Heey heey Bij deze open ik een nieuw topic voor jonge moeders,, ( niet goed sluit maar ) Ik zal me even voorstellen; Ik ben 20 jaar en alleenstaande moeder van Liam die nu 8.5 maand is,, ik ben op dit moment werkloos en woon nog thuis,, Liefsz 8)
Jonge moeders lijst; 21-03-2009; Liam Daniël zv. Humbly89 21-06-2009; Chanell dv. Chamaro Zwanger; 11-08-2010; Chamaro 2e kindje Afspraken; 15-12-2009; Humbly89 met Liam 2e prik mex griep 17-12-2009; Chamaro met Chanell naar cb ( 6 maand ) 18-12-2009; Humbly89 met Liam cb ( 9 maand ) 22-12-2009'; Chamaro naar vk ( 1e gesprek ) ( stuur een bericht naar humbly89 voor wijzigingen )
Heey! Ik ben Mariska (je kent me al ) ben 21 jaar en woon samen met mijn vriend en dochter..Ze is bijna 5.5 maand oud! Ik ben sinds kort weer zwanger..Het was dan wel niet gepland, maar wel zeer gewenst. @humbly: Werkloos?! Hoe kan dat dan? Liefss
@chamAro; door bezuinigingen van de overheid en de gemeente hier op de huishoudelijke hulp is mijn contract verbroken dus weer druk op zoek maar wil nog niet opschieten,,,, Liefsz 8)
Ik hoop het oowk jah,, ben nu al 4 keer afgewezen,, wil oowk graag terug naar school en dan bbl maar beginnen pas in augustus 2010,,, vrijdag moet ik naar de gemeente heen om te zeggen hoe het gaat,, pfft raar mens daar joh! Wil ze dat ik schriftelijk meej neem maar jah wat is er meej te nemen als ik niks ondernomen heb???? heb gebeld moet je maar op internet kijken owkey doe ik dat en wat moet je dan meej nemen? Liefsz 8)
Whaha de vorige topic waren we eerst ook met ons 2en en op het laatst waren we weer met ons 2en haha..iedereen ging weg.. Maar we zullen nou zien Ben benieuwd
Jah heel vaag was dat ineens zeg! iedereen hield er meej op terwijl we een heel leuk clubje hadden,, vond het wel jammer,, misschien blijven we nu oowk wel weer alleen over Liefsz 8)
Ja ik vond het ook wel jammer..We hadden ook een site gemaakt toch? Weet niet eens meer hoe die heet Ach ja met ons 2en vermaken wij ons ook wel toch? haha
haha ik ga zow afsluiten denk ik maar,, moet jeroen nog wel terug zijn,, vind het zow lullig om zonder afscheid weg te gaan Liefsz 8)
Hee meiden, gezellig, wil graag mee praten! Hopen dat het wat drukker wordt. Morgen post ik even een groot bericht. Trusten! Xx