Halverwege mijn cyclus heb ik een dag/anderhalve dag lang dikke bruinige afscheiding gehad. Nu had ik eind vorige week (vrijdag/zaterdag) ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog steeds niet. Ik heb krampen sinds zaterdag, maar dan word ik normaal dezelfde dag ongesteld, nu dus niet. Ik het reeel om te denken dat de tussentijdse bloeding een innestelingsbloeding is geweest en ik dus zwanger ben of is er nog een andere logische verklaring??? Ik word gek van die onzekerheid! Als de komen, laat ze dan maar NU komen, ik word gek van dat afwachten!
ja nou dat kan, het kan ook zijn dat dit alles was wat ongi betreft, heb je al getest? Want als ik het zo lees, ben je dus overtijd>?
Nee ik heb nog niet getest omdat mijn cyclus niet altijd helemaal regelmatig is. Hij duurt altijd een paar dagen langer dan standaard, maar naar mijn idee had dat inderdaad vrijdag of zaterdag moeten zijn en ben ik dus inderdaad overtijd. Maar ik wacht nog heel even af, want ik vind het maar niks om een negatieve uitslag te krijgen... Ik denk niet dat die bloeding niets met mijn ongesteldheid te maken kan hebben, want de bloeding was nog geen twee weken na mijn vorige ongesteldheid. Daarom vond ik het ook zo vreemd. Ik weet niet of er hier andere vrouwen zijn die ook weleens zo'n tussentijdse bloeding hebben gehad, maar toch niet zwanger zijn? Of juist wel zwanger zijn?
Volgens mij ongeveer twee weken na het eind van de ongesteldheid. Mijn cyclus duurt normaal gesproken echter ongeveer drie dagen langer dan standaard.