@stef: Ik zou vorige week al een termijn echo krijgen maar dat is niet doorgegaan, omdat een stagaire van de vk mij het verkeerde nummer heeft gegeven en ik een ander ziekenhuis heb gebelt..Dus geen echo gehad..Maar goed ..
@stef en mamalinny; welkom @camaro; jah al wel bijgekomen hahha L.iam is lekker iritant over dag dus kan mijn lol op huilen./mekkeren/jammeren pfft word je helemaal gek van,, niks is goed,, eten en drinken/slapen gaat nog steeds super,, hij is een prullenbak als je ziet wat hij allemaal eet joh! Liefsz 8)
@ Stef: Nee, dat begrijp ik Je hebt je handen er vol aan! O gelukkig ben ik niet de enige die dat gevoel heeft... Toegeven is idd een ander verhaal Maar wat leuk dat je kinderen zo dicht op elkaar zitten, kunnen ze goed met elkaar overweg? Mijn oudste zit idd op school, dat scheelt dus al een hoop! Al vond ik dat in het begin wel heel kaal hoor, ik moest meer wennen dan haar @ Chamaro: Dankjewel Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat een leuke foto!
Haay haay EINDELIJK IS HET ZOW VER!!! mijn rijlessen staan vast pfft ben onderhand al 20 en nu pas mijn rijlessen staan haha lol,, 19 januari heb ik mijn theorie examen en 22 januari kan ik mijn eerste proefrit van 5 uur doen De week daarop gaan we dan echt van start met rijden,, 4x in de week 2 uur rijden waardoor ik binnen 5 a 6 weken mijn rijbewijs heb Liefsz 8)
mamalinny@ Altijd toegeven aan het gevoel gaan we hier ook zeker niet meer doen tis klaar even!! Ookal zag ik van de week een topic 'overgang van 3 naar 4 kids hoe is dat?? ' Dan denk ik NEE niet lezen stef doe het gewoon niet haha maar helaas toch doe je het wel. Tsja of ze goed overweg kunnen soms wel soms niet ehmm vaak niet Kaye is nogal kieskeurig met speelgoed dus als yahro ergens mee speel pakt die het vaak af en is er ruzie helaas. Maar wordt allemaal beter hoor ik vaak dus daar wacht ik nog even op Humply@ Autorijlessen leuk!! Wel duur helaas maar als je hem binnen hebt is het zeker waard. Tsja ik heb hem helaas nog niet was wel begonnen maar ben even gestopt erg stom ik weet het maar durf en theorie niet te halen want ben erg slecht in leren Maar 19 januari is al snel goed geleerd of ben je daar niet bang voor?
@stef; jah het is hier 2500 euro,, als je het zow ziet staan heel erg duur maar jah krijg het vergoed dus is niet zow erg neej heb nog niet geleerd,, heb het geluk dat ik goed ben in verkeer en het interresant vind dus leert wel makkelijk en ik ben goed in leren ben van plan om morgen te beginnen met leren heb je niet zow iets van ik pak het snel weer op of toch maar even wachten tot je meer durft? Liefsz 8)
@humbly: Zit Liam in een fase of zo Eet ie echt zoveel?? Oh wat beter dat je voor je rijbewijs kan!! Hopen dat je em snel haalt.. @mamalinny: Dank je wel!
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]9.5 maand schema Liam; 07.30 uur; fles 180/6 met 5schep bambix meergranen 10.00 uur slapen tot 11.00 uur 11.00 uur; 1 liga of nijntje koekje met een soepstengel of broodkorst 11.45 uur; 2 boterhammen met beleg en een flesje 120/2 met 2 nutriton 14.00 uur; potje fruit ( 8 maand ) of 2 stuk fruit vers met een tuitbeker sap + soms nog een halve soepstengel of broodkorst 14.30 uur slapen tot 15.30/16.00/16.30 uur ( elke dag anders ) 16.00 uur; groente hap of vers ( 200 gr ) met danoontje als toetje 18.30 uur; fles 210/7 met 6 schep bambix meergranen kijk zelf maar of hij veel eet Jah als ik mijn rijbewijs heb kom ik jou kant op haha nu L.iam zow is heb je er niks aan Liefsz 8) [/FONT]
@all: jaa mijn vriendin heeft de woning gekregen, maandag krijgt ze als het goed is de sleutel! Ben zo super blij voor haar.. @humbly: haha wat een klein vreetzakje is Liam toch
@camaro; jah erg he,, vandaag alle 80 uit de kast gehaald en de 86 hangt erin,, pfft gaat snel Hoest met jou verder? Liefsz 8)
Humply@ Zo je zoontje groeit best hard dan of lijkt dat zo? Yahro zit nu sinds maandje in 86 en hij is nu 18 maanden. En 200 gram in 5 weken is ook niet veel maar hoe ouder ze worden hoe minder ze aankomen natuurlijk Gisteren met Viënn naar consultatieburo geweest en ze was maar 250 gram aangekomen in 3 weken tijd dus niet heel veel helaas. Ze woog met dr geboorte 2880 en nu dan 3360 lekkere is wel dat ze zo lekker klein blijft! Maar ze moet wel beter gaan groeien anders is het niet leuk meer. De jongens gingen altijd veel sneller!! Die zaten met 2 maanden al in maatje 62 en zij nog steeds in 50
@stef; jah truitjes wel maar kwa lengte kan ik hier toch niks op aan,, hij is echt heel lang van boven want hij heeft nog maar maat 68 van broeken Owh neej dat is idd niet veel,, L.iam zit in een dalende lijn met zijn gewicht dat is het probleem,, omdat hij zow veel eet en toch daalt gaan ze kijken of het met 11 maand bezig is,, Owjah L.iam zit vanaf 5 maand al in maat 80 dus heeft hij oowk heel lang gehad lol,, 56 1 maand,, 62 overgeslagen en toen naar 68, 2 maand en 74 2 maand Hoe lang je Yahro dan? Liefsz 8)
Yahro was laast 81 cm over 2 weken mogen we weer dus ben wel benieuwd! Qua broeken zit hij nog in maatje 80 want 86 valt die steeds omdat ze te lang zijn Maar dat is inderdaad wel appart wel veel eten maar niet goed aankomen! Ach scheelt wel qua kleertjes als je maatjes overslaat ookal is het voor je zelf niet leuk want dan worden ze zo snel groot!
@stef; oooh mooie lengte zeg!! Haha jah broeken zijn hier oowk altijd te lang lol,, Jah het is heel apart maar jah je doet er niks aan,, haha afwachten dat is alles,, Lengte ligt hij boven het gemiddelde dus dat zit wel goed,, hij zit nu midden in een groeispurt,, Liefsz 8)
@humbly: Jeetje dat gaat echt snel Chanell die zit nou in maatje 68..Soms al maatje 74 klein uitvalt, kan ze daar ook in.. Ja hier is alles goed! En daar?? Hoe is het met die jongen afgelopen?? (of mocht ik dat niet zeggen )