Ummk, helaas is de spanning er alweer af krampen zijn begonnen denk dat morgen of overmorgen wel komt. Maar klinkt misschien stom maar kijk wel heel erg uit naar maandag eindelijk de doorverwijzing voor ivf
Nog even afwachten mariah me duimen draaien nog steeds voor je! Als jet goed is is maandag mijn ei geweest. Maar goed dat ik niet alleen op ovu testen ben afgegaan want mn ei is dus veel later geweest dan de positieve ovu test. Gelukkig laat mn temp nu een verhoging in temperatuur zien en nu hopen dat het hoog blijft.
Oeh Repeltje dat zou fijn zijn!! Ik hoop met je mee! @Mariah; zolang je nog niet ongi bent geworden kan het nog, toch? Maar inderdaad fijn dat je maandag terecht kan voor de IVF.
@Mariah: hoe gaat het met je? Ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb net weer negatief getest... Zit vandaag al weer op dag 51. Om gek van te worden!
Hoi meiden, hier is het de komende tijd even rustig, wij hebben geen iui's meer en hebben een doorverwijzing voor de kliniek. 1 september hebben we onze intake lijkt nog zo ver weg. Ik hoop dat we dan met oktober mogen beginnen met icsi of ivf. Cerrie wat k*t dat je ongesteld hebt geworden en erg vervelend van die lange cyclussen daar word je ook moedeloos van. Hopelijk is je cyclus deze ronde korter. Hoe gaat het inderdaad met de rest ? Gaan jullie nog op vakantie of al geweest ?
Ik meld me hier ook. Ben nu 24 hoop dat dat ook nog valt onder jonge moeder Wij zijn bezig voor een 1ste kindje. We hebben in juni op 5 weken een miskraam gehad helaas. Nu had ik zondag een positieve test gezien ik zelf darm problemen en astma heb sta ik onder begeleiding in het ziekenhuis na vorige maand nog strenger We zijn gisteren weer geweest hcg waarde van 478 en op de echo een klein stipje te zien mijn geluk kan niet meer op mag morgen ook weer. We zijn vandaag precies 4weken en 4 dagen het is nog vroeg maar we duimen dat dit een plakkerd is.
Tuurlijk valt dat nog onder jonge moeder Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop zo dat dit een plakkertje blijft. En dat allemaal goed gaat meid! Mijn duimen draaien voor je!
Hee, Ah nee is de laatste iui niet gelukt? Hoop zo dat ivf de oplossing is voor jullie. Zat jij nog op school toen jullie begonnen en de MMM in gingen omdat jij ook jong bent? Liefs,
Vandaag temp gezakt na een cyclus waarbij het echt ei zoeken was. Baal wel. Hadden net een keer zo goed geklust. Maar ik vertrouw er gewoon niet meer op dat het nog lukt. Dus mijn vriend had nog een keer zijn huisarts gebeld voor de doorverwijzing gaat die huisarts gewoon flippen. Ja echt flippen tegen hem en boos worden van ja je probeer maar een jaar enzo. Nou leuk op zo'n manier een jaar moeten proberen.. Nu hebben we besloten dat we toch tot oktober wachten. (met ontzettende tegenzin) en dat me vriend eind augustus / begin september nog zo'n onderzoek laat doen met hopelijk betere uitslagen... In oktober gaan we gewoon langs mijn huisarts (ook handig 2 verschillende huisartsen...) De reden voor de niet doorverwijzing ondanks dat het laberatorium het aanraad is, dat de doorverwijzing via de vrouw moet gebeuren en aangezien er op het eerste gezicht niets mis is met mijn cyclus zal ik die niet krijgen voor een jaar. Het slaat gewoon nergens op. Echt hoe oneerlijk kan het zijn. We weten dat er al bij 1 van ons wat "mis" is maar ondertussen gaan ze ons niet helpen althans de huisartsen niet.. Pff wordt er gewoon verdrietig boos teleurgesteld en ontzettend moedeloos van. Als het nu al zo moeilijk is om erin te komen laat staan of ze ons uberhaupt daar ook gaan helpen. Pfff. Echt sorry voor mijn zeik bericht haha. Maar ik weet niet goed wat ik nog moet doen. Hebben echt alles al geprobeerd vriend slikt : selenium/zink, foliumzuur en rookt niet meer. En dan willen we straks ook nog proberen dat hij vitamine c1000 gaat slikken en zelfde met het klussen gebruiken we conceive plus (voor de zaadjes) om de dag klussen en geen speeksel erbij (dood schijnbaar de zaadcelletjes) en dan nog lukt het niet. Ik weet het niet goed meer. Pauze nemen helpt niet, er extra voor gaan helpt niet. Morgen waarschijnlijk begin van ronde 10. Jippie nog 3 maanden tot oktober....
