Jonge Moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heb niet veel vrienden nee. Ik ontmoet ze ook niet in de supermarkt;) Dat vind ik soms erg jammer maarja het is zoals het is. Na een lange moeilijke periode ben ik opgekrabbeld uit een diep dal alleen de littekens zullen altijd bestaan. En 1 ervan is dat ik dus niet durf te werken hoe stom dan ook. Wat er overigens weer voor zorgt dat het finincieel gezien geen vetpot is en wat dus ook niet altijd makkelijk is. MAAR: always look on the bright side of life ;)

2. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    hey leuk zeg om hier te praten,

@draak: ja idd dichtbij, leuk want ik ken echt helemala niemand die een kindje heeft/krijgt, hoe oud is die van jou?( ohh ik zie het al haha :p)

@Lt20: wat had je dan gekocht bij de prenatal? als 'kraamkadeautje' haha, ik was er van de week ook want die bij ons in de stad was een tijd gesloten wegens verbouwing, en ik had meteen 3 nieuwe outfits gekocht:)

ik ben ook momenteel nog een thuisblijf moeder, gelukkig heb ik de luxe van een gratis verblijfplaats (ouders) maar ik wil wel weer snel terug naar school, alleen twijfel ik ngo over de opleiding. gelukkig willen mijn schoonouders die betalen dus dat zit iniedergeval wel goed.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dan is zo'n forum helemaal een uitkomst toch?

Je hebt in ieder geval een leuke vriend ( neem ik aan, omdat er toch trouwplannen zijn ) en een leuk kindje.. :)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Sabinu; een heel zacht creme broekje en idem jasje..
    Vond het zo leuk dus ik dacht, kan het zelf ook gebruiken hihi..

Fijn om te weten dat je (schoon)ouders je zo steunen zeg..
    Aan wat voor opleiding denk je?

5. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    ja ik vind het soms ook moeilijk hoor, ik heb nog wel vriendinnen over, maar in mijn zwangerschap ben ik er toch een paar kwijtgeraakt, je komt er dan iniedergeval wel achter wie je echte vrienden zijn.

6. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je mensen zonder kids kunnen sommige dingen toch iets minder goed begrijpen

7. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    ja nouja steunen.. ze hebben de kleine pas 2keer gezien terwijl ze op 10 min fietsen wonen, echt geintereseert zijn ze niet, en ze waren er ook niet al te blij mee voor hun zoon, dus om alles een beetje goed te maken willen ze wel mee helpen aan mijn opleiding (in de trant van ; dan heeft de kleine nog wel een goede toekomst).. maar ik ben er wle blij mee hoor;)

ja ik twijfel tussen grafisch ontwerper, die opleiding duurt 3 jaar.
    desktop disign (iets minder uitgebreid) die duurt 1 jaar
    en webdisign die duurt ook 1 jaar..

8. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
  9. THbaby

THbaby Niet meer actief

Lt wat heb je gekocht dan? Is toch kei leuk voor jezelf ook wat kopen! Wat was ik vanmorgen misselijk zeg, hoefde nog net niet over te geven! Vind die kwaaltjes ook wel fijn humbly net als wat jij zegt dat 't wel een bevestiging is. Lt ik vond wel dat jij gelijk had maar kan je misschien ff via pb sturen wat ze gezegt heeft? Jammer dat onze meeting niet doorgaat vond 't wel een leuk idee! Maargoed dit lijkt me wel een leuk topic om te kletsen, jullie hebben al ervaring dus we kunnen lekker van jullie leren! Xxx

10. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    @wwonder, ik had ook vanaf week 7 tot week 10 dat ik echt super misselijk was, en niet alleen sóchtens,

ik kon alleen maar droog brood eten en crackers en een beetje fruit, en vla. verder werd ik echt bij alles misselijk, vooral toen het kerst was en ik ging bij mijn ouders gourmetten, dat was echt een ramp met al dat vlees enzo, of als mijn vriend hamburgers ging maken.. :(ik was wel 4 kilo afgevallen die 3 weken.

maar met 10 weken ging het al beter gelukkig, maar die weken zal ik niet snel vergeten :)

oja by the way heb ik nooit over hoeven geven gelukkig, maar het was mee zo een gevoel van bijna over te moeten geven

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Wwonder een heel lief pakje, een vest en broekje..
    Ik was vanmorgen ook misselijk! Heb pakken crackers in huis gehaald zodat ik toch wat binnen krijg..
    Heb al weer wat mails met Perfectionn gewisseld en ze snapt nu waarom wij zo reageerde.. ( zal je ff pb sturen )

Sabinu: heb inderdaad iets over dat programma gehoord.. Waar komt het online te staan?
    Leuke opleidingen trouwens!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wwonder je hebt pb

13. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
  14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Thanks! Zal het vnv eens bekijken.. Zit helaas nog op het werk..

Hebben jullie de eerst weken ook zoveel last van moeheid gehad?

15. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja vooral in het prille begin. Na een week of 12/13 ging het beter. Tot aan het einde dan weer natuurlijk;)

16. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    ja moe en misslijk.., het kwam heel vaak voor dat ik op de bank in slaap viel. maar misschien had ik ook zo weinig energie omdat ik zo weinig eten binnen kreeg, ik weet het niet. ook heel erg last van hoofdpijn gehad, maar na 12 weken werd het echt stukke makkelijker, tot 20 weken dan weer, dan zijn de laatste 3 maanden weer lastig haha :p

17. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ja precies wat ik bedoel dus :p

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden jullie zijn lekker positief hahaha ;)

Kan niet wachten tot ik ons hummeltje in armen heb..
    Helaas moet ik nog 33,5 week wachten..

19. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ah joh, heb je nog 33,5 weken de tijd om uit te rusten van je moeheid :p

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @draak: IJmuiden is me te ver weg dan haha..
    @sabinu: Welkom hier! :D
    @LT: Ik wil gaan werken met mensen met een beperking..;)

Share This Page