"Jonge" moeders to be!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by LadyV, Jun 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cherrie

Cherrie Lid

Apr 7, 2015
    46
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd Boeboetje!

Ben een tijdje niet online geweest want heb het erg druk gehad de laatste tijd. Ben ondertussen naar de huisarts geweest i.v.m. mijn lange cyclussen en moet nu op de 21ste dag van mijn cyclus bloed laten prikken.

2. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    #182 LiseTes, Aug 10, 2015
    Last edited: Aug 10, 2015
    Gefeliciteerd Boeboetje hopelijk blijft het goed gaan.
    @ cherrie willen ze de oorzaak gaan zoeken van de lange cyclus of wat is het idee van het bloedprikken?

Morgen om 10.00 komt moeder voor moeders langs voelt nog onwerkelijk vorige keer hun moeten afbellen toen het misging op 5,5 week

3. UmmK

UmmK Bekend lid

May 9, 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Repeltje, wat lief van je vriend. Leuk om later in terug te bladeren !!

Boeboetje, gefeliciteerd met je zwangerschap !

4. Cherrie

Cherrie Lid

Apr 7, 2015
    46
    0
    0
    @LiseTes: ja ik wil graag zeker weten dat er niks aan de hand is... Dus voor mijn eigen geruststelling.

5. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    @cherrie hopen dat het meevalt en je gewoon een lange cyclus hebt.
    Moeders voor moeders is net weg een hele mooie knaltest.
    Dacht nog even ga ik de kannen langs brengen maar och laat ook maar ik zie wel wie gaat kletsen.

Attached Files:

6. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    Hoe is het hier met iedereen?
    Ben de laatste dagen erg misselijk.

7. UmmK

UmmK Bekend lid

May 9, 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    LiseTes, hihi fijn he de zwangerschapskwaaltjes

8. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    Yep tot aan spugen aan toe

9. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Ik wil hier ook graag meepraten :)
    Ik ben 22 jaar en al bijna een jaar bezig om zwanger te raken :(
    Vorige maand had ik gezegd, dat ik naar de dokter zou gaan als ik weer ongesteld werd. Maar ik stel het nog even uit. Mijn moeder vertelde me dat de keren dat ze zwanger was geraakt, ze aan het lijnen was.
    En aangezien ik sinds vorig jaar 10 a 15kg aangekomen ben... Ben ik vorige week begonnen met lijnen. Ik ben niet veel te zwaar maar woog 72.5kg met een lengte van 1.64m dus toch wel wat te zwaar.
    Er is overigens al 2.5kg af!
    Ik wil me hier dus even op focussen en als ik nadat ik wat afval nog niet zwanget ben, ga ik naar de dokter.
    Baal er wel echt van. Ik dacht ik ben jong en en zo zwanger! Maar gelukkig ben ik niet de enige zie ik hier. Naja gelukkig is het ook weer niet, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel!

10. UmmK

UmmK Bekend lid

May 9, 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    LiseTes, nog even volhouden tot na de 12 weekjes haha. Ben je ook zo vermoeid of valt dat wel mee ?

Lacey0, welkom ! Wat knap van je dat er al 2.5kg af is. Ben erg benieuwd

11. Happy91

Happy91 Bekend lid

Aug 4, 2014
    908
    247
    43
    Hoihoi!
    Welkom Lacey0!

Ik ben ook een tijdje niet online geweest.. het gaat hier z'n gangetje. Nog maar 4 maandjes en dan gaan wij ook eindelijk beginnen.. :)

Vervelend dat je er zo veel last van hebt LiseTes. Hopelijk voel je je snel beter en kunnen jullie gewoon volop genieten van het kleintje in je buik.

12. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    Lacey0 welkom ik ben idd ook zwanger geworden toen ik de gewenste 5 kg kwijt was.
    @UmmK ja ben ook echt vermoeid en dan is het lastig moet ooknog een bruidstaart maken deze week

13. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Dag mama (to be),

Ook hier!! Ik heb mn eerste dochter gekregen toen ik 19 was daarvoor was ik voorde eerste x zwanger toen ik 18 was. Gelijk mn leven volledig vergooien voor mn dochter en ben toen huisvrouw geworden alhoewel ik het weet dat ik heel leven voor me heb maar ik maak(te) me echt geen zorgen om mezelf want mn dochter stond/staat wel op de eerste plaats dus zij kreeg/krijgtt van alles wel voorgang.

