Haii Meiden ! hier ook een (jonge) moeder Ben 22 jaar en Heb een zoontje Jayden van bijna 15 maand. Woon samen met mijn vriend ook 22. Vroeg mij af of jullie je soms ook onzeker voelen over het feit je je jong moeder bent.. Vandaag zijn wij wezen zwemmen met zn 3tjes.. en je ziet de mensen gewoon vragend kijken .. van .. :'' goh hoe oud zou zij zijn? '' Misschien dat ik het ook wel invul .. maar voel me dan vaak niet meer op mn gemak... Probeer daar boven te staan .. maar lukt niet altijd.. Hebben jullie dat ook wel eens ?? :S
Welkom MamaMirthe en Rachell! @kimm1988: Zo te zien gaat jou oudste ook al naar school! Hoe lang al en hoe vind hij het? En hoe vond je de eerste dag? Ik vond het echt lastig om mijn oudste voor het eerst naar school te brengen..
@Rachel; wij zijn laatst ook te zwemmen gegaan voor het eerst. En tuurlijk kijken veel mensen, maar ik denk meer om het feit dat ze een baby zien dan dat ze ons "te jong" vinden. Daar denk ik absoluut niet over na!!! Laat ze lekker kijken, wij zijn super gelukkig met z'n3tjes!! Maar kan me voorstellen dat je je zo voelt, al zou ik er lekker boven staan!! JALOERSSSS denk ik dan hahahah!!!! Mamalinny, dankjewel!!! Gezellig!!!
Ik heb de eerste dagen echt gehuild hoor... tranen van vreugde hoor... zijn vader lag op dat moment in het ziekenhuis dus die kon ook niet mee om hem naar school te brengen enzo.. erg jammer maar helaas... hij vind het helemaal geweldig en is op 23 november naar school gegaan.
@ Mamamirthe : Ja dat is ook zo !! Hmm vandaag mn eisprong .. misschien domme vraag .. maar heeft het dan nog zin als ik ''het'' vandaag nog doe ??
Jeetje dat is echt jammer ja... Ook voor hem lijkt me! Maar ik heb ook zeker wat traantjes gelaten, omdat ik er opeens veel minder zag, gelukkig vind ze het erg leuk! Mooi dat je zoontje het ook leuk vind op school! Dan breng je hem ook met een gerust hart weg lijkt me.
Ja omdat ik las dat het zaad heel zwak kan zijn als je het elke dag zou doen ?? maargoed.. via ff heb ik mijn ei vrijdag gehad.. ?? :O ik snap er niet zo veel meer van
@Rachell;; hier was in ronde 4 zwanger haha ik was de rondes daarvoor zow gefocusseerd op wanneer wel wanneer niet,, ik had ronde 4 zo iets van ik doe het ook niet meer,, die maand hebben we maar 1 keer "geklust" volgens mij wel rond de eisprong ( hield het niet meer bij die maand ) en jahoor zwanger Gewoon lekker doen dus Zow L.iam ligt op bed gelukkig,, bah hij is hele dagen weer aan het huilen, zeuren enz,, hij probeerd nu te gaan lopen.. los staan gaat super,, hij staat zow 2 min los tv te kijken en 1 stapje zetten gaat ook goed maar jah nu wil hij meer en dat lukt nog niet,, bah,, Liefsz 8)
@ Humbly89 Ja moet zeggen dat het vorige maand wel minder was.. toen had ik ook wel zoiets van .. we zien wel wanneer het komt.. maar toen ik eerdaags in de gaten had dat mn ei er aan kwam .. word ik toch wel; iets zenuwachtiger We willen het zo graag!!
@rachell; jah erg he! haha ik heb me toen in kunnen houden maar snap heel goed dat je het niet kan Ik heb geen vent meer maar ooh als ik iemand zie met een baby dan kriebelt het mij oowk heel erg maar eerst school afmaken en dan zie ik wel verder Hoop dat je snel een posi test hebt!! Liefsz 8)
@mamamirthe: Welkom hier..Ik vind het ook super om mama te zijn! geniet er elke dag weer van..haha @rachell: Jij ook welkom hier.. Ja ik heb dat ook weleens hoor..dan ga ik wandelen..en dan kijken ze me echt zo aan van "zo nou al meoder??" Ik kijk ze gewoon arrogant aan, dan kijken ze vanzelf wel weer weg
Hey meiden,, Ik zit net lekker mijn sinaasappel te eten en mijn vitalinea haha komt L.iam LOS LOPEND ineens op mij af :O ik schrok me dood!! hij zette gewoon 4 stappen los!!!!!!! Liefsz 8)
Hey!! @Humbly, ZOOOW Hij is er mega-vroeg bij met lopen zeg!!! Leuk hoor! Meestal zetten ze hun eerste stapjes met 15 weken gemiddeld @Rachel, Ik was de 3de ronde zwanger geraakt. Hebben maar 2x geklust die maand en waren ook beide wat ziek, dus niet echt goed ons best gedaan, en ja hoor; zwanger!! Terwijl we die 2 rondes daarvoor ons uit de naden hebben geklust hahahah @Chamaro, mooi dat je elke dag weer geniet!! Ik ook hoor, het is zo'n lieve meid!! Ze begint al te schaterlachen, zo onwijs lief is dat toch. Liefs.
@ Humbly89: oooh wat knap zeg! En zo snel al, je zal wel trots op hem zijn! @ Chamaro: hoe gaat het met je zwangerschap? Niet meer misselijk enzo? Ze zeggen toch dat 13 weken de grens is?
@ Mamamirthe Jaa zie .. dus kan ook heus wel! Aah ik zou het ontzettend leuk vinden als ik nu zw zou zijn, maar vind het nou ook geen ramp als het niet zo zou zijn .. Bedoel het komt als het komt toch ! ( als we nou een jaar verder, dan is het wat anders)
@mamamirthe: Leuk he dat schaterlachen..Doet Chanell ook al haha.. @mamalinny: Met mijn zwangerschap gaat het goed Geen kwaaltjes..Ben helemaal niet misselijk geweest haha.. Ja 12 weken is de grens.
@ Chamaro: Mooi zo! Oooh dan heb je wel geluk zeg, was je ook niet misselijk bij Chanell? Ik was bij alle twee de zwangerschappen echt ontzettend misselijk:S
Met Chanell was ik wel misselijk maar niet heel erg hoor Dus ik denk dat dit een jongetje wordt, omdat deze zwangerschap gewoon compleet anders is dan die van Chanell haha..Maar ja schijn kan bedriegen nog 7 weekjes wachten voor de 20 weken echo..