contact gezocht mensen uit berkel en rodenrijs

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door henriette, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Leuke contacten gezocht. Omgeving berkel en rodenrijs

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zoetermeer ook goed? :)

3. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    tuurlijk altijd gezellig om wat contacten met mensen.

4. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tenminste als jij het ook leuk vind om mensen uit de omgeving te leren kennen.

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier iemand uit Berkel en Rodenrijs;) Ben altijd in voor gezellige contacten.

6. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    o gezellig nooit gedacht. Haha leuk.

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Woon er toch echt haha. Waar woon jij ergens in Berkel?
    Wij wonen in Rodenrijse zoom, een nieuwbouwwijk achter de karwei.

8. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    ok heb zelf jaren gewoond dat ik automatisch berkel schrijf. Terwijl ik net terug lees dom woon in bergschenhoek. In de wijk achter de brandweer van bergschenhoek.

Leuke nieuwe wijk bevalt het wonen daar?

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Bergschenhoek is ook superleuk en het ligt tegen elkaar aan!
    Ben erg blij met ons huis, het is echt heel leuk wonen hier.
    Heb jij kindjes?
    Ik heb drie jongetjes, maar dat heb je ws. wel gezien in mijn onderschrift.

10. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja daarom heb er 24 jaar gewoond en woon nu denk ik ongeveer 5 jaar in bergschenhoek. OOk met veel plezier. Ja heb een dochterje van 2 jaar. Ja zag dat je drie kinderen hebt. Leuk allemaal jongens. Niet druk met allemaal jongens.

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Soms zijn ze wel druk, maar meestal gaat het wel goed hoor. De oudste twee zitten natuurlijk ook al op school en kunnen zich ook al prima zelf vermaken. Lucas ziet zijn grote broers als zijn grote voorbeeld, zo schattig om te zien.

12. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    gelukkig maar en fijn dat de jongste aan zijn broers optrekt.

13. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil ook nog wel kleintje erbij. Ben je een werkende moeder of lekker thuis bij je kinderen

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Leuk hoor nog een kleintje erbij, ik blijf die kriebels voor nog een kleintje ook nog steeds houden, maar we houden het toch maar bij drie kids :)
    Ik ben een werkende/ studerende mama. Sinds februari ben ik me aan het omscholen tot verpleegkundige. Ik werk drie dagen in het ziekenhuis en ga 1 dag naar school. Nu nog overdag, maar vanaf februari ga ik in wisseldiensten werken, dus ook avond/ weekend etc. dan ben ik doordeweeks weer wat meer thuis, bij mijn kleine mannetje?

Werk jij ook?

15. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja werk ook. Werk als verzorgende ig bij een verpleeghuis. Ook wisselende diensten. Dagdiensten, avonddiensten en weekenddiensten. Ook lekker wisselend. Standaard de woensdag vrij. Vind het heerlijk wisselende diensten hoef je minder oppas te regelen voor je kinderen. Of hoeven ze minder lang weg te brengen. In mijn geval dan.

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat leuk in een verzorgingshuis! Ik geef ook altijd de woensdag op als voorkeur voor een vrije dag en meestal lukt dat wel.
    Ik kijk ook echt uit naar mijn wisseldiensten, heb hiervoor met in de verstandelijk gehandicapte zorg gewerkt en toen had ik ook altijd wisseldiensten. Hoeveel uur werk jij?

17. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    ok leuk gehandicapten zorg trekt mij ook heel erg. Als ik het verpleeghuis zat ben zou ik dat ook als nieuwe opzie kunnen benutten. Maar verpleeghuis nu nog prettig. Werk 34 uur. Best veel eigenlijk maar ga per janauri 32 uur werken. Wat meer tijd voor de kleine om leuke dingetje om te doen.

Woensdag heb ik geen oppas dus daarom vrij op woensdag en wilde een dag in de week vrij zijn om te gaan zwemmen.
    En dat doe ik op de woensdag nu.

18. sandra

sandra Fanatiek lid

In totaal bestaat mijn werkweek ook uit 32 uur, daarvan mag ik er 8 uur betaald op school zitten.
    Ik wou juist heel graag in het ziekenhuis werken, ben nog steeds zo blij dat ik deze kans gekregen heb. Op zich vind ik 32 uur ook wel veel, maar door de wisselende diensten straks, is het goed te doen.
    Zwem je in de windas?

Ik ga trouwens slapen, mag morgen om 6.00 uur op, spreek je morgen wel.

19. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja door de wisselende diensten hier ook goed uit te houden. Vind het soms lastig met weekenden werken dat je niks met je kind en man kan doen. Heb ook ooit niveau gedaan alleen niet afgemaakt door omstandigheden. Weet wat het is om in ziekenhuizen te werken. Je moet ervan houden en liggen. Zou ook misschien ooit wel weer af willen maken.

Ja zwem in de windas. Me dochter vind het heerlijk. DOe daar ouder en kind zwemmen. Slaap lekker. Werkse moet ook werken morgen mag er een half uur later eruit.

20. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi weer een drukke dag achter de rug. Toch maar even een berichtje.

Hoe was jou dag. Die van mij erg druk op werk. In de middag hoop dingen te doen veel gesprekken met arts en leidinggevende over bepaalde bewoners. Daarna snel naar huis me dochter ophalen omkleden. Spullen bij elkaar geraapt en door om te eten bij me schoonvader. Nu lekker thuis uit de drukte en lekker op de bank.

Deel Deze Pagina