"Jonge" moeders to be!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LadyV, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ohhh LadyV wat naar!! :( Veel sterkte. Wel fijn dat jij en je vriend zoveel steun aan elkaar hebben!

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Heel veel sterkte lieverd! Wat naar :(.

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    @Goudlokj, trek je er niks van aan ! Zelf loop ik er anders bij dan de gemiddelde Nederlandse dame en vond het ook vreselijk wat anderen telkens van me dachten. Nu boeit het me gelukkig helemaal niks meer. Je moet doen wat jij zelf wilt en niet wat een ander van jou verwacht

4. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    LadyV, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar veel sterkte toegewenst voor jullie beiden !!! Dikke knuffel

5. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Fijn dat jullie in ieder geval steun aan elkaar hebben en dat jullie er voor elkaar kunnen zijn tijdens zulke moeilijke momenten.
    En dit kleine sterretje gaat zeker waken over jullie en een eventueel broertje of zusje later.

6. Goudlokj

Goudlokj Lid

24 aug 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve woordjes en steun allemaal! Heel fijn om met mensen te spreken die voor de zelfde onzekerheden hebben gestaan/staan!

@LadyV: Heel veel sterkte!

7. LadyV

LadyV Lid

16 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Dankjulliewel iedereen, doet me erg goed jullie berichtjes! Vriendlief heeft de berichtjes ook gelezen (normaal hoeft die niets mee te lezen want het is mijn kakelhokje zoals hij het noemt haha, maar vandaag heeft die de berichtjes hier gelezen en dat deed hem ook erg goed :))

Vanochtend begonnen met bloeden, ik weet niet wat ik verwacht had maar ja... het is voor mijn gevoel wel heftig maar niet erger als normaal o.i.d. Dus ik ben benieuwd of straks alles 'weg' is. :(

Hoe gaat het met jullie?

8. LadyV

LadyV Lid

16 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Hoe gaat het hier met iedereen? Ondertussen is het alweer even geleden dat ik wat heb laten horen, alles is ondertussen nu weg.. Nu gaan we het even rustig aan doen, we denken na het nieuwe jaar weer te starten!

9. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hier gaat het goed hoor.. nog steeds aan het aftellen tot het nieuwe jaar :)

Ik kan me voorstellen dat jullie het even rustig aan willen doen. Het is niet niets wat jullie nu hebben moeten doormaken. Hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop op een 2016 kindje voor jullie!!

10. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Ladyv beetje laat naar meid wat onwijs naar zeg. Snap helemaal dat jullie nu even rust nemen sterkte nog de komende tijd!!

Ik kan eindelijk weer een beetje mee praten was de laatste tijd niet veel op zp vanwege dat wij wachten op onze intake morgen. Ben zo blij eindelijk na 6 weken wachten, het is heel kort maar het voelt zo lang hihi. Zondag even een zware domper gehad namelijk mijn jongere zusje is zwanger. Ik gun het haar wel maar heb het er zo moeilijk mee had altijd gedacht dat ik de eerste zou zijn maar nu zal zij dat worden vind het erg moeilijk het te accepteren. Ik hou jullie op de hoogte hoe het morgen gegaan is :)

Hoe gaat het met jullie?

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hier veel baby- en kinderverjaardagen nu, dus ik houd me voorlopig bezig met kinderkleding en kinderboeken voor anderen haha.

LadyV, heftig zeg, snap wel dat jullie even wat rustiger aan doen nu. Je mag je ook bij het topic 'Gaan voor een eerste kindje in 2016' voegen als je wil, daar zitten we nu met een paar meiden te kletsen over volgend jaar beginnen :)

Deel Deze Pagina