Hmm ja, nu zijn wij dan, 5 jaar later ongeveer, 24 en 25 jaar oud inmiddels al twee meisje en jongetje van 2,4 en 4,7 jaar oud. nog steeds *happy* haha! We willen er graag voor derde kindje gaan daarom zijn we tot nu toe aan het proberen. Verder heb ik mn nod pas op 23e die dag zal ik hopelijk overtijd zijn.

Als het wat vragen mocht zijn vraag me maar gerust zolang het niet uitmaakt als je denkt dat je misschien raar vraag hebt doe dan gewoon haha!

Liefs

p.s. Ik ben doof en mijn manlief is horend dus hij kan gewoon horen en verstaan. Onze kinderen zijn gezond als superhelden (Men noemt "Coda-kinderen", google het maar als het jou interesseert haha).

14. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Welkom alle nieuwe meiden.

Jongemama jij ben zeker een jonge mama. En wat bijzonder van je kinderen! Jullie ook al beland in ronde 10 zie ik. Wij ook.. Balen is dat elke keer he :(.

Ik had even een vraagje over hoe je communiceert met je kinderen als je doof ben. Kunnen je kinderen gebarentaal of kan jij lip lezen? Vindt dat echt heel bijzonder, en knap van jou, aangezien je toch twee kindjes heb :).

Liefs xx

15. Repeltje

Ikzal zometeen de nod lijst is naar voren toveren als jullie dan jullie nod of echo afspraken willen melden. Of bevallingsdatum.

En heeft iemand behoefte aan een besloten club?

Liefs

16. jongemama1

Haha toevallig zeg. Wanneer heb je je Nod? Elke maand voelde ik me gewoon verraden, teleurgesteld en geirriteerd want ik begreep er niets van waarom het bij mn zoontje gelukt was met ronde 1!!!!!!! Ik kan echt boos erom maarja nu begrijp ik misschien waarom.. Het komt waarschijnlijk door de stress en onrust waardoor mn lochaam niet wilde meewerken alleen maar tegen "wat we willen" werkte. Mn lichaam staat pas als ik stabiel ben toe. Klinkt wel raar maar niet, want bij mn zoontje was ik juist heel erg ontspannen tijdens seks om de dag. Dus als het weer niet gelukt is zou ik volgende x teleurstelling zeker niet meer aankunnen dus volgende ronde 11 gaan we mini vakantie nemen lekker ontspannen alles dan gaat het hoop ik wel lukken anders moeten we helaas huisarts bezoeken waar ik niet wil zijn: Prikken onderzoeken gyn enzovoorts want ik wil zoveel mogelihk natuurlijke zwangerschap zonder rare spul snap je :).

Eh jaa, mn kinderen maken er gebruik van gebarentaal, wel in combinatie van stem anders lopen ze wel achter als ze niet leren te praten. Praten en gebarentaal gaat het goed :). Ook mijn manlief kan het goed gebarentaal.

Dank je wel lief xxx

17. jongemama1

p.s. ik kan liplezen haha.

18. Repeltje

Het is wel een heel verschil ja dat je eerst in ronde 1 zwanger was en nu in ronde 10 ben beland. Wij gaan pas na ronde 12 naar mijn huisarts. Ondanks dat bij mijn vriend bij een test matig zaad vast is gesteld.
    Het is echt een teleurstelling keer op keer..
    Wel lekker er even tussenuit :)

Wat bijzonder gebarentaal en liplezen. Wel knap want nu kunnen je kinderen dat ook.

Xxxx

19. LadyV

LadyV Lid

Jun 16, 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Sorry dames voor mijn lange afwezigheid... Ik was zo ontzettend misselijk, ziek, zwak, moe... had nergens puf voor maar nu weer wel :D

Het heeft allemaal een goede reden want ik ben er 3 weken geleden namelijk achter gekomen dat ik zwanger ben!! We zijn helemaal in de wolken. :D:D:D

20. jongemama1

Awh beterschap en gefeliciteerd @LadyV.
    Jaa idd dats waar wat je zegt. Elke x teleurstellingen blijft mij boos maken hahaha. Ja we gaan ook in ronde 12 naar huisarts maar hoop ik toch een beetje stiekem dat ik deze maand zwanger mag maar ik heb sinds gister last van kramp onder in buik dus dat kan slecht betekenen = Duivel :(. @Repeltje

Xxx

Share This Page