Ik snap dat je het soms jammer vindt als je ziet dat andere kinderen verder zijn. Mijn oudste dochter heeft er heel erg lang over gedaan om te gaan rollen en kruipen. Maar toen ze precies een jaar was kon ze wel los lopen. Dus zo zie je maar dat ze bepaalde dingen langzaam oppikken en sommigen snel. En wat ook vaak voorkomt is dat ze bepaalde stappen overslaan, dus wie weet loopt jou Max straks ineens weg. Gefeleciteerd met het kindje van je zus. Super leuk, ook voor Max straks om mee op te trekken. Dat worden dus zeker een paar leuke dagen van het weekend. Hou jij een beetje van koken&bakken? Het was onwijs gezellig om cupcakes te maken. Natuurlijk zagen ze er een beetje apart uit, maar wat wil je ook met een meisje van 2. Maar ze waren erg lekker.
Hoi Dames, Hoe is het hier? Ook zo aan het wennen met die winterklok of valt het wel mee bij jullie? Ik moet zeggen dat ik al redelijk vroeg zit te gapen op de bank en ook vroeger naar bed ga, en dat opstaan in het donker maakt het ook niet echt gemakkelijk. Maarja, het brengt ook weer leuke momenten met zich mee, de winter. Babywens; Hoe was het bij de doop van je nichtje of neefje? Verder met de kids gaat het hier ook allemaal goed. De jongste is flink aan het brabbelen en heeft zelfs sinds een paar dagen een praat half uurtje ingelast om 4uur in de ochtend, hahaha. Dus papa&mama liggen vrolijk mee te luisteren op de babyphone. Verder betrap ik haar steeds meer op haar zij dus het omrollen zal er 1 deze dagen wel aankomen. Mijn oudste dochter is de laatste tijd erg veel bezig met de dansjes van tv nadoen en heel erg veel tekenen en op het bed springen haha.. Groetjes
Hoi meiden, Oeps weer even geleden dat ik hier gekeken heb.. De doop van mijn neefje was erg mooi. Max is sinds de winterklok helaas een uur eerder wakker dan voorheen, maar ach ik mag nog steeds niet klagen ( half 9) over 2 weekjes is mijn kleine ventje alweer 1 jaar oud, slik waar blijft de tijd? Het gaat echt ontzettend hard! Hoe is het met jullie ukkies?
Hoi hoi.. Hihi bij jou ook al vroeger wakker. Mijn oudste werd voorheen tussen 8&half 9 wakker.. Nu is het standaard 7uur. Wel even wennen, maar de jongste wordt om half 7 wakker dus het sluit wel mooi op elkaar aan haha. Alweer bijna een jaar oud, gaat echt snel he zo'n jaar. Ben je iets van plan qua feest? Hier gaat alles verder goed. Mijn jongste slaapt sinds 2/3 weken heerlijk door, dus dat is heel fijn. En verder ben ik nog steeds druk bezig met het verkennen van zeeland. Groetjes
Oef dat is wel heel erg vroeg joh.. Dan duurt de dag wel lang haha Jaa niet normaal hoe snel zo'n jaar gaat! Hij is vrijdag 30 november jarig. Dan gaan we lekker met zn drietjes zwemmen en naar het pannenkoekenhuis zaterdag vieren we zijn verjaardag voor familie.. Leuk, leuk! Ben benieuwd! Ohh heerlijk he, als ze eindelijk doorslapen! Super fijn. Hoe laat gaat ze naar bed savonds? Max gaat pas tussen half 9/9 uur naar bed, dus vandaar dat hij ook wat later wakker is. En hoe bevalt Zeeland je tot nutoe?
Het is idd vroeg.. En de dag duurt ook wat langer. Maar ik moet zeggen dat alles na een tijdje went dus dit ook. Maar in de avond ben ik al wel redelijk vroeg moe. Mijn jongste dochter krijgt tussen 22.00&23.30 nog een fles en de oudste gaat om 19.00 in bad of onder de douche en dan om 19.30 ligt ze op bed. Leuk een dag zwemmen, is die van jou er dol op? Die van mij vindt het zo leuk omi het water te zijn, en gelukkig hou ik er zelf ook wel van dus dat is altijd gezellig. Leuk dat jullie op de verjaardag zelf iets met zijn 3en gaan doen en later met familie. Zo hebben wij het ook gedaan, volgens mij vinden kinderen het erg fijn om ook alleen met papa&mama te zijn. Zeeland bevalt me tot nu toe wel. Het is af en toe nog wel wat saai en stil omdat ik nog niemand heb leren kennen. Maar al met al vermaak ik me wel.
