Groep aanmaken?! gewoon een afzonderlijke fb account laat maar zeggen?! zonder dat meer mensen dit kunnen zien?! Ik vind het helemaal goed hoor.. hihi, gezellig! En leuk dat er meer meiden zijn
Hoi meiden, Wat gezellig! Zat ook al te kijken over er dames hier uit de buurt waren.. Ik kom zelf uit Diepenheim. Wierden, Almelo en Hengelo dus aardig in de buurt. Ben afgelopen dinsdag 28 geworden en heb een zoontje van net 2 jaar! Lijkt me leuk om te kletsen over onze dagelijkse bezigheden en een privé facebookgroep lijkt mij ook te gek!
HEe Woefje, gezellig dat je ook komt kletsen . haha zijn er niet zo heel veel hier uit de buurt! Hoezo fb sturen, gewoon mn naam. want volgens mij is die van mij helemaal niet zichtbaar voor anderen als je hem op wilt zoeken ahahah. Ben niet zo handig met dit soort dingen hoor!
Toekomstige mama, je hebt een pbtje.. Kan je me toevoegen op facebook. Hi mamavanm, als je je voor en achternaam stuurt kan ze je opzoeken en toevoegen! Leuk!
Ik kom mij ook melden Zaterdag vier ik mijn 24e verjaardag en heb al een dochter van bijna 2 jaar O ja en ik kom uit Rijssen
Woefje: ja ik hoop het ook, wil echt niet vermist worden! Djennes: Rijssen heb ik ook altijd gewoond, dus ik ben even heel hard aant denken.. denk niet dat ik je ken!
Als ik het goed heb zijn wij in de verte nog familie En dan staat jou zus bij mij in de vriendenlijst op fb en kent jou man mij ook wel van heel lang geleden. Ik kwam de naam van je dochter tegen in de babynamen topic en toen gaf je bij 1 naam aan dat je zus die al heeft gebruikt en toen ging er een belletje rinkelen
Ooooh, nou even fb toevoege dan?! Of is dat al gebeurd. want ik zou het nog niet weten eigenlijk ben benieuwd.
ooh is allang gebeurd, haha had nog niet specifiek gekeken wie wie was sorry. Maar je gezicht komt me wel bekend voor, en die van je man ook! Denk dat je mn man van de middelbare school kent dan?!
Ja klopt stiekem roken op school met een paar anderen erbij. Die goeie ouwe tijd Maar dan grappig dat ik er zo achterkom! Maar ff een update vandaag jarig en goed verwent maar net toch een bezoekje gekregen van de vk en moet het rustig aan doen en het werk tijdelijk uit handen geven omdat ik last heb van pijnlijke harde buiken juist wanneer je geen tijd hebt krijg je het!