@wwonder; welkom en gefeliciteerd!! lekker gaan genieten hoest verder? nog klachten of valt het allemaal nog wel meej @draak; welkom!! mooie naam heeft je zoontje zeg! Zow hier was Liam weer om 6 uur wakker dus zit al een tijdje beneden haha maar jah heb het er wel voor over Meiden willen jullie bij op het lijstje? Liefsz 8)
Hee meiden goedemorgen! Ja wil er wel bij, ben 8aug uitgeteld. Niet veel kwaaltjes, borsten doen pijn en af en toe misselijk, zeker vanmorgen maargoed we hebben 't er voor over! En jij chamaro heb jij kwaaltjes? Xx
Goedemorgen.. @wwonder: Ik ben 11 augustus uitgerekend..We lopen haast gelijk op Ben nu al benieuwd wie als 1e zal bevallen Hmm kwaaltjes..Ik ben alleen moe en mijn buik borrelt maar meer ook niet..Hopen dat het wel goed zit.. @draak: Welkom hier !
Jonge moeders lijst; 21-03-2009; Liam Daniël zv. Humbly89 21-06-2009; Chanell dv. Chamaro Zwanger; 08-08-2010; Wwonder09 1e kindje 11-08-2010; Chamaro 2e kindje Afspraken; 15-12-2009; Humbly89 met Liam 2e prik mex griep 17-12-2009; Chamaro met Chanell naar cb ( 6 maand ) 18-12-2009; Humbly89 met Liam cb ( 9 maand ) 22-12-2009'; Chamaro naar vk ( 1e gesprek ) ( stuur een bericht naar humbly89 voor wijzigingen ) Wonder toegevoegd @wonder; ooowh wees blij! het kan nog veranderen aan de andere kant was ik altijd blij dat ik wat voelde,, dan zat het toch nog goed allemaal Liefsz 8)
He meiden! Mag ik me hier ook komen toevoegen? Ken Wwonder al een paar maanden van topic gezinsuitbreiding en zij wees mij op dit topic.. Ik ben nu 6+1 weken zwanger en we zijn 03 augustus uitgerekend van ons eerste kindje.. Volgende week zaterdag heb ik een echo.. 28 december heb ik de intake bij de VK.. Ben heel onzeker over de zwangerschap omdat ik maar weinig kwaaltjes heb.. Ik hoop dat we gezellig met zn allen kunnen kletsen! Liefs X LT
Dank je meiden. In eerste instantie was Kyan (spreek uit kajen ) niet gepland. Maar nu hij er eenmaal is zie ik ook absoluut de voordelen van jong moeder zijn; als ik 40 ben is Kyan 18 en kan hij aardig zijn eigen boontjes doppen en hebben wij nog een heel leven voor ons
@LT: Welkom hier tuurlijk mag je hier ook bij komen Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook weinig tot geen kwaaltjes.Maar het kan nog komen he..ook bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf hoe oud ben je? woon je samen etc Liefs
hoi hier ook een jonge mama ben nu 23 en heb een zoontje van 16 mnd en ben 32 weken zwanger, ben getrouwd en woon in een heel mooi appartementje!!!en werk 21 uur in de week. liefs
Fijn dat ik me hier mag voegen.. Ik ben 21 jaar en mijn vriend is 27 jaar.. We zijn 2,5 jaar samen waarvan we 2 jaar samenwonen in Vlijmen.. Dat is een dorp op 5 minuutjes rijden van 's-Hertogenbosch.. Momenteel werk ik fulltime als backoffice manager op een uitzendbureau en wil/ moet naar de bevalling 3 dagen blijven werken.. Mn vriend werkt als brandweerman bij de Luchtmacht.. Volgend jaar moet ie op uitzending maar misschien gaat dat niet door omdat de kleine dan maar een maandje oud is.. Verder hebben 2 eigenwijze kittens dus binnenkort is het een huis vol! Nou mochten jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel Ik zal de pagina's snel bijlezen zodat ik een beetje weet met wie ik klets.. Liefs X Lt
Wat vertellen over mijzelf, mmm even denken haha. Nou ik ben 23 en mijn vriend ook. Wij zijn nu alweer 3 jaar samen en willen graag trouwen maar de financien vinden van niet. Ik ben een fulltime thuismama. Verder heb ik 2 franse bulldogs, 2 katten, 1 hamster en een klein aquariumpje. Ben enorm gek van paarden maar rijd zelf momenteel helaas niet. Verder zoek ik nog een leuke vriedin maar helaas zijn die niet op bestelling
@LT: Jaa ik wil 2 dagen in de week gaan werken..Ben druk bezig met werk zoeken maar dat gaat niet zo best haha.. @draak: fulltime thuis mama? Ga je dan helemaal niet meer werken? Mischien dat je dan kan sparen voor een bruiloft ohhh 2 franse bulldog..Die wil ik ook nog hebben ze zijn zo schattig.. Wij hebben dan een amerikaanse bulldog.. ijmuiden waar ligt dat eigenlijks?
hey (aanstaande) moeders! ik ben ook een jonge moeder, 19 jaar oud. ik heb een dochtertje die 17 december 4 maanden oud is, Junalee heet ze (spreek je uit als djuunalie). vorig jaar woonde ik al samen met mijn vriend maar het bleek toch handiger als ik weer thuis ging wonen. hij komt elke dag langs bij mij en zijn dochtertje en het gaat verder super met ons. het lijkt me wel leuk om hier af en toe mee te kletsen want ik ken verder niemand van mijn leeftijd met kids.. groetje sabine
He meiden! Was even naar prenatal geweest om een kraamcadeau te kopen en heb voor mezelf maar hetzelfde gekocht! Draak86: het lijkt me heerlijk om fulltime mama te zijn, helaas laten onze financieen dat niet toe.. Chamaro: wat voor werk zoek je? Het is inderdaad niet de ideale periode om werk te zoeken.. Sabinu: welkom ! Ik ben zelf ook pas sinds vandaag nieuw.. Leuke naam heeft je dochter zeg, die hoor je niet iedere dag.. Doen jullie banners het ook niet? Heb net geprobeerd om een nieuwe te plaatsen maar helaas....
mmmzz lang verhaal.Even kort ben veel gekwetst in mijn leven (pesten/mishandeling/verkachting) toen ik ging werken heb ik 2 slechte ervaringen opgelopen (onaardige collega's ed) en nu durf ik niet meer. Al vaak gesolliciteerd, maar op het moment dat ik heen moet raak ik compleet in paniek. 8 maanden terug is het me wel gelukt om 2 keer heen te gaan. Maar toen ik die week erna weer moest was het weer mis.
Ah lieverd dat meen je niet? Dat is niet zo leuk om te lezen zeg.. Heb je wel een leuk priveleven of is dat ook moeilijk? Las het stukje over een 'vriendinbestelling'..