Ja dat is zo. Alles went. Maar dan maak je wel lange dagen, helemaal als de jongste om 23.30 nog een fles krijgt. Heb je overdag wel wat tijd voor jezelf? Max is echt gek op zwemmen. Een waterratje, net als zijn moeder Hij kan ook uren in bad zitten als dat zou mogen hahah.. Ja lekker hoor, even met zn drietjes op stap. Gebeurt ook niet zo vaak, dus heb er erg zin in! hihi anders kom je anders eens hierheen maar snap het wel, dat het saai is. Heb ik hier op het dorp op. We wonen er een half jaartje, maar vind het nog steeds saai.
Ja gelukkig komt het meestal zo uit dat mijn dochter rond 22.00 wakker wordt voor de fles dus daarna ga ik ook direct slapen. Overdag gaat mijn oudste dochter van 12tot2 naar bed en de jongste slaapt dan meestal ook. Dus dan zorg ik ook dat ik alles qua huishouden heb gedaan zodat ik even 2uurtjes voor mezelf heb. Anders zou ik het echt niet de hele dag redden. Leuk een waterratje. Haha dus die van jou kan ook uren in bad zitten, mijn dochter is er ook al zo 1. Wel leuk om te zien vindt ik als je ziet dat je kind aan het genieten is. Waar woonde jij ook alweer precies? Dus na een halfjaar vindt je het nog saai.. Hihi dat belooft veel voor mij haha..
Ohh gelukkig, dat is wel fijn dat ze smiddags rond dezelfde tijd slapen! Heb je inderdaad even een tijdje voor jezelf. Ik maak altijd scjoon als Max slaapt.. Hij is namelijk geen fan van de stofzuiger hahah Heel leuk om je kind te sien genieten. Dan straal je zelf ook van oor tot oor he? En als ze weer wat nieuws kunnen en ontdekken ben je super trots.. Heerlijk Ik woon in Biezelinge. Tjah ik heb nog niet echt aansluiting gevonden hier, maar dat is ook mijn schuld. Ga binnenkort zingen op een koortje en dan leer ok denk ik wel mensen kennen hier uit de buurt.. Dus dat is leuk!
Hahaha geen fan van de stofzuiger. Dat was mijn dochter in het begin ook niet. Ze vondt het dood eng dus deed het toen ook vaak als ze aan het slapen was. Nu vindt ze het alleen maar leuk omdat ze erachter is gekomen dat de stofzuiger op haar buik kan blijven 'plakken'. Je straalt inderdaad van oor tot oor als je je kind ziet genieten. Ik vindt dat altijd zo heerlijk. Helemaal op dagen dat je even niet lekker in je vel zit of wat ziekjes bent, ik hoef dan alleen maar naar mijn kinderen te kijken en zie dan zoveel mooie dingen dat maakt een hoop goed. Biezelinge kon ik nog niet. Dus je gaat zingen in een koor, super leuk. Je zal dan inderdaad snel mensen leren kennen. Ik moet zeggen dat ik hier ook nog niemand ken omdat ik meestal binnen zit of even snel een wandeling maak naar de speeltuin of een kleine boodschap. Zo leer je natuurlijk geen mensen kennen haha.. dus ik zal ook iets moeten gaan ondernemen. Zelf wil ik zumba gaan volgen en mijn dochter is de laatste tijd gek op dansen dus die wil ik op peuterdans les doen, zal voor haar ook leuk zijn om eens met andere kinderen om te gaan.
