Jonge Moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Dat lijkt me wel gek zeg, ik heb echt 2 bijna dezelfde zwangerschappen gehad en idd 2 meisjes:p Miss heb je wel gelijk dat het een jongetje gaat worden! Spannend hoor de 20 weken echo:)

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah super trots hier :D haha hij stapt nu steeds vaker maar niet meer nog dan 4 a 5 stapjes,,

@chamaro; ik was heel misselijk in het begin en vooral als ik patat rook hahah verder een super fijne zwangerschap gehad :D alleen heeeeeel erg moe :p
    Ben benieuwd of je idd een jongen krijgt :D

GOED NIEUWS!!!

Ik kan vanaf maart beginnen met school :D:D vrijdag naar de gemeente om te regelen of ik voorrang kan krijgen met de opvang,, L.iam is overal aangemeld dus dat is allemaal lopend,, zelf heb ik ook bijna alles kunnen regelen :D:D
    Ben helemaal blij :D zow kan ik en mijn rijbewijs halen en weer terug naar school gaan :D

Liefsz 8)

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mamalinny: Nou wie weet haha..Ben nu al gewoon zenuwachtig :p
    @humbly: Wat een super nieuw zeg!! :D

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ohhhh ik ben ook benieuwd wat het wordt!!!
    Bij je vorige zwangerschap wist je ook al wat het werd?
    Je wilt het dus weten hihi, ja die verleiding is echt moeilijk te weerstaan haha ;)

Bij mn eventuele volgende zwangerschap zou ik het niet willen weten haha.
    Lijkt me ook wel leuk als het een verrassing is!
    Dat zeg ik nu hé haha, weet niet of ik dat volhoudt om het niet te weten :p

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mamamirthe: Ja met Chanell wist ik ook al dat het een meisje werd..Ik heb zoiets van ik wil het wel weten, want dan kun je gewoon gerichter winkelen ;) en ik vind het ook al een hele verassing als het eruit komt en hoe het eruit ziet ;)
    Als ik het niet zou weten wat het wordt dan vreet ik mij de hele zwangerschap op haha..Maar ja dat ben ik ;)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haaaay meiden,,

Ik ga vanaf 4 maart weer beginnen met school zoals jullie weten,, nu was het alleen even spannend of er nog plek op het kdv was en IK KAN L.IAM DAAR 3 DAGEN BRENGEN :D de maandag, woensdag en vrijdag xD
    Dinsdagmorgen gaat hij naar mijn tante en 'smiddags gewoon thuis bij mijn moeder en waarschijnlijk ben ik de donderdag vrij dus is hij ook gewoon thuis xD

Dit is maar een tussen oplossing want uiteindelijk wil ik L.iam op een kdv hier hebben die alleen de ochtenden doet maar daar was nog geen plaats voor hem.

Liefsz

Deel Deze Pagina