he meid, van de graafsewijk ahaha. Woon recht aan de aa. Vlakbij de mico daar ja ik kan dit jaar ook niet, achja volgend jaar dan maar?
De mico ken k nie k kom regelmatig aan die kant vant water want mijn gastouder van jayson die woont in de aawijk. Net voorbij t rivierenplein. Ja mischien volgend jaar weer maar dat weet k nog nie cker.
Chantal; ik kom uit vlijmen, vliedberg.. Jammer dat je dit jaar niet kan! Ze zeggen dat 't niet leuk is als je al een "ouder" kindje heb. Maar een vriendin is zwanger dus dan is het wel weer leuk Kly; de kleine man blijft goed zitten! het is nou al zon boef, denk dat hij je overtijd laat lopen
hahaa idd, ik vind t ook echt voor zwangeren en newborns.. dus miss is er volgend jaar iemand zwanger en dan kan ik daar weer mee hahaha. jaa hij laat me gewoon overtijd lopen ik weet t zeker.. klein boefje, maar da heb ie van zn vader he hahahaha
ok ja dan weet ik ongeveer waar t is en indd honeyy als je of zwanger bent of een klein kindje heb is het leuk en anders ook nie egt zo. was vorig jaar geweest ging met 2 tassen naar huis hihihi Fijn weekend allemaal