Haha lachen.. Ben benieuwd of Max dat ook gaat doen. Mijn neefje was juist ook helemaal fan van de stofzuiger. Dat was zijn beste vriendje en hij speelde er de hele dag mee grappig dat kinderen ook daarin verschillen Ja inderdaad! Hoe snel waren jullie eigenlijk zwanger? Wij mochten na 6 maanden al zwanger zijn! Wat een zegening eigenlijk als je ziet dat sommige stelletjes er zo lang over doen of geen eens kinderen kunnen krijgen he? Haha dat heb ik nu dus ook. Ik zit voornamelijk hele dagen binnen ( heb helaas ook geen auto) en ga af en toe een wandeling maken of om een boodschapje, maar zo kom je inderdaad niemand tegen. Zumba is ook erg leuk ja en als je je dochter naar dansles doet leer je matuurlijk ook andere moeders kennen, leiuk!
Haha.. Ja je staat er soms versteld van wat die kinderen leuk vinden om te doen. Onze eerste dochter was niet gepland (maar natuurlijk wel erg welkom&gewenst). Dus bij haar weet ik niet hoelang het heeft geduurd voordat ik zwanger werd. Op een gegeven moment wilden we voor een tweede gaan, en had ik dus mijn spiraaltje verwijderd, we hadden verwacht dat het wel een paar maanden zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Alleen had ik na 3weken een positieve test in mijn handen.. dat ging dus iets sneller dan verwacht haha. Inderdaad een zegening om kinderen te kunnen & mogen krijgen. heb je een goede zwangerschap&bevalling gehad? Mijn beide zwangerschappen zijn eigenlijk zonder ernstige klachten verlopen. De bevalling van mijn eerste dochter is spontaan begonnen 2 weken voor de uitgerekende datum, deze heeft 36uur geduurd aangezien de ontsluiting niet opgang kwam maar ik wel volledige weeën had. Na ongeveer 27uur heb ik verplicht een ruggenprik moeten nemen omdat het anders te lang zou duren. Mijn tweede dochter is ook spontaan begonnen 2dagen voor de uitgerekende datum en heeft gelukkig korter geduurd, ongeveer 8uurtjes. Dit ging zo snel op het laatst (van 3 naar 10cm) dat ik de dagen erna nog in een roes was. Heb je wel een rijbewijs? Mijn auto is vorige week stukgegaan, dus heb nu ook geen auto meer, helaas. ben nu druk op zoek naar een nieuwe. Mijn vriend gaat met de auto naar zijn werk dus die kan ik alleen gebruiken als hij thuis is. Het is ook niet gemakkelijk sociale contacten opbouwen haha..
Zo heerlijk joh! Dat je zo snel zwanger was! Het was dus de eerste keer meteen raak. Ik vond 6 maanden echt lang duren, maar eigenlijk is dat ook nog heel snel. Gemiddeld staat er een jaar voor toch? Ik was wel een beetje obsessief en was elke keer teleurgesteld als ik weer ongesteld werd willen jullie nog een derde? ik wil heel graag een tweede kindje, maar mijn man moet er jog even niet aan denken.. Tjah helaas moet je het er samen wel mee eens zijn. Fijn dat je zulke goeie zwangerschappen hebt gehad en je eerste bevalling was wel erg heftig! Duurde lang joh! Zag je er niet tegenop om bij je tweede weer te moeten bevallen? Gelukkig ging die een stuk sneller ik heb ook een hele mooie zwangerschap gehad en de bevalling ging ook super? Ik ging in 1 uur van 3 naar 9 cm heb er in totaal 6 uurtjes over gedaan, echt mega snel dus! Max was wel een ruime negenponder, maar daar heb ik dus niks van gemerkt Ohh balen gauw een nieuwe auto zoeken inderdaad. Ik heb wel mijn rijbewijs, maar hebben momenteel niet het geld om een auto te kopen. Mijn man fietst elke dag naar zijn werk (25 minuten) Heb je ook facebook?
