"Jonge" moeders to be!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LadyV, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ik ken het constante ermee bezig zijn. Ik heb het zelf ook. Al 8 rondes lang haha. Ik doe nu steeds minder ovulatietesten en alleen nog temperaturen, en volgende ronde geen ovulatietesten en alleen temperaturen en als het dan stabiel is die ronde erop lekker helemaal niets ;). Gewoon klussen als we zin hebben :).

@luminis misschien is het wel een teken, niet iedereen heeft dezelfde symptomen :). Weet je ongeveer wanneer je eisprong was of heb je geen idee? Het kan zijn dat het bloederig rook vanwege innesteling? Ik wil je geen valse hoop geven maar.. ;)

ik ga proberen pas 1 juli te testen dan ben ik 13 dpo. Als ik dan nog niet ongi ben tenminste haha. Hoop zo dat ik het volhoud ik ben meestal iemand die 8-9-10 dpo al aan het testen is. Heb ook gewoon zoveel testen liggen haha. Maar nu pas 13 dpo en dat is 1 juli. Laten we hopen dat dat geluk brengt :).

Met dat vroeg testen heb ik namelijk vaak van die tuur/indroog streepjes gehad, en dan kreeg ik hoop maar ze liepen nooit heel erg op. En werd ik gewoon ongesteld. Dus dat wil ik dit keer niet meer.

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ UmmK: de rode duivels zijn nog niet doorgekomen. Maar ik weet ook niet meer wanneer ik het kan verwachten. Jouw bericht geeft me wel ietsje meer hoop, alhoewel ik eigenlijk nog steeds geen hoop heb. :p Had jij trouwens niet het gevoel dat je zwanger was? Dat hoor ik namelijk vaak van anderen. En dat gevoel heb ik dus, zoals je begrijpt, voor 0%. Wat spannend dat je 6 juli de geslachtsbepalende echo hebt! Wat denk je zelf dat het wordt? ;)

@ Cherrie: nee, precies. Het is heel vervelend, maar het is denk ik niet anders. Ik denk dat de meeste mensen die bezig zijn met zwanger worden er vaak aan denken. Moet je eisprong nog komen, of zit je al op het wachtbankje?

@ Repeltje: ja, hier dus ook al 6 rondes lang. Hoop dat we ons binnenkort niet meer bezig hoeven te houden met zwanger worden, maar met zwanger zijn! Ik vind het bezig zijn met zwanger worden helemaal niet leuk. ;) Mijn eisprong was (waarschijnlijk) op dag 13 van mijn cyclus, dus 11 dagen geleden. Toen had ik de meeste symptomen van een eisprong. Ik denk dus dat het daarvoor te laat is. Het was ook helemaal niet gekleurd, het ruikt er alleen een beetje naar... Heb dat helaas altijd als mijn menstruatie eraan komt... Ik had er vanmorgen en vanmiddag geen last van, maar nu komt het weer een beetje...
    Ik hoop trouwens dat je je kan inhouden tot 1 juli, vooral omdat je vaak van die indroog streepjes krijgt! Ik vind dat trouwens wel heel gek. Hoor van meer mensen dat ze daar last van hebben. Met welke testen test je?

Ik ga morgen voor de zekerheid testen, gewoon om het uit te sluiten. :) Dan kan mijn vriend naar zijn dokter bellen voor een zaadonderzoek en bel ik naar het ziekenhuis voor een afspraak. Ik weet niet zeker of mijn ei op dag 13 is gesprongen, maar dat zien we vanzelf wel.

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Luminis, nou het ligt denk ik wat anders bij mij haha. Ik ben dus 3 maandjes geleden getrouwd, op volledig islamitische leefwijze, dus daarvoor niet seksueel actief en ik heb nooit mijn cyclus bijgehouden etc. Ik voelde me idd niet zwanger, dronk nog doodleuk 3 redbulltjes per dag haha, op een avond (wist niet eens wanneer ik moest testen of whatever) voordat ik naar een bruiloft zou gaan wilde ik toch even uitsluiten dat ik niet zwanger ben (ookal had ik geen menstruatie gemist) en et voilaaa haha. Een mooi huwelijks cadeautje 😊
    En wat betreft het geslacht, ene week denk ik een meisje en de andere week een jongen haha. Om me heen denkt iedereen een jongetje.
    Spannend morgen testen, hoop echt op een positieve test !

4. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dat is nog eens een mooi huwelijkscadeau!! Direct raak dus, leuk! :D Ik ben benieuwd of de mensen om je heen gelijk hebben.

