hoi allemaal, ik vroeg mezelf af of hier ook jonge mama's uit breda zijn. ik ben zelf 19 jaar en word volgende maand 20. heb een meisje van net 3 maanden. en woon hier nou anderhalf jaar maar ken echt niemand behalve mensen die best ver weg wonen.. dus ik zou het leuk vinden om in contact te kunnen komen met meiden uit breda grotedeels ontrgoeid met mijn oude vrienden en vriendinnen omdat ik in een ander tijdperk leef denk ik
Ik ben niet zo jong als jou, maar val volgens mij nog wel onder de noemer "redelijk jonge mama"! Ik woon in de omgeving van Breda (plaats wil ik best bekend maken, maar dan via pb). Als ik zo naar jouw banner kijk is jouw dochtertje 14 maart geboren?? Kijk maar naar mijn banner, mijn jongste zoon is op 13 maart geboren
hier ook een mama uit de buurt van breda ja en een jonge mama volgens mij zoonlief is alweer 2 jaar en ik ben zelf 23 dus als je meer wil weten hoor ik het graag groetjes joanita
Hoi hoi, Bij toeval vond ik dit topic... Ik ben Sanne, 23 jaar en heb een zoontje van 3. Zwanger van nummer 2 nu. Ik kom uit Oosterhout =) Groetjes!
hoi sanne wat leuk gaan we ook gezellig kletsen hier. had niet gezien dat er nog gereageerde was mijn laptop spaced hem.... groetjes
Hoi, Hoi Ik kom ook uit Oosterhout en werk in Breda dus ook redelijk bekend in Breda. Ben overigens 26 jaar en heb een zoontje van bijna 15 maanden.
Hoe gaat het hier?? Met de beebs en/of zwangerschappen??? Jewe, wat grappig Oosterhouters, meldt je!!! Ik heb in Breda op school gezeten, dus ben er ook wel bekend mee. En de IKEA wordt natuurlijk regelmatig bezocht Hier gaat alles wel ok... flink last van harde buiken en gisteren naar de VK geweest... de beeb is al 4.5 pond!! (ter vergelijking, zo groot waren mijn zusje en nichtje toen ze geboren zijn ) En ik moet dus eigenlijk nog 7.5 week!!! Nou was mijn zusje ook wel 5 weken te vroeg... Nu gaan ze kijken met 38 weken of ik een consult krijg en dan ingeleid ga worden, ook vanwege mijn bekkenklachten. Ben benieuwd dus!!! Groetjes!!!
@Eloa, Ik werk vlakbij de Ikea en de kans is groot dat je een keer binnen bent geweest bij mij in de winkel aangezien ik in een babywinkel werk haha. Zou fijn voor je zijn als ze je misschien eerder inleiden. Nog even volhouden dus.
Dat kunnen er maar een paar zijn in die buurt =P Ben iig nog niet zo lang geleden bij 2 winkels daar binnen geweest xD Leuk, in een babywinkel werken als je zwanger bent he xD Ik werkte bij Villa Happ toen ik zwanger was van de eerste... vreselijk, al die kleertjes die binnen kwamen elke keer
Haha ja is erg verleidelijk ja. Heb je net wat gekocht komt er weer een nieuw model uit...hebbe hebbe!
Zit toevallig in je fotoalbum te kijken en ik zie iemand daar zitten die ik ken... xD (bij de foto van jou en Tygo... Ortwin zit daar naast je) Erg mooie babykamer overigens!!!
hoi dames ooh ben ook regelmatig bij die 2 babywinkels geweest zo'n beetje heel de prenatal gehad. agja hoe is et verder met jullie. hier gister een kei ziek ukkie gehad van de spuitjes:S zoo zielig voo de rest kan ik mijn laptop wel uit het raam gooien rot ding mis maar opnieuw instaleren:O eerder ingeleid worden hoop het wel voor je nog maar eventjes geduld ook al duurt het voor je gevoel zoooo lang.
Verkeerde winkel, Prenatal bleh! Ah zielig is dat ja als ze zo ziek zijn van de spuitjes. Tygo heeft daar gelukkig geen last van gehad alleen laatste keer van de BMR prik toen had hij een week later flinke koorts.
@jewe oh, wat grappig!!! Annemarie is een vriendin van me... (zal je dan ook wel kennen) en heb op de scouting gezeten met hen Klein wereldje zo Heb btw mijn buggy gekocht waar jij werkt @toetie Laptop probs... ik ken het... gelukkig heb ik een ICT-er thuis die er een hoop vanaf weet, hihi mmm, Finn is gelukkig nooit ziek geworden van de spuitjes... succes ermee!!! Voor mijn gevoel duurt het inderdaad vreselijk lang En ik hoop echt dat ze dan iets kunnen doen... want ga me er niet teveel op vasthouden, want anders lukt het straks niet en loop je alsnog 42 weken Vandaag loopt m'n kleine vent al de hele dag zonder luier... Hij heeft nogal problemen met ontlasting, dus hij is nog steeds niet zindelijk Hij kan wel plassen op de wc enzo, maar ontlasting heeft ie vreselijk veel pijn bij... Eindelijk bij de dokter een afspraak kunnen maken en nou heeft ie van die zakjes forlax, alleen kreegtie diarree van, dus was ik weer mee gestopt... nu doe ik 1 zakje in de 2 dagen ofzo (ipv 1 per dag). Groetjes, Sanne
Annemarie die ken ik wel ja. Die ging met de broer van Ortwin. Maar die zijn niet meer samen inmiddels. is een leuke meid. Is zielig als ze niet kunnen poepen. Mijn neefje had er ook zo verschrikkeijk last van. Hij huilde af en toe gewoon vn de pijn als hij moest poepen.
Nee, idd... maar die ken ik dus sinds mijn 13e... Iemand nog op het parkfeest geweest??? Ik ben met mijn vader geweest Was erg gezellig moet ik zeggen!!! Hij kon nog 2 kaartjes gratis krijgen... Mijn zoontje was bij zijn vader en mijn vriend pastte op de andere 2 kids van mijn vader op (snappen jullie het nog ) Ja, is best zielig van dat poepen... maar ja, hopelijk komt dat nog wel goed... het liefste had ik hem zindelijk gewilt voordat de kleine kwam, maar 1 of 2 luiers verschonen maakt me ook niet zoveel uit...! Vandaag heeft ie de hele dag zonder gedaan!!!!
Nee dit jaar geen parkfeest geweest voor ons. Wij zaten dat weekend in Disneyland Parijs met het werk van mijn vriend. Was ook erg leuk. Aankomend weekend is het ook weer Oosterhout Live maar na dat debacel van vorig jaar weinig zin meer. Heb vandaag de bevesiging binnen gekregen van Landal Greenparcs. Nog even snel een last minit geboekt naar Vennerbos voor a.s maandag tot vrijdag. We zouden niet gaan omdat we ons huis aan het verbouwen zijn, maar ben er even helemaal klaar mee dus we gaan er even lekker tussenuit.