Jonge Moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly: Ik ben niet geweest..ze hebben wegens weeromstandigheden afgezegt..nu moet ik 12 januari weer heen.;) Ik was het eerlijk gezegt ook vergeten haha..dus maar goed dat ze het hadden verzet :p

zo vandaag naar de vk geweest..ze konden aan mijn baarmoeder wel zien dat ik zwanger was..maar ze zagen nog geen vruchtje..Nou is het apperatuur wel heel slecht op de vk praktijk. dus moet ik bellen voor een afspraak in het ziekenhuis voor een termijn echo..voor volgende week ;)

Wat is Liam gegroeit zeg! Wat een schatje! :D
    Chanell is alweer een half jaar gata echt snel hihi..

2. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    hey iedereen,

aan de ene kant jammer dat het vandaag hier weer is gaan dooien, maar aan de andere kant is de sneeuw ook wel lastig ja met vervoer e.d.. :)

gister voor het laatst sneeuwpret, in de mini slee haha , een piepklein rondje gemaakt Bekijk bijlage 38616

vandaag heeft ze zichzelf ook voor eht eerst omgedraait, van rug naar bui, bestwel een mijlpaal voor ons haha:D en naar het Cb voor der prikjes, ze heeft er gelukkig niet super veel last van.., ze licht nu in bed dus afwachten wat de nacht gaat doen..
    ik heb haar ook voor het eerst rijstbloem gegeven, ze is nu 4 maanden, dus misschien dat ze iets beter gaat door slapen.

bijna de feestdagen, gaan jullie nog iets leuks doen?:p

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Aaah wat een lieve foto!

Hopen dat ze nu wel beetje door gaat slapen idd.!

Met de kerstdagen: 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders lekker eten en pakjes uitpakken :D
    2e kerstdag komen mijn schoonouders bij ons en dan gaan we fonduen..en ook cadeautjes :D heb der wel zin in haha..

en wat ga jij doen?

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hey :D
    Wat leuk een jonge moeders club :D
    Ik meld mij dus ook maar aan. Ik ben 23 jaar, moeder van Roan, hij wordt 3 januari alweer 1. Ik woon samen met mijn vriend en werk doordeweeks 28uur op een kdv.

:p

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @sabinu; heerlijk in de sneeuw! Liam heeft dit jaar overgeslagen haha volgend jaar als hij zelf kan lopen en rennen mag hij lekker door de sneeuw lopen lol,,
    Leuke foto!!

@kerstdagen; eerste kerstdag naar mijn oma heen en verder gewoon lekker thuis eten en 2e kerstdag naar kennissen heen en daar lekker eten en dan weer op dieet verder :p

@Moonlight; welkom!! mooie naam is Roan zeg!!
    Pfft alweer een jaar bijna,, gaat snel of niet??

Liefsz 8)

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @moonlight: Welkom!

@Humbly: Hoeveel ben je al afgevallen? Vind het knap dat je het zolang volhoudt..Ik kan niet afvallen..haha

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @camero; totaal nu 16 kilo ,, moet er nog 15 kg meer af hebben maar dan kan volgend jaar wel verder gaan haha,,, jij mag oowk niet meer afvallen nu je zwanger bent :p

Liefsz 8)

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly: Whaaaaat?! 16 kilo?? Wauw wat goed van je zeg! Ik ben f*ckng jaloers! :( ik denk dat ik aan het einde van mijn zwangerschap wel zwaarder dan 100 kilo ga wegen..
    Hoop echt dat ik na deze zwangerschap ook zoveel kan afvallen..want ik ben echt te zwaar..Maar ik hou het jammer genoeg nooit vol..maar goed. boeiend ook ;)

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @camero; jah is echt heel veel al af,, weeg nu voor het eerst in 5 jaar onder de 100 kilo hahaha gaat super!
    lukt jou oowk wel!! ik eet heel veel als je het bekijkt,, ik tel de calorieën,, dit werkt voor mij het fijnste :D
    Misschien kom je deze zwangerschap niet zow veel aan,, elke keer is het anders he ;) hoeveel ben je met chanell aangekomen dan? met Liam ben ik ongeveer 10 kilo aangekomen,,

Liefsz 8)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik ben met Chanell 15 kilo aangekomen..Hoeveel calorieen eet jij per dag?