Ja inderdaad wel fijn. Want om eerlijk te zijn heb ik ook niet het geduld om telkens een test te moeten doen en dan nog maanden wachten. Dus wat dat betreft zou ik net zo obsessief als jou zijn ! Maar 6 maanden is inderdaad nog helemaal niet zo lang. Wij willen zeker nog een derde.. we hebben altijd 4 kinderen in gedachten gehad, maar ik weet niet of we daar ook daadwerkelijk voor gaan haha. Je moet er inderdaad met zijn 2en achter staan om weer een nieuw kind te nemen. Wil je het bij 2 kinderen laten, of nog meer? Fijn dat jij ook een fijne zwangerschap hebt gehad. En wat snel zeg je bevalling, helemaal voor een eerste. Haha en gelukkig heb je niets gemerkt van de ruim negenpond . Ja echt balen van mijn auto. Maar gelukkig heeft mijn vriend nog een auto, dus als hij niet is gaan werken dan kan ik die gebruiken. Ik heb er momenteel ook niet het geld voor om direct weer een nieuwe te kopen, maar hoop wel snel wat geld bij elkaar gespaard te hebben, want het is toch wel fijn met 2 kinderen. Dus je man gaat op de fiets naar het werk, wel lekker sportief.. maar in de winter misschien niet altijd even fijn.. of is het niet zo'n klager? Ik heb ook facebook.. ik wil je wel toevoegen, wat is je facebook naam?
Weten jullie ook al in welk tijdsbestek jullie een derde willen? Hoeveel maanden zit er nou precies tussen je dochters? Niet zo heel veel toch? Haha als het aan mij zou liggen zou ik ook graag 4 kinderen willen. Helaas denkt manlief daar anders over. Hij vindt de babyperiode echt niet leuk en ziet daar dan nu alweer tegenop. Max was ook niet de makkelijkste baby. Hij heeft maandenlang last gehad van krampjes, sliep slecht en dronk slecht. Haha ja ze zeggen dat je je bevallingen kan vergelijken met je moeder. Klopt dat bij jou? Ik heb dan goeie hoop, want mijn moeder beviel van de eerste ook in 6 uur en van de tweede zelfs in 3 uur hihi ik ben thuis bevallen en jij? Je werkte niet toch? Hoe spaar je dan geld? Heb je nog iets van een leuke hobby waar je geld mee verdient? Hihi alle mannen zijn klagers de mijne kan er ook flink wat van, maar vind hem wel stoer. Brrrr moet er niet aan denken om elke dag 50 minuyen door de kou te moeten fietsen! Maarja hij kan ook noet anders. Mijn naam is Laura Visscher
We willen wachten met de derde totdat onze jongste ongeveer 2 jaar is. Onze oudste zit dan op school, dus dan is het allemaal een beetje verdeeld. Er zit nu 21 maanden tussen onze dochters, de jongste is 5maanden en de oudste 2jaar&2maanden. Dus jij houdt ook wel van een groot gezin. Je hoort het wel vaker dat mannen niet zo van de baby periode houden. Bij onze eerste dochter ging alles helemaal vloeiend, ze huilde nooit, had amper last van krampjes. Maar onze tweede dochter heeft wel heel erg last van krampjes gehad, kan ontzettend hard huilen vooral de eerste paar maanden (nu niet meer veel gelukkig). Verder moet ze altijd haar speen hebben dus dat is af en toe wel heel erg lastig. Maar je man zal wel een ontzettend sterke band met Max krijgen naar mate hij oudere wordt, helemaal omdat ze vader en zoon zijn.. dat is wel leuk. Ik werk inderdaad niet nee, mijn vriend werkt in belgie en die krijgt daar af en toe wat leuke extra's (maaltijdcheque's, meer vakantiegeld etc.) waardoor we extra geld overhouden om wat te sparen. Maar het is niet zo dat ik erg veel kan sparen hoor haha.. Hahaha elke man klaagt inderdaad wel. Ik moet er ook niet aan denken elke dag zoveel te fietsen, maar inderdaad hij heeft geen keus, dus vandaar dat hij het makkelijk vol kan houden. Mijn moeder is van mij ongeveer in 6uurtjes bevallen, en bij mijn broertje in totaal 5minuten ofzo. Ik ben in het ziekenhuis bevallen, ik vindt het te eng om thuis te bevallen, ik zou me dan druk gaan maken of er iets gebeurt en ik alsnog naar het ziekenhuis moet etc. Zou je de volgende ook weer thuis willen doen? Ik zag wel op tegen de tweede bevalling, maar het was achteraf nergens voor nodig. Ohja ik zie alleen maar meiden met de naam laura visscher. Ik weet natuurlijk niet wie jij bent. Misschien kun je mij toevoegen: whitney bosch- concincion