@sabinu; erg he!! welke maat heeft Junalee nu dan? Ik bewaar alle kleertje voor een eventueel volgende of mijn zusjes haha,, zijn mooie kleertjes dusss,, Liefsz 8)
@shenoby: hee jij ook hier jaa dank je well!! het was een hele verassing voor ons maar wel zeer gewenst alles goed met jou?
@luna: Op de pijn (ja zeg het maar gewoon eerlijk) na viel mijn bevalling reuze mee..8.30 braken mijn vliezen en 17.45 was ze er.. dus ik heb het wel goed ervaren..Maar bij iedereen is weer anders he ik hoop dat jij ook zon bevalling als mij krijgt
@sabinu; haha hoeft niet toch Liam heeft met 2 maand 68 en met 4 maand al in 74,, nu staat hij even stil lol,, 3 maand zit hij nu in 80,, Hij heeft de lengte dan oowk @bevalling; hopelijk hebben jullie net zow een lekkere en snelle bevalling als mij,, ( 2. 45 min vanaf de eerste wee en 4 min persen ) Liefsz 8)
wat grappig mijn bevallling duurde ook maar 2 uur en 45 min. het ging zo snel en geen knip/scheur, helemaal niets. ik was achteraf echt opgelucht dat het zo een goede thuis bevalling was geweest, en Junalee was nog wel een sterrekijkertje dus het had ook anders kunnen gaan
Jeetje dan is Kyan echt een ukkie. Een ongelijk ukkie zelfs nog Hij heeft met 17 maanden maat 74 broekjes en maat 80 (soms 86) truitjes
Liam heeft broekjes nog maat 62 ( past super om de buik maar te kort ) en anders maat 68 haha veel te groot,, zakt af maar goed bij de benen! Hoe lang is Kyan dan? Liam heeft een grote romp vandaar een grote maat,, Liefsz 8)
Ik ben ongelovelijk ingescheurd,, haha 5 hechtingen gehad waarvan 1 inwendig,, kwam omdat Liam er naar 2 keer persen al was en ging zow snel hij floepte er letterlijk uit haha ineens lag hij tussen mijn benen Liefsz 8)
jeetje dat is wel heftig, 1 van de eerste dingen die ik aan de verloskundige vroeg was of alles nog heel was daar beneden echt een opluchting was dat zeg, ik weet nog wel dat dat me een van de minste dingen leek aan bevallen aangezien je er nog zolang last van kan hebben. maar gelukkig viel alles mee, nou ik ga junalee in bedje doen, morge weer een nieuwe dag dan ga ik samen met haar en mijn vriend naar haar overgroot oma haha die heeft ze al een tijdje niet gezien dus dat word wel gezzelig. gaan jullie nog wat leuks doen of moeten jullie werken
@sabinu; jah was oowk heel pijnlijk,, haha maar heb het er wel voor over gehad Wees blij dat je het niet gehad hebt @draak; normale lengte toch? haha kleding valt bij iedereen altijd anders,, Liefsz 8)
denk ik hoor, de laaste keer meten was hij 14 maanden (nu bijna 18) en toen was hij 77/78cm dus denk nu wel 80 ofzo. En daarbij, het IS ook gewoon een krielkipje Hij is heel fijntjes. De meeste denken dat hij een jaar is ofzo
@draak; Liam was met 7.5 maand 74 cm en is oowk langer dan gemiddeld idd,, haha hij lijkt wel ouder dan hij is Ach zolang ze gezond zijn Liefsz 8)
ha meiden! ben ik weer ff, heb nu pauze dus ff vlug vlug tussendoor! hier gaat alles goed. af en toe steekjes (wat ik eigelijk wel eng vind) hebben jullie dat ook gehad? me borsten zijn te groot voor me bh's haha en doen ontiegelijk pijn! af en toe wat misselijk dus ja.. ik voel me best zwanger! hoe gaat ie met jullie? xxx
heyhey, hier een rustige dag, vandaag kwam een vriendin langs, was wel gezzelig. we zijn even met junalee naar een klein winkelstraatje gelopen.., wel koud buiten dus niet al te lang. @wonder; ja die steekjes, erg herkenbaar, maar je hoeft er niet ongerust over te zijn. eerder juist een bevestiging dat er iets groeit toch. steekjes zijn beter dan krampen
@wonder; jah die steken,, ken ze haha is helemaal normaal weet je oowk dat je lichaam veranderd @sabinu; heerlijke even wandelen dit weer is juist gezond voor kinderen Hier vanmiddag verjaardag gehad en heb lekker alleen koffie gehad (ben op dieet ) morgen weer wegen en hopelijk weer wat eraf Verder is Liam vandaag een paar keer goed op zijn hoofd gevallen,, jah dan krijg je als je je los laat en nog niet goed los kan staan ( wel even,, 10 sec maar ) Liefsz 8)
@wwonder: Ik heb hier en daar ook wel een steekje..Maar ik voel me helemaal niet zwanger..geen zere borsten of misselijkheid..etc..Ja alleen wat moe..maar goed ik hoop maar dat het goed blijft gaan..
Ja het zijn altijd spannende tijden zo een zwangerschap, maar zeker aan het begin. Komt vast allemaal helemaal goed
hey allemaal, gister weer rustige dag gehad, lekker altijd die zondag. eerst kwam een fotograaf langs in de ochtend, hij maakt al sinds mijn zwangerschap een fotoreportage over mij, hoe het is om jong zwanger te zijn (en nu dus een dochter te hebbe), 1 keer per maand oid komt hij dan een ochtendje of middagje mee lopen om van alles vast te leggen op foto. wel grappig om terug te zien steeds. daarna kwam me vriend gezzelig en hebben we nog gewandeld (en even langs de macdonals) haha. verder heb ik vandaag maar weer een genoteerd wat en wann junalee drinkt, maar het is nog steeds te weinig denk ik zelf, misschien dat 1 van jullie weet of het zo goed gaat ?ze is nu 4 maanden, 5:30 160 ml 9:30 140 ml 14:00 90 ml. 15:30 100 ml. 18:30 160 ml 21:30 160 ml en nu ga ik haar de wakker maken voor de laatste fles, maar ik lees hier vaak dat babys van haar leeftijd al op 210 zitten en dan 5 flessen per dag? natuurlijk mag ze het in haar eigen tempo doen, maar soms maak ik me zorgen omdat ze nooit haar fles van 200 ml opdrinkt. ik laat haar trouwens komen wanneer ze zelf honger heeft, anders kost het nog meer moeite om haar meer dan 100 ml aan te bieden. liefs