@ LiseTes: dankjewel! Ik hoop het ook! Het wordt elke maand moeilijker. En het vertrouwen in mijn lichaam wordt steeds minder. Nou maar hopen dat ik me zorgen maak om niks. Fijn trouwens dat de uitslag van je bloedtest goed was en dat er al een klein stipje te zien was op de echo! Wanneer heb je de volgende echo? @ Happy: spannend hoor! Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij vliegt! Vind je het al spannend worden? Kijk je er erg naar uit? Bedankt trouwens! Ik hoop het ook zo ontzettend. Het kleintje is zo gewenst! Fijn weekend!
6 augustus heb ik de volgende echo ergens ben ik wel blij dat die me zo op controle houd kan slecht wachten en zo zien ik de kleine vaker
Dat snap ik. Hopelijk is hij bij de volgende echo weer een beetje gegroeid! Waarom word je eigenlijk zo in de gaten gehouden? Omdat het vruchtje de vorige keer niet is blijven zitten?
Vanwege het vorige vruchtje inderdaad en heb zelf astma en een chronische alvleesklierontsteking (niet erfelijk) en ik heb colitus ulcerosa dus een darmontsteking vandaar. ze weten niet goed wat het allemaal gaat doen
@Luminis; dankjewel! Ja ik vind het ontzettend spannend worden, ook al duurt het nog zo lang. Ik kijk bijna elke dag op ZP. Dat maakt het niet altijd makkelijker, maar toch... Ondertussen houd ik goed bij wat mijn cyclus doet. Inmiddels weer op dag 36 van de cyclus en nog geen menstruatie te bekennen. Ik hoop echt dat mijn cyclussen tegen die tijd wat korter zijn.
@LiseTes; wel fijn inderdaad dat je dan extra goed in de gaten wordt gehouden. En het kleintje vaker zien is natuurlijk helemaal mooi meegenomen!
Helaas vandaag ongesteld geworden.. Nu ronde 10.. pff.. ben benieuwd of het nog natuurlijk gaat lukken en anders medisch en of het nog gaat lukken. De wens is zo groot alleen, het wordt nu steeds spannender of het ooit raak is.. wordt er erg onzeker van.. nog een paar rondes voor dokters onderzoek. Vannacht erg veel pijn gehad door ongi..
Wat ontzettend balen Repeltje!! knuf! Het gaat vast ooit lukken. Ik hoop voor je dat het de komende ronde raak is!!
@repeltje balen zeg ik hoop dat het volgende ronde gewoon raak is en dat je er lekker van kunt gaan genieten. @happy91 ja ben ook heel blij dat ze me wat extra in de gaten houden kan nu al niet wachten tot donderdag tot ik weer kan kijken Vandaag een slechte dag voor mij moet werken maar ben op gestaan met een kots en kots misselijk gevoel hoop dat het niet te druk wordt op het werl
Lieve Repeltje, wat ontzettend jammer voor jullie! Ook een hele dikke knuffel van mij! Ik hoop dat het snel raak is en dat het medische traject niet nodig is. En blijf hoop houden. Tegenwoordig kunnen ze ontzettend veel! @ LiseTes: wat vervelend dat je zo'n last hebt van chronische ontstekingen. Dan snap ik inderdaad dat ze jou en je kleintje goed in de gaten willen houden. Dat lijkt me ook wel fijn. Heb je er veel last van? Sterkte vandaag! @ Happy: dat begrijp ik! Wij hebben ook 8 maanden gewacht en die periode vond ik ook super spannend. Het wachten en het ernaartoe leven... Hopelijk worden je cyclussen snel wat korter en regelmatiger!
Welkom nieuwe meiden @repeltje, nou zeg.. Wat een rare huisarts ? Zou hem echt op zijn plek hebben gezet en gewoon doorzeuren voor een onderzoek. @liseTes, spannend, hoe laat heb je de echo ? Heb 6 augustus de 20 weken echo en ben zooo zenuwachtig. Pas om 18:15. Loop met een veel te groot vitamine D tekort rond en ben echt bang dat dat ons baby'tje heeft geschaad. Eergisteren voor het eerst ons zoontje gevoeld en was ook gelijk zichtbaar vanaf de buitenkant, man heeft het ook kunnen voelen, helemaal verliefd
Het is redelijk gegaan vandaag maar wat extra rustig gedaan. Donderdag moet ik om 16:10 Spannend Ummk zeker bij een 20 weken echo hoop dat het goed is ondanks het vitamine b te kort
Wauw Ummk wat lijkt me dat bijzonder!! Ik hoop dat alles met de 20 weken echo helemaal in orde is. Maar dat zal wel, toch?
Ummk ik ben stiekem al wat dingen aan het maken voor de kleine en heb het voordeel de kleine nog vrijdag gezien te hebben dus dat scheelt weer. Heb een hond die nog aandacht wil dus denk dat ik mijn dag wel door kom al zal die wel lang duren en jij
@LisetTes, ik hou nu al zo een week lang elke dag een grote schoonmaak thuis haha. Fijn dat je jullie kleintje vrijdag nog gezien hebt, dat scheelt enorm. @Happy91, was heel speciaal inderdaad. Kreeg tranen van blijdschap, verliefdheid, dankbaarheid. Ik ga er vanuit dat alles goed is met de 20 weken echo, maar kan mezelf zo lekker gek praten
@Ummk! ja natuurlijk is alles goed! Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij voor je, maar het is gelukkig al bijna 6 augustus. @LiseTes; leuk!! Hoe oud is ie? Ik heb zelf een kruising Golden/Labrador retriever
@Ummk! ja natuurlijk is alles goed! Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij voor je, maar het is gelukkig al bijna 6 augustus. @LiseTes; leuk!! Hoe oud is ie? Ik heb zelf een kruising Golden/Labrador retriever Ook zo'n stuiterbal! Die ligt het liefst de hele dag in het water