ow en nog even end an ben ik werkloos. helaas..moet ontslag nemen omdat mijn vriend vanaf februari stage moet lopen 5 dagen en we hebben geen oppas voor maddox. alleen wordt het echt heeeel erg vervelend want financieel redden we dat eingelijk niet zonder mijn salaris. geen idee wat ik moet doen. wilde bijna aan mn baas vragen om me te ontslaan zodat ik tijdelijk een uitkering kan aanvragen. stage duurt 3 maanden geloof ik en daarna kan ik weer gewoon aan het werk. maja ik durf het niet te vragen en volgens mij kan dat ook niet, want dan moet ik op staande voet ontslagen worden en ik wil niet dat ik om een hele slechte reden bijv. diefstal ontslagen moet worden al is het dan maar een verzonnen reden.
@lennylenn: Ja heb fijne kerstdagen gehad..Alleen was daarna heel erg moe..dus ben eigenlijk wel blij dat ze voorbij zijn haha. Wat een leuk kado heb je Maddox gegeven.. Chanell heeft van ons zo'n fiets gekregen zal de foto hier wel even opzetten He bah wat een kut situatie op je werk zeg! Hopen dat het snel goed komt!
Hallow!! @kerstdagen; Hier hele leuke dagen gehad,, Liam heeft zich voorbeeldig gedragen haha gelukkig @diksap; hier pas vanaf 7.5 maand,, eerder krijg hij geen extra vocht,, nu krijgt hij heel uitgedund in de tuit en gaat bijna altijd helemaal leeg,, ( 180cc ) @Lennylenn; he bah werkloos,, wat een rot situatie zeg,, kun je anders niet naar de gemeente voor een bijstand? misschien dat dat een oplossing kan zijn,, Hier red ik het wel met een bijstand ( maar jah woon dan nog thuis ) @camaro; aaah leuk!! nu moet ze nog groeien hahahah lol ,, hoest met de zwangerschap? zag ineens je banner van 6 naar 8 weken gaan lol,, Hier verder niks te melden,, OWJAH Liam staat nu 10 sec zelf los en loopt aan 1 hand meej Foto 2e kerstdag;
Nog een nieuwtje!! ik ga voor mijn rijbewijs op kosten van de gemeente omdat ik in de bijstand zit Liefsz 8)
zoo humbly wauw zeg!!!! maar de bijstand,..ik snap er niks van eingelijk want ik ging er dus ook naar opzoek maar er stond dat we er niet voor in aanmerking komen omdat we jonger dan 27 jaar zijn. we komen wel in aanmerking voor een of ander scholingsprogramma...ja dat hebben we niet nodig.
hahahaha wat en schatje!! en wat is ze groot zeg jeeetjee en ze kan al goed zitten. die kleine luilak hier kan dat nog niet echt. hij kan wel omrollen en zelf op zn zij liggen en ook zo blijven liggen
Meen je dat?!?!? ik kom er gewoon voor in aanmerking,, ik heb een folder waarin staat dat je in aanmerking komt voor een bijstand als je jonger of ouder bent dan 21 jaar en thuis of uitwonend bent,, het kan zijn dat je dan getrouwd moet zijn wil je er voor in aanmerking komen natuurlijk,, Liefsz 8)
@humbly: Yeeeah voor je rijbewijs!! Kun je met de auto bij mij op visite komen en logeren haha.. Wat is Liam veranderd zeg..super..en wat goed dat hij al 10 seconden alleen kan blijven staan..Oh man wat gaat dat toch weer hard.. @lennylenn: Chanell kan ook nog niet echt goed zitten hoor ja dan leunt ze helemaal voorover en dan blijft ze wel zitten..Maar kan haar rug nog niet onder controle houden haha.. Chanell is 1 keer op haar buik gerolt..(bij mijn moeder thuis) hier heeft ze dat nog steeds niet gedaan.. Wel rolt ze al op haar zij.. Bij joun kleine man komt dat ook gauw genoeg let maar op haha..
ja dat stond er echt..pfff... snap het niet. en we zijn niet getrouwd dus tjah hahha dat gaat ook over. maar ik ga binnenkort wel langs om mijn verhaal te doen en hopelijk is er dan ergens nog een lichtpuntje.
jah je kunt het altijd proberen he! anders weet je nooit of je ergens geld kan krijgen haha,, @camaro; nou jah logeren mijn moeder heeft haar auto dan wel nodig he kom wel een keer langs dan met de auto Liefsz 8)
als ik mijn rijbewijs heb met de auto en kan waarschijnlijk 2e week van januari beginnen en duurt 5 a 6 weken
hey meiden, Even een paar dagen drukjes geweest. Alles goed hier? Fijne dagen gehad? Ik wel maar zoals altijd teveel gegeten. 3 dagen achter elkaar zucht. Gevolg; gisternacht zo misselijk dat ik moest spugen. Maar voel me nu weer oke. Nog leuke cadeautjes gehad? Hier niets maar geeft niet.
@humbly;Jaa dat kan ook Kom je hier in januari dan ook?? (please??) Dan zou je toch blijven logeren.. Lijkt me echt super gezellig..Kan Liam samen met Chanell spelen!
@draak: Ja hier is alles goed! Alleen ben snot verkouden Chanell en roy ook.! Hopen dat het snel weer over gaat. Fijn dat je je nu weer wat okee voelt.. Ja hier cadeautjes gehad..
@draak; haha hier leuk geweest oowk zonder kado's,, dit jaar doen we geen kado's en volgend jaar alleen met sinterklaas,, bah misselijk is idd geen pretje! @camaro; hahaha moet ik even kijken jah hoe dat met het openbaar vervoer gaat allemaal lol hoor net op het nieuws dat ze weer sneeuw en vorst gaan verwachten lol,, Anders kom ik zeker langs!! Liefsz 8)
Ey meiden, Ik kom maar ook eens aanmelden Of ik er elke dag aan denk om te posten geen idee maar ik ga het toch maar proberen! Ik ben ook een jonge mama van 22 (april 23) en samen met me man hebben we 3 kinderen kaye 3.5 jaar en yahro van 19 maanden en de jongste natuurlijk 6 weekjes oud! Me man werkt 36 uur en ik ben thuismoeders om lekker met de kids bezig te zijn en bevalt me eigenlijk wel prima! Ik ga nu lekker alles mee lezen en mee kletsen Groetjes stef