Lisetes natuurlijk ben je hier ook welkom gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk heb je nu een plakbeeb Repeltje: ja de laatste iui is inderdaad ook mislukt maar had ook nie anders verwacht met slechtere zaadjes. Ik zat inderdaad nog op school toen ik in het traject stapte we hebben hier uiteindelijk toch voor gekozen met gedachten gebeurd het onder school dan stop ik met school maar nu heb ik pas mijn opleiding afgerond en sta nog met lege handen dus achteraf ben ik erg blij dat ik toch nog een opleiding heb kunnen doen. Wat zwaar kl*te dat de huisarts van je vriend zo moeilijk doet zeg vind het erg raar heb zoiets nog nooit gehoord. Moet wel zeggen dat mijn huisarts ook moeilijk deed hoor maar ik bleef gewoon bellen en langs gaan en de laatste keer heb ik zo lopen huilen en heb ik gezegd ik trek het allemaal niet meer toen kreeg ik eindelijk die doorverwijzing naar het ziekenhuis. Is het niet mogelijk dat hij kan overstappen naar huisarts en uitlegt dat ze jullie niet willen helpen terwijl er wel problemen zijn ? Vind het echt naar voor jullie dat jullie nog zo lang moeten wachten 3 maanden duurt nog zo lang zeker als je iets zo graag wilt. Heb je zelf al bij je eigen huisarts gevraagd om een onderzoek? Bij mij ging het ook gewoon via mijn huisarts en niet via zijn huisarts misschien kun je dat proberen? In ieder geval heel veel sterkte meid!!
Deden ze niet moeilijk in het traject over dat je nog studerende was? ik ben namelijk ook nog studerende en ben daar zo bang voor he. Ben bang voor scheve gezichten. Weet jullie familie dat jullie bezig zijn? Ja ik wou eerst zo snel mogelijk naar mijn huisarts maar de kans is groot dat hij ons niet door verwijst omdat we nog maar 10 maanden bezig zijn. Dus dan maar wachten tot oktober dan kan hij ons niet laten zitten toch . Jij ook heel veel sterkte! Gelukkig kan ik aan jou veel vragen omdat ik denk dat we het zelfde traject tegemoet gaan en in de zelfde leeftijdscatogorie ben ik erg benieuwd hoe dat gaat.
Hoi meiden, Ben ik ook weer! Ik ben een tijd afwezig geweest, aangezien ik het heel druk had op mijn werk en in een dip zat. Hoe gaat het met jullie? @ Mariah: wat naar dat jullie laatste IUI niet is gelukt. Heel veel succes met het aankomende traject! Mijn duimen zullen voor jullie draaien! Hele dikke knuffel! @ Repeltje: wat vervelend dat de huisarts van je vriend zo heeft gereageerd! Kan hij niet gewoon opzoek gaan naar een andere huisarts, die zich wel in de situatie kan inleven? Zo'n reactie vind ik namelijk nergens op slaan. 9 maanden is vrij lang, en vooral het gevoel dat het mis is met één van jullie is niet goed. Ik herken dat gevoel wel een beetje. Ook ik denk dat er iets niet goed zit. Dat gevoel had ik al voordat we met ronde 1 begonnen. Het zorgt ervoor dat ik elke ronde onzeker ben en daarnaast geeft het me extra veel verdriet als mijn menstruatie doorbreekt. Hopelijk kunnen jullie gauw terecht voor onderzoeken! Jij ook een dikke knuffel! @ LiseTes: welkom! Wat vervelend dat je in juni een miskraam hebt gehad. Ik zie dat je nu weer zwanger bent; gefeliciteerd! Hopelijk blijft dit wondertje wel bij jullie! @ Amani: welkom! Wat leuk dat jullie al een kleintje van bijna 1 hebben en nu voor de tweede gaan! Heel veel succes! Bij mij is de menstruatie helaas gistermiddag doorgebroken... ronde 8 it is. Ik voel me echt rot... het duurt ontzettend lang! Ik wil gewoon dat ons lieverdje er eindelijk is! Ik heb er ook nog weinig vertrouwen in dat het ons op natuurlijke wijze gaat lukken... ik hoop zo dat er een 'wonder' gebeurt! Deze ronde ga ik mijn best doen om wat beter te slapen, wat meer te rusten en wat lekkerder in mijn vel te zitten. En om veel minder met het zwanger worden bezig te zijn. Wie weet lukt het ons dan. Ik heb gisteravond wel weer wat spullen voor de baby gekocht, omdat ik me zo rot voelde... een lief dekentje, een rompertje, sokjes en een draagdoek (was in de aanbieding)...
@Amani welkom @repeltje onbegrip van de huisartsen heel veel. ik nu ook wou een bloedtest en die kreeg ik niet gelukkig heb ik een medische indicatie dus die doorverwijzing moesten ze wel geven en de gynaecoloog was boos dat ze zo moeilijk deden ze hadden zelfs gezegd bij de huisarts als ik zo bang was moest ik maar naar een psycholoog. @ Luminis vervelend zeg dat het zo lang duurt ik hoop dat je snel toch nog een positieve test mag hebben
Hoi allemaal, Ik heb niet zo veel te melden.. nog steeds aan het wachten tot het eind december/begin januari is Welkom aan alle nieuwe meiden! @LiseTes; gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Repeltje; wat een verhaal... onbegrijpelijk, zo'n huisarts. Daar kan ik echt boos van worden!! @Mariah; wat duurt wachten dan lang he... ga je nog op vakantie of andere leuke dingen doen om de tijd even te vergeten? @Luminis; wat rot van je ongi meis.. Hopelijk is het de komende ronde raak!!
Vandaag een goeie bloedtest terug van 478naar 1153 in 2 dagen dus gaat prima en een echo gehad en het kleine stipje weer gezien