Jonge moeders uit Limburg?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door thelovebug, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    hoi!

ik ben nieuw hier! mijn naam is litza en ik ben 24 jaar.. momenteel ben ik 17 weken zwanger van mijn eerste kindje. ik woon met mijn vriend samen in het centrum van maastricht. aangezien mijn vriendinnen ver weg wonen (en ook geen kinderwens hebben) lijkt het me superleuk om te kletsen met meiden uit de buurt! :) ben benieuwd of er veel jonge mama's zijn hier in het zuiden des lands.. groetjes!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hoi Litza! Ik ben iets ouder dan jij, namelijk nu 26 en zwanger van de eerste (nu zo'n 18 weken). Ik woon ook in Maastricht, net aan de rand van het centrum :) Lijkt me ook erg leuk om te kletsen met andere meiden uit de buurt van ongeveer dezelfde leeftijd!!

3. xIkkeXx

xIkkeXx Lid

22 sep 2011
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Kerkrade
    Hoi jullie,

Ik ben Wanda, kom uit Kerkrade (niet ver van Maastricht vandaan, haha)

Heb een dochtertje genaamd Faith (11.09.2010)
    En ben zwanger van de 2e (Maart 2012)

Mij lijkt het ook leuk om samen te kletsen.
    Mijn man en ik hebben een groot kinderwens

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey wat leuk een topic voor de Limburgse jonge (aanstaande) mama's :D

Ik ben 24, mama van 2 jongens en woon nu net aan de rand van Maastricht. Heb in Maastricht altijd gewoond. Benieuwd of hier reacties blijven komen :)

5. Sissie

Sissie Nieuw lid

21 nov 2008
    2
    0
    0
    verkoopster
    Hallo Meiden.

Ik ben een jonge moeder van 24 . Mijn Dochtertje is bijna 2.5 en ga maandag een test doen om te kijken of we een 2de krijgen.. Ik kom uit de buurt bij Venray.. Ben al 2 jaar niet meer op het forum geweest maar dacht vanavond zou eens kijken of er nog wat te doen is..

Altijd gezellig om met jonge mensen verhalen en tips uit te delen want in de vrienden groep zijn er weinig mensen waar ik het mee kan delen..

Groetjes Sissie

6. noa91

noa91 Niet meer actief

wat een leuk topic! ik kom ook uit maastricht! ben nu wel naar brabant verhuist ivm het werk van mijn vriend maar nog vaak in maastricht te vinden. ben momenteel 30 weken zwanger van ons 1e kindje! lijkt me leuk om in contact te komen met andere jonge zwangere/mama's. liefs

Deel Deze Pagina