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    15 valt nog wel meej toch?? is normaal volgens mij,,
    Ik eet tussen de 1300-1400 kcal per dag,, meestal zit ik net iets onder de 1300 kcal maar dat maakt niet zow heel veel uit,, ik dacht dat je dan weinig at maar pfft ik eet toch best nog wel veel moet ik eerlijk zeggen,, veel water drinken en veel bewegen natuurlijk,,

Liefsz 8)

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja idd..nou in 2010 maar weer een poging wagen :p

13. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    hey iedereen,

uhm wij gaan met de kerstdagen lekker gourmetten en cadeautjes doen.
    en de tweede kerstdag misschien naar de schoonouders maar daar ben ik nog niet zo over uit..:)
    ik heb wel zin in de kerst, altijd zo gezzelig.

hmm jullie hebben juist problemen met afvallen, ik heb juist weer (klinkt misschien een beetje stom), maar ik heb juist weer problemen met aankomen, ik blijf maar afvallen, vóór mijn zwangerschap woog ik 62 kilo,
    tijdens mijn zwangerschap woog ik 70 kilo, en nu, 4 maanden na mijn bevalling weeg ik nog maar 52 kilo.. het klinkt misschien als een luxe probleem maar ik val alleen nog maar af? :(

hopelijk komt er tijdens de feestdagen weer wat bij:)

succes iniedergeval met jullie gewicht!!

vannacht ging super goed met Junalee, ik heb haar om 00:00 uur wakker gemaakt voor de laatste fles, nu met rijstebloem er in, en om 2 uur werd ze nog wakker voor een speentje, en daarna pas weer om half 9 :D voor een flesje.
    ik ben echt super trots op haar, gister heeft ze ook voor het eerst omgerold of had ik dat al gezegt haha:D ik ben zo trots

ik heb bij de supermarkt ook fruithapjes zien staat en rosevicee voor 4+ maanden, hebben jullie dat al zo vroeg gebruikt?

liefs

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sabinu: Nou ik wou dat ik dat had dat ik zomaar afviel..maar helaas :p
    ik ben met diksap (soort roosvicee) pas begonnen toen Chanell 5,5 maand was..fruithapjes geef ik haar niet omdat ik dat te zuur voor haar vindt. ik ben met groentehap begonnen toen ze bijna 5 maanden was..(maar dan een paar keer in de week) en ook toen ze 5,5 maand was ben ik volledig met groentehap begonnen.

15. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    @chamaro; o oke, ja op de diksap staat dat het vanaf 4 maanden kan, ik heb het maar alvast gekocht maar inderdaad ik wacht er nog maar even mee, ze werd 17 dec. 4 maanden. het heeft geen haast.

bij de deka hadden ze 1 fruithapje voor 4 maanden met peer, misschien ga ik die wel proberen

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja die kun je idd wel proberen ;)

Ik wil even iedereen hier fijne kerstdagen toewensen!! :D

17. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    thanx, jij ook hele fijne dagen toe gewenst, en de rest ook:D

hebbe julie nog een cadeautje voor de kleintjes gekocht? ik had op internet een soort opblaasbare evenwichtsbal gevonden met geluidjes en belletjes enzo, ben wel benieuwd wat ze er van vind.., en wat leuke kleertjes hah:p ik kan het gewoon niet laten met al die uitverkoop

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dank je!
    ik heb voor chanell een 3 wiel fietsje (van plastic) gekocht..daar kun je een hendel aan doen en dan kan je haaar drukken zeg maar..Je ziet ook wel eens mensen daarmee op straat lopen..na de kerst maak ik der wel even een foto van..ben namelijk slecht in uitleggen haha..

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

dames, hele fijne feestdagen gewenst.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal

iedereen leuke kerstdagen gehad? hier wel alleen erg vermoeiend.

@sabinu: jij ook zo een moeite met aankomen? hahahah ik ook. voor de zwangerschap woog ik 50 kilo. tijdens de zwangerschap 73 en nu nog maar 53. ik vind het echt vreselijk!!!!! er mogen wel wat kilootjes bij.

maddox kreeg vanaf bijna 4 maanden diksap maar hij vindt het niet lekker. fruithapje krijgt hij ook bijna niet want ook dat moet hij niet hebben alleen perensmaak.
    verder eet hij aardappel met wortels, alleen worteltjes en soms sperziebonen. en zn flesjes natuurlijk.
    de aardappeltjes vind hij wel erg lekker. en de worteltjes de sperziebonen niet echt.

voor maddox heb ik bij de toysxl een soort tvtje gekocht..een aquariumtv als je het aanzet gaan de visjes bewegen en gaat er een lichtje aan met bubbeltjes en een liedje. nja ik had het al een tijdje voordat de kerstdagen eraan kwamen gekocht. maar dat was dus zijn kado

Deel Deze Pagina