Zo'n heel late eisprong heb je toch niet Luminis? @cherrie balen meid @mariah wat spannend hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn en dat deze poging raak is. Het is je zo gegund dat je niet ivf hoeft!
Ja echt balen... maar nog steeds geen ongi gespot. Zit al op mijn 38ste cyclus dag inmiddels. Had gehoopt dat mijn cyclus nu wel wat korter zou worden.
Dan heb jij ook lange cyclussen inderdaad Cherrie... hopelijk snel door naar een nieuwe ronde. Hoe was het nu met de eitjes Mariah?
Hmm ja dat zijn lange cyclussen cherrie balen Hier gaan we weer de vruchtbare week in. Iemand nog tips? Haha Ben altijd zo bang sat het nu deze week niet lukt. Hebben jullie dat ook? Liefs
Ja nog steeds niks te bekennen.. als ik donderdag nog steeds niet ongi ben ga ik weer testen.. misschien was ik wel te vroeg met testen. @ Repeltje: succes met klussen!
Heey meiden, Nog even een update, zaterdag was er helaas maar 1 ei van 16 mm de andere was maar 13 mm en denk niet dat die mee doet. Net het zaad weer ingeleverd en nu wachten tot kwart over 12 dan is de iui. Ik laat jullie nog weten hoe het is gegaan
@ Repeltje: mijn ovulatietesten zijn meestal vanaf dat ik begin al donkerder en lopen langzaam op. Nu is er gewoon niks op te bekennen, nog steeds niet. Ik hoop dat de teunisbloem olie werkt (gebruik ik i.v.m. onregelmatig cyclus). En spannend hoor! Maak het vooral lekker veel gezellig deze week en geniet ervan! Herkenbaar trouwens! Daar ben ik vaak ook bang voor! Vooral als ik veel moet werken, zoals nu. Deze week werk ik 5 volle dagen en ben ik kapot als ik thuiskom. Wat moet, dat moet. @ Cherrie: dan duurt jouw cyclus inderdaad lang. Dat heb ik ook een keer gehad (had toen heel veel stress), dat is best vervelend! Ik hoop dat je te vroeg hebt getest en gewoon hartstikke zwanger bent! @ Mariah: spannend hoor! Ik ben ook benieuwd naar hoe het is gegaan! Fijne avond allemaal
Heey meiden, Helaas niet zo goed, zaad was niet heel veel na bewerking precies zoals de vorige keer. Helaas staat het gesprek voor ivf of isci gepland. Het was echt even een klap in me gezicht hoopte nog op een kans met iui. Maar helaas ik zal toch wel het zwaardere traject in moeten gaan. Vandaag nogal van slag , hopelijk gaat het morgen beter. Iui ging gewoon goed eendenbek was wel gevoelig maar dat is altijd wel. Het is nog afwachten maar ik weet al dat deze iui ook niet raak zal zijn.
@Mariah: wat enorm balen voor je ik had het je zo gegund dat het verbeterd zou zijn, ik hoop voor je dat het deze keer toch wel gelukt is.
Balen mariah hopelijk is ivf de oplossing voor jullie en valt het een beetje mee. Maar hoop gewoon dat het deze keer gelukt is. Dikke knuffel
He bah cherrie. Dan maar hopen dat je snel naar volgende ronde kan. Of alsnog een positieve test. Hier is het zn gangetje. Morgen of overmorgen eisprong
Balen, Mariah! Succes en sterkte de komende tijd! Hopelijk is de volgende stap een oplossing voor jullie. Mijn duimen draaien nog steeds voor je. Hopelijk is het deze ronde gewoon raak! Vervelend, Cherrie! Je lichaam lijkt inderdaad in de war. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid (ik hoop natuurlijk op een laat ei en op een zwangerschap voor je)! Repeltje, hoe gaat het nu met jou? Heb je je eisprong inmiddels al opgespoord? Zie dat iemand gependeld heeft dat het in augustus raak is. Hopelijk heeft ze gelijk! Ik ben nog steeds bezig met ovulatietesten. De ovulatietest van een paar dagen geleden was net zo donker als de controlestreep, maar de teststreep was heel dun. Dat heb ik nog nooit gehad. En de testen daarna waren helemaal wit. Nou had ik vanmorgen weer een licht streepje, dus ben benieuwd wat ze gaan dien de aankomende dagen. Verder ben ik echt helemaal kapot. Veel gewerkt deze week, nauwelijks geslapen en ben niet lekker. Hopelijk heeft dit geen invloed op mijn ei! Hoe is het verder met jullie? Hoe voelen de zwangere meiden zich?
Heey meiden, hoe gaat het met jullie ? Hier gaat het tot nu toe goed. Ik heb tot nu toe geen menstruatie krampen dus dat geeft me nog goede hoop. Nog even afwachten tot vrijdag dan moet ik ongesteld worden.