@stef: Haha ja ik las het ook al Maar zodra je kinderen wat ouder zijn zullen ze waarschijnlijk wel beter met elkaar over weg kunnen, dan kunnen ze vaak wat beter delen Rosemarie kon eerst ook absoluut niet delen, ik dacht echt dat dat niet meer goed zou komen, maar nu heeft ze daar helemaal geen last meer van @humbly89: Wat beter zeg dat je die rijlessen krijgt Veel succes met leren
Hallo allemaal, Zo ik ben vandaag voor de echo geweest We zagen en hoorden een kloppend hartje...en het liet zelfs zien dat het kon bewegen. ik ben zo blij dat de echo goed is.. Wou ik even aan jullie vertellen..
@humbly: ik ben nu 10 weken en 4 dagen..maar de gyneaocoloog zei we houden het gewoon op 3 augustus.. Ja blijft idd mooi het hartje zien
Heey meiden,, Heb vanmiddag mijn theorie ben heel benieuwd of ik het ga halen @camaro; hoest daar?? 12 wk vandaag alweer En hoe gaat het met de rest dan?? Liefsz
Heey @humbly: oeeeh spannend..Je gaat het vast wel halen meid..! Ja hier gaat het goed! ja gaat echt snell..! Mijn eerste mijlpaal bereikt hihi.. Heb trouwens 16 maart de 20 weken echo!! Hoe gaat het met jou?? en met iedereen hier?
hallo allemaal!! humbly gefeliciteerd meis!!!! camaro: 12 weken alweeer?!!!!!!!! wat gaat dat ontzettend snel zeg! hier alles goed. beetje druk met werk. vandaag goed gesprek gehad met mn baas. in de maanden dat mn vriend stage moet lopen hoef ik maar 2 dagen te werken en de rest mag ik vanuit huis doen D jeeey ik mag ook zelf de 2 dagen bepalen waarop ik kan werken en tjah thuis werken dat kan ik elk moment van de dag doen. dat kan ik wel 4 maanden volhouden. na die 4 maanden mag ik weer gewoon aan het werk. ik behoud mn baan en mn inkomen ben er echt blij mee. nu nog mn vriend proberen over te halen voor nog een kindje ik wile r zo graag nog eentje bij maar hij nog niet. volgend jaar pas
@lennylenn: Ja het gaat echt super snel!! WAt fijn dat je je baan gewoon kunt houden Succes met overhalen
@lennylenn; dat is super joh!! kun je toch lekker blijven werken en behouden jullie jou loon oowk nog kan niet beter toch @Camaro; YEEEEEY L.iam is vandaag 10 maand Haha morgen eerste keer rijden 5 uur lang waarvan om het uur word gewisseld met iemand anders,, Nog een nieuwtje,,, ik ga vanaf augustus full-time terug naar school de opleiding directiesecretaresse afmaken L.iam gaat dan elke ochtend naar de kdv en smiddags past mijn moeder op.. Liefsz 8)
allemaal goed nieuws hier zeg gaat de goede kant op dames!! ik heb mnvriend een beetje weten over te halen wat betreft voor een tweede kindje. ik wil graag dat het kindje ook in de zomer geboren wordt en hij dacht dat ik het over deze zomer had..sukkeltje. maar de volgende zomer ziet hij wel zitten dus meiden dit jaar hooguit begin volgend jaar gaan wij voor een tweede D
Oh wat goed nieuws zeg! en dan maar hopen dat je snel zwanger bent en het kindje in de zomer geboren wordt..