuurlijk af en toe wel zwaar maar dat hoort er bij!
Kan weer eens niet slapen, dus kan ik net zo goed even forummen of niet soms Voor het lijstje: B, april 2014 en F, september 2015. Zet hun precieze geboortedatum toch liever niet openbaar(niet geheim hoor, maar je weet maar nooit wie er mee leest) dat vind ik echt een nadeel van een openbaar forum. @Boommm: alles gaaf goed hier. Behoorlijke opstart problemen gehad met F maar alles is nu rustig! Ben ook een hele tijd niet op dit forum geweest dus. Goed om te horen dat alles met jullie ook goed gaat. Het schiet al op he! @boterbloem ge feliciteerd! Hopelijk is alles wel goed met je schoonzus, kan me goed voorstellen dat je daar zelf ook zenuwachtig van wordt. @Marieke ik stuur mn nummer inderdaad wel even. Sneu van die prikjes zeg, als je dit leest straks: Hoe is de nacht gegaan @strandbal fijn dat je weer beter bent (wist ik al natuurlijk) ik ben gister ook ziek geweest en B ook dus het lijkt te heersen.