En ik vind het niet eens spannend, zo erg is het. ;) Vast wel zodra de test loopt morgenochtend... Ik weet ook niet of hij wel al positief kan worden, omdat ik niet zeker weet of mijn ei wel op dag 13 is gesprongen... Ik denk het wel.

Maakt het trouwens uit dat de verpakking van een zwangerschapstest 1 á 2 dagen op de verwarming heeft gelegen? :) Hij was, zonder dat ik het zag, gevallen en de verwarming stond zachtjes aan. De verpakking voelde ook een klein beetje warm toen ik hem van de verwarming haalde...

5. LadyV

LadyV Lid

16 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Sorry lieve, lieve dames. Ik was van het weekend met vriendlief een weekendje weg naar Parijs! :D Ohh wat heb ik daar heerlijk genoten en tijdens de zonsondergang heeft hij mij ten huwelijk gevraagd!! :D Dus ik was even niet te vinden op het forum. Nu ben ik weer terug.

Mijn Nod is zaterdag 27 juni :D Ik ga zo even alles bijlezen en proberen te reageren!!

6. LadyV

LadyV Lid

16 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    ♥ Zwanger worden ♥

* doedie1991, 23 jaar, 1e ronde, vierde kindje, NOD op 30 mei
    * LadyV, 22 jaar, 13e ronde, eerste kindje, NOD op 27 juni
    * Repeltje, 20 jaar, 8e ronde, eerste kindje, NOD op 1 juli
    * Cherrie, 23 jaar, 1e ronde, eerste kindje, NOD op 11 juli
    * Luminis, 22 jaar, 6e ronde, eerste kindje, NOD op onbekend
    * Emmy21, 21 jaar, eerste kindje

♥ Zwanger ♥

* Ummk, 23 jaar, eerste kindje, uitgerekend op: 24 december - geslachtsbepaling: 6 juli

7. Cherrie

Cherrie Lid

7 apr 2015
    46
    0
    0
    #47 Cherrie, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    @ Luminis: ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is want ik doe niet aan temperaturen of ovulatie testen. Maar hij is of net geweest of zal ergens deze dagen komen.

@ Ummk: wat een leuk huwelijkscadeautje! Spannend ;)

@ LadyV: wat superleuk en romantisch, gefeliciteerd! :) Had je het aan zien komen of kwam het als een totale verassing?

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ LadyV: wat gaaf en zo romantisch!! :D Gefeliciteerd! Hebben jullie je verloving daarna nog 'gevierd?' Mijn NOD ligt (waarschijnlijk) heel dicht bij die van jou. Ik denk 26 juni. Hopelijk hebben we dan allebei een positieve test!

@ Cherrie: dan zeg ik: heel veel plezier de aankomende dagen! :p

@ Doedie: hoe gaat het nu met jou? Heb je al meer duidelijkheid?

Ik heb vanmorgen toch niet getest. Ik werd heel vroeg wakker om te plassen en daarnaast durfde ik het gewoon niet. Ik ben zo bang voor een teleurstelling, ondanks dat ik het gevoel heb dat het toch niet raak is.

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    ♥ Zwanger worden ♥

* doedie1991, 23 jaar, 1e ronde, vierde kindje, NOD op 30 mei
    * LadyV, 22 jaar, 13e ronde, eerste kindje, NOD op 27 juni
    * Repeltje, 20 jaar, 8e ronde, eerste kindje, NOD op 1 juli
    * Cherrie, 23 jaar, 1e ronde, eerste kindje, NOD op 11 juli
    * Luminis, 22 jaar, 6e ronde, eerste kindje, NOD op onbekend
    * Emmy21, 21 jaar, eerste kindje

♥ Zwanger ♥

* UmmK, 23 jaar, eerste kindje, uitgerekend op: 24 december - ???

♥ Afspraken ♥

* UmmK: 6 juli geslachtsbepaling

10. Repeltje

@ladyV wat super romantisch en wat leuk, en gefeliciteerd met jullie verloving <3

11. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    LadyV, Ohhh wat romantisch ! Gefeliciteerd

Luminis, is begrijpelijk hoor. Ben wel erg benieuwd gezien je pijnlijke borsten etc

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden, hoe is het met jullie? :)

@ UmmK: ik denk dat die pijnlijke borsten niks hebben betekend. Ik hoopte echt dat dit op een zwangerschap duidde. Vooral omdat ze een cupmaat groter zijn geworden (?!). Helaas heb ik sinds vandaag weer een bloederig geurtje en deze keer een stuk erger... Het is inmiddels alweer wat minder geworden, maar vanmorgen was het zo erg... Ik denk dat ergens in deze dagen al doorzetten. :( Pff, soms wordt je geduld wel op proef gesteld...

