Hoi hoi Ik moet 1 en 5 september naar de tandarts om een paar kleine gaatjes te boren maar nou vroeg ik me kan die verdoving kwaad voor de kleine. De tandarts zegt van niet maar ik weet het niet hoor.
Kan geen kwaad, ik heb het destijds aan mijn VK gevraagd. De tandarts gebruikt zo'n kleine hoeveelheid verdovingsvloeistof, dat is niet schadelijk voor je beebje...
Dat kan hoor, de tandarts moet alleen een andere verdoving nemen waar een bepaalde stof (ben vergeten welke....) niet inzit. MAar dat weet hij wel! laat je maar lekker verdoven, want daardoor ben je meer ontspannen, wat voor je kindje beter is. Sterkte! groetjes Cherda
Tja, ik las laatst ergens op internet dat niet goed zou zijn (en toen dacht ik 'oeps', ik was toen ook net naar de tandarts geweest en heb verdoving gehad), maar in tijdschriften las ik dat het geen kwaad kon. Juist omdat het maar plaatselijk is. En de tandarts zal het zelf ook wel goed weten, mag ik hopen?? Sterkte bij de tandarts....
Hoi hoi Ik denk dat ik voor mijn eigen gevoel mooi wacht tot dat de kleine er is dan maak ik wel weer een nieuwe afspraak. Ik ben ook een geval apart bij de tandarts hoor ik heb niet een verdoving nodig maar 2a3 en flinke ook.
nee hoor heb zelf gewerkt bij een ta praktijk verdoving maakt nix uit alleen is het niet verstandig om foto's te laten maken
Nee, het kan inderdaad geen kwaad. Het is maar plaatselijk en in verhouding heel weinig verdoving. Groetjes, Nikki F