13. LadyV

LadyV Lid

16 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Bergschenhoek
    Hier nog steeds in de wolken. En om er op terug te komen ik had het totaaaaal niet verwacht dus was helemaal in shock toen hij me vroeg.. :D Natuurlijk heb ik ja gezegd hihi.

Hier helaas gisteren ongesteld geworden dus op naar ronde 14.. Ik herken het Luminis, hier helaas ook al lang moeten wachten en dan uiteindelijk toch weer ongesteld :(

14. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dat snap ik! Geniet ervan en blijf nog maar lekker even op de wolken zitten! :) Wat leuk ook dat je het helemaal niet verwacht had. Ik zou ook wel willen dat mijn vriend me vroeg, maar hij heeft het (nog) niet zo op trouwen helaas... :) Het lijkt me zo romantisch!

Wel heel jammer dat je ongesteld bent geworden... Elke keer weer opnieuw die teleurstelling, ik herken het helemaal. En dan zit ik pas in de 6e ronde (binnenkort de 7e, want ik voel mijn menstruatie al aankomen ;)). Ik hoop dat het gauw raak is! Jullie geduld mag nu weleens beloond worden. Je zei trouwens dat ze in september naar verdere opties gingen kijken, gaan ze dan onderzoeken uitvoeren of heb je deze al laten doen?

Mijn vriend gaat a.s. maandag een afspraak maken bij zijn dokter voor een zaadonderzoek en ik bij het ziekenhuis voor de eerste standaard onderzoeken. Ben benieuwd.

15. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Een fijn weekend voor iedereen trouwens! ;)

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Geniet er maar lekker van LadyV, fijn ook dat je ja hebt geantwoord anders is het ook zo awkward haha.
    Wel balen dat je ongesteld bent geworden..

Luminis, beetje laat, maar jij ook fijn weekend nog

17. Cherrie

Cherrie Lid

7 apr 2015
    46
    0
    0
    @ LadyV: Ja dat voelt fijn he :) geniet ervan! en hebben jullie al gesproken over wanneer jullie ongeveer willen trouwen?

Wel jammer dat je weer ongesteld bent geworden.

18. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hoi dames!

Mag ik hier ook meekletsen?
    Wij gaan op 1 januari 2016 pas echt voor een kindje.

Ik ben in augustus al wel een jaar gestopt met de pil, maar tot nu toe helaas nog erg lange en onregelmatige cyclussen (vaak 41 dagen, ook een gehad van 21 dagen en nu 35 dagen). Nog niet echt een peil op te trekken dus...

Ik vind het wachten zo ongelofelijk lang duren, dus zou graag meekletsen om het wachten wat draaglijker te maken, als dat mag :)
    Ik ben overigens 23 en word over een paar maanden 24.

19. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Heey meiden,

Ik wil ook graag mee kletsen als het mag?
    Wij ook jong ik 22 en vriendlief 21 jaar.
    Wij zijn al tijdje bezig (3 jaar) wacht nu op menstruatie en beginnen dan aan iui 5 na een maandje rust.
    Als jullie vragen hebben vraag ze gerust! :)

20. Repeltje

Welkom nieuwe meiden!

Luminis mag jij nu al onderzoelen laten doen dan? Ik nog niet wordt pas na een jaar doorgestuurd terwijl het nij mijn vriens niet helemaal goed is.
    in principe is een half jaar pas kort.
    Mijn vriend moet eind augustis nog een keer laten onderzoeken en als het weer niet super is dan hopelijk bij mij verder onderzoek.

Mariah jullie zijn wel jong begonnen. Wat is de reden dat jullie iui krijgen en hoe reageren ze on het zoekenhuis op jou leeftijd? Ik ben 20 (bijna 21) maar ben bang dat ze me dan niet serieus nemen. Zaten er regels aan vast qua leeftijd ofzo? Omdat in je handtekening staat eindelijk beginnen? Ben erg benieuwd naar jou ervaring omdat ik bang ben dat wij ook ziekenhuis behandeljngen moeten ondergaan.

Spannend he happy91!

Ik voel al aaan dat het deze ronde weer niet gelukt is heb namelijk last van een zeurderige knie en dat heb ok vaker voor mijn ongi. Op naar ronde 9..

Deel